Ah thnx! :-)quote:
Uurtje of 10-12 denk ik als je de game voor de eerste keer speelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel uur is de gameplay ongeveer als je geen supersonisch snelle gamer ebnt die overal doorheen raast?
CoO is ook te kort idd, maar deze is zeker 2 keer zo lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef mien-moeke het volgende:
Had coo in 6 uur uitgespeeld op hard. Ben nou, in ong 2,5 uur op de helft in Godmode. En ben geen heavy gamer. Vond m n beetje veel te kort. Jammer. Maar verder wel vet.
Exactly. Ik heb liever een tinnen hoesjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker belangrijk zo'n UE in mijn bescheiden meningHet gaat mij vooral om de game en niet om een ding vol prullaria waar je aan het eind van de dag toch echt NIKS aan hebt
Dat klopt niet helemaal, ze hebben wel een paar kleine dingetjes aangepast. Tenminste, dat is als ik de walk through op youtube van de PS2 versie afspeel terwijl ik hetzelfde stukje tegelijkertijd ook speel (het stuk waar je een rotsblok om een muur moet duwen met de metalen pinnen die uit de grond komen).quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'unlimited red orbs' glitches uit 1 zijn bijvoorbeeld overgekomen (zie Youtube). Verder zijn er niet echt bugs ofzo, maar ik bedoelde ook meer te zeggen dat het een rechtstreekse port is waar alleen de graphics aangepast zijn. Verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lust geen QP, McChicken dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef koei het volgende:
Geef het dan gelijk opIk verwacht minimaal een super quarter pounder menu met 2 bakjes fritesaus!
Af en toe ben je wel een nep man hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lust geen QP, McChicken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |