Het lijkt me zo raar als iemand je huis schoonmaaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
En ik wou dat de schoonmaakster opschoot en weer weg was. Dan kan ik eindelijk beginnen met op m'n gemakkie koken voor morgen
Het wentquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me zo raar als iemand je huis schoonmaakt. Vooral als je erbij zit. M'n tante had een schoonmaakster en die molde alles
.
Aan de andere kant, m'n moeder maakt ook schoon waar ik bij zit. Gratis!
Waar is Plaat toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
Arme plato.
'Roda JC verkeert in acute betalingsnood'
Gewoon veel gezonde dingen etenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:38 schreef CherryLips het volgende:
ik heb echt de vreetziekte maar ik moet op dieet
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik ben gezwicht en heb m'n fix
Fijn, ik had beter niks kunnen zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef MissMSX het volgende:
het was mij ook nog niet opgevallen. Ik zal er eens op gaan letten
Ik wil ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik ben gezwicht en heb m'n fix
Ja, belachelijk om zo misbruik te maken van een monopolipositiequote:
Incl kosten aan de rijschool was de ttt bij mij 165 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, belachelijk om zo misbruik te maken van een monopolipositie
Hmm. Misschien ga ik maar gewoon nooit meer opnieuw beginnen met rijlessen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Incl kosten aan de rijschool was de ttt bij mij 165 euro. Afrijden gaat 265 kosten. Keer twee dan, of drie zelfs
.
Jeuj!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh en ik heb m'n tentamen wonderbaarlijk genoeg redelijk gemaakt (meer geluk dan wijsheid). Een heel gemiddelde uitslag, dat stemt tot grote tevredenheid gezien hoe klote ik het tentamen vond.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh en ik heb m'n tentamen wonderbaarlijk genoeg redelijk gemaakt (meer geluk dan wijsheid). Een heel gemiddelde uitslag, dat stemt tot grote tevredenheid gezien hoe klote ik het tentamen vond.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zal het maar niet over m'n paper hebben, want daar faalde ik jammerlijk.
Nee, zonder paper krijg ik geen eindcijfer voor die cursus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef nectarientje het volgende:
voor TD
Tentamen is 1 ding, paper komt goed
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Papers zijn sowieso kut, krijg je geen herkansing/aanpassingsmomentje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zal het maar niet over m'n paper hebben, want daar faalde ik jammerlijk.
Nee. Bastards.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Papers zijn sowieso kut, krijg je geen herkansing/aanpassingsmomentje?
ohquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee, zonder paper krijg ik geen eindcijfer voor die cursus.
Maar nu heb ik iig meer tijd om me te concentreren op de andere cursus. Die is belangrijker, want die is verplicht (en ik vind het een moeilijke cursus).
En beviel het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Altijd al een keer willen zeggen, kuthoeren.
Het vak opnieuw volgen volgend jaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ohMaar wanneer moet je die paper dan overdoen als er geen herkansingsmoment is?
Gewoon even een paar daagjes wachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:58 schreef Tegan het volgende:
Ik wil een Oudejaarslot kopen maar op de site van de Staatsloterij kom ik steeds op loten voor de trekking van 10 december.
Kut is dat altijd. Want dan kom je het jaar daarop weer tijd tekort voor een andere cursus. Of als die cursus als toegangseis geldt voor weer een andere curus, dan loop je nog meer achterquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het vak opnieuw volgen volgend jaar?
I knowquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut is dat altijd. Want dan kom je het jaar daarop weer tijd tekort voor een andere cursus. Of als die cursus als toegangseis geldt voor weer een andere curus, dan loop je nog meer achter.
Dat van mij was ook meer een algemeen momentje van gal spuwenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know, was meer een reactie op nectarientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |