Waar zijn de sinterklaassmilies eigenlijk dit jaar?quote:
Owh? Ik ben echt te oud voor al die subforum onzinquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
We staan ook in het verkeerde subforum geloof ik..? Nou ja, /care
Ja, dat dusquote:
Waarom weggebracht dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat niet ver rijden voor je Anthraxx?
Ik heb net Noukie (hond) weggebracht, sta op het punt om haar toch weer op te halen.
En waarom dan toch weer opahlen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik dit weekend weg ben, zij niet mee kan en een hond kan je ook niet thuislaten.
Omdat Ik haar liever bij me heb en dat ik haar helaas weer naar het dierenpension moest brengen waar ik niet zo blij mee was. Ze is goed voor de dieren, alles ziet er netjes en verzorgd uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Anthraxx het volgende:
Dus mocht je nog willen CL, er is een plek in de Kever om mee te gaan. En ik rijd praktisch langs je huis.
Wij brachten de hond nooit naar het pension, dat vonden we zelf zo naar en de hond was een beetje autistischquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat Ik haar liever bij me heb en dat ik haar helaas weer naar het dierenpension moest brengen waar ik niet zo blij mee was. Ze is goed voor de dieren, alles ziet er netjes en verzorgd uit.
Maar dat mens zelf....vanmorgen had ik het weer met haar aan de stok.Stom mens, ga met pensioen.
Ik breng haar ook liever niet, maar heb geen bekenden in de buurt wonen, laat mijn familie nu net mee gaan dit weekend dus die kan ik ook niet vragen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Wij brachten de hond nooit naar het pension, dat vonden we zelf zo naar en de hond was een beetje autistisch. Wilde alleen maar naar huis en werd heel vervelend en ontsnapte en ontweek andere honden enzo.
Probeer dat mens te vergeten. Zolang ze goed voor de hond zorgt... dat is het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat Ik haar liever bij me heb en dat ik haar helaas weer naar het dierenpension moest brengen waar ik niet zo blij mee was. Ze is goed voor de dieren, alles ziet er netjes en verzorgd uit.
Maar dat mens zelf....vanmorgen had ik het weer met haar aan de stok.Stom mens, ga met pensioen.
Maakt dat bij een concert iets uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het prima, als jullie het prima vinden. Ik ben toch alleen en dat vind ik niet zo tof meestal met een concert.
Dat gaat zo ook wel lukken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer dat mens te vergeten. Zolang ze goed voor de hond zorgt... dat is het belangrijkste toch?
Jawel, maar toch vind ik het gezellig om met bekende mensen te staanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt dat bij een concert iets uit?Je staat toch maar ergens?
Dat lijkt mij ook. Ik ga niet zo vaak, zou niet eens gaan als ik alleen moest. Veel te eng.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar toch vind ik het gezellig om met bekende mensen te staan.
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
Wordt het een Paul McCartney meet?
[..]
Ik breng haar ook liever niet, maar heb geen bekenden in de buurt wonen, laat mijn familie nu net mee gaan dit weekend dus die kan ik ook niet vragen.
Noukie is daar rustig dat weet ik wel, ze heeft plezier en komt weer even vrolijk mee naar huis, zij heeft geen probleem. Alleen ik.
Moet er wel om lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig. Sanne vond het zelf een regelrecht. We brachten haar wel eens bij de hondenkapper (
) en dat was altijd al drama als ze op de oprit liep. Maar daar werd ze ook nog eens gewassen en helemaal bijgewerkt enzo, plus een zooi andere honden, dus dat was echt hel voor haar. Ze was een keer ontsnapt, rende ze ineens over straat
. Ze was toen al zestien maar ze kreeg het wel voor elkaar om over een hoog hek te springen
.
Hier heeft bijna iedereen je nummer toch? Ik niet.quote:
Een hond in het nauw maakt rare sprongenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig. Sanne vond het zelf een regelrecht. We brachten haar wel eens bij de hondenkapper (
) en dat was altijd al drama als ze op de oprit liep. Maar daar werd ze ook nog eens gewassen en helemaal bijgewerkt enzo, plus een zooi andere honden, dus dat was echt hel voor haar. Ze was een keer ontsnapt, rende ze ineens over straat
. Ze was toen al zestien maar ze kreeg het wel voor elkaar om over een hoog hek te springen
.
Gaaf he? De bloemen zijn echt grooooooooooooooootquote:
Ik snap ook echt niets van orchideeen. Van die grote paarse had ik de stengels afgeknipt en nu maakt-ie dus alleen heel laag wat bloemen aan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap echt geen zak van mijn orchideeën. In juni heb ik op de markt een mooie gekocht, vijf euro. Sinds een paar dagen is de laatste bloem er eens afgevallen. Ik vroeg me af wat ik dan met de takken moest doen, of ik ze moest afknippen ook al waren ze nog mooi groen. Maakt ie alweer nieuwe uitlopers. In beide takken.
En een andere orchidee heeft nu drie stelen. Terwijl het hier volgens mij best koud is. Rare dingen. Alleen m'n tijgerorchidee trekt het niet helemaal.
Dat zwarte vlekje op 'r neusje is zo liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:12 schreef MissMSX het volgende:
Zoek de poes (de echte voor de grapjassen):
[ afbeelding ]
Een van haar favoriete verstopplekjes als de poets er is
Ik krijg nu dus allemaal van die gedrochten, met uitlopers met uitlopers op de uitlopers. Beetje lastig stuttenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niets van orchideeen. Van die grote paarse had ik de stengels afgeknipt en nu maakt-ie dus alleen heel laag wat bloemen aan.
Bij een andere orchidee heb ik ook de stengel afgeknipt en die heeft sinds kort een enorme uitloper van een stengel.
Ik vind haar roze neusje zo gruwelijk schattigquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zwarte vlekje op 'r neusje is zo lief
Dat lijkt me dan juist weer erg gaafquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nu dus allemaal van die gedrochten, met uitlopers met uitlopers op de uitlopers. Beetje lastig stutten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |