Nee Joran, het zijn Nederlandse Hockeysletjes ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef LasTeR het volgende:
Ja man, en ze zijn ook gewoon Amerikaans. defuck.
Ze zijn zelfs Frans.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee Joran, het zijn Nederlandse Hockeysletjes ofzo
Sorry dat je ik vriendinneke heb beledigd hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef BorusBulldog het volgende:
Jezus, laat mensen toch lekker in hun waarde!Als ze met hun uiterlijk nummer 1 worden mogen ze het toch wel met hun shirts proberen!
![]()
Lamlendige lul dat je bent
In een drukke kroeg nuchter een handstand doen op de bar met een kilt zonder iets daar onder aan, dat is gek doen, dit niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Hihihi wat zijn die meiden lekker gek, lekker anders!! xD
Waha jij date één van die wannabe sletjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef BorusBulldog het volgende:
Jezus, laat mensen toch lekker in hun waarde!Als ze met hun uiterlijk nummer 1 worden mogen ze het toch wel met hun shirts proberen!
![]()
Lamlendige lul dat je bent
Toch geil die rok en sokken. Gewoon erop en ogen dicht, of anders even haar vooroverbuigen en dan rammen maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zit zo te Hyven snapte, zie ik zo een wijf die een of andere blije krabbel naar iemand had gestuurd, dus ik zo naar die Hyves van haar, zie ik deze foto:
[ afbeelding ]
Zijn ze echt kanker lelijk en dan trekken ze zulke t-shirts aan om zo boys te scoren ofzo?defuck
Das nog iet alles behalve het feit dat die rechter mijn vriendinnetje is is die linker mijn zusjequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry dat je ik vriendinneke heb beledigd hoor
Inderdaad.quote:
MSN van je zusje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Das nog iet alles behalve het feit dat die rechter mijn vriendinnetje is is die linker mijn zusje!!
Ik hier echt even kapot van
Het gaat ook allemaal om innerlijk!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waha jij date één van die wannabe sletjes.
Kwaliteitstopic is toch je 2e naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef DuTank het volgende:
Heb ik eindelijk een kwaliteitstopic gestart?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat voor iets.
Ik moest kotsen.
die rechter toch ook wel dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef LasTeR het volgende:
Als die linker d'r kleren uittrekt en zich omdraait is ze vast nog wel te doen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal om innerlijk!
Hoe verklaar je anders dat blinde mensen verliefd kunnen worden
Nee... gewoon... nee.quote:
Ik haal eruit:quote:
je bent gewoon lelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:16 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja ik leef zelf met de gedachte: Every hole is a goal
Maar speel je dan golf of vrouwenrugby?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:16 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja ik leef zelf met de gedachte: Every hole is a goal
Gefeliciteerd! En nu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Apebeer het volgende:
Eerst zoek je de link op van de afbeelding:
[ afbeelding ]
Dan pak je 2 stukken uit de link:
[ afbeelding ]
Dan ga je naar een bestaande vriend en vervang je de code's:
[ afbeelding ]
Dan klik je op stuur door en heb je de link naar het profiel:
[ afbeelding ]
Heb je een hyves profiel door alleen een link naar de foto te hebben gekregenquote:
daarom.. tinypic en coquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup maar de foto hoeft maar op 1 plek ergens anders gepost te zijn en je hebt hem alweer dmv http://www.tineye.comquote:
Handigquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |