Handigquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even soep over m'n journal gekwakt
Als je het weet laat je het ons ook wel weten toch?quote:
Zal ik je daarmee helpen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het moest
[ afbeelding ]
Ik vind'em erg creatiefquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
De Orchidee Met Tig Vertakkingen
Al kun je dat niet goed op een foto zetten
Ja da's een lieve sitequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
owja dan moet ik wel de link plaatsen he
http://cuteoverload.com/
ik krreeg net op mn kop omdat ik echt niet om de 5 seconden aaaww!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja da's een lieve siteIk zag dat ze ook kalenders hadden maar die heb ik al voor dit jaar
De harteloze bastaardquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krreeg net op mn kop omdat ik echt niet om de 5 seconden aaaww!!hoef te roepen volgens vriendje
maar ja hij weigert te komen kijken
Minstens!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ja he!
Ik heb voor sinterklaas ook al een puppy of een kitten gevraagd maar hij zegt dat ik die niet krijg
Ons huis is te klein zegt ie
Nou voor een puppy daar kan ik misschien nog in komen maar hier kunnen best 2 katjes wonen
Iets van 90 vierkante meterquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie hebben meer dan een kat, hoe groot is jullie huis dan?
30 per kat. Met hier en daar per ongeluk wat ruimte voor mensen.quote:
You never give me your móóóóóóneyquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ticket gekocht voor Paul McCartney.
Hulp nodig bij het opvoeden??quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat heb ik hier ook ongeveer dus dat moet kunnen...
Stom vriendje
hij woont hier nog niet officieel, dus ik heb nog een paar weken om een kitten te gaan halen ergensquote:
Niet eerder binnen laten, pas als hij goed luistert.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij woont hier nog niet officieel, dus ik heb nog een paar weken om een kitten te gaan halen ergens![]()
Opschepperquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben ongeveer 1.5 ha per 2 katten. Dat is gemiddeld 0.75 ha per kat. Is dat genoeg?
Zoveel ruimte hebben ze denk ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, geef het vriendje een goede pijpbeurt en ineens mag je een kat erbij.
Kan nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, geef het vriendje een goede pijpbeurt en ineens mag je een kat erbij.
Jij denkt meteen dat Liefie_ elke dag voor een kat aan zijn stok gaat slobberen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel ruimte hebben ze denk ik nou ook weer niet.
Je hebt je kaak ontwricht?? Hoe krijg je dat klaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan niet
ik heb mn kaak ontwricht
En het doet echt zo onwijs veel pijn
Ik zou het 'bijten' maar achterwege laten dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
Voor wat hoort wat. Als jij nu die kat wil, dan moet je even door de pijn heenbijten.
ik geloof niet dat hij wil dat ik op dat moment ga bijten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
Voor wat hoort wat. Als jij nu die kat wil, dan moet je even door de pijn heenbijten.
Nou ja, als ze elke keer een poes (quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij denkt meteen dat Liefie_ elke dag voor een kat aan zijn stok gaat slobberen?
te goed (of nou ja slecht, schuin of zo denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt je kaak ontwricht?? Hoe krijg je dat klaar?
Ik zit net in de agenda te kijken, maar dat wordt waarschijnlijk was maartquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stuur de PM vanavond wel even.
Kliekjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
December is sowieso niet vrij voor mij. Met een beetje mazzel Januari of selectief Februari. Als het dan ook nog eens gesneeuwd heeft dan is het wel erg mooi.
PM weer sturen naar dezelfde mensen?. En afsluiten met een etentje ergens in de buurt?
Ik wilde het net zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |