Goedzo... plusje achter je naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Al sik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel attachekoffers
ik denk dat ik komende zondag maar even een rondje familie ga doen, banketletters met een gedicht bezorgen bij broer en zus en pa en moe en dan gelijk maar inpecteren wat de neefjes en nichtjes aan speelgoed hebben gekregenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
wat zijn de plannen voor het weekend van een ieder?
Hier alleen op zondag m'n ouders op bezoek
Weinig bijzonders eigenlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
Dik vet Sinterklaasweekendquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
gewoon van gaan genieten, en soms even studeren tussen de gedichten en chocoletters doorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dik vet Sinterklaasweekend. En dat komt me toch slecht uit qua studie
.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Steve het volgende:
Attachekoffers
Ga in de hoek staan, nu!SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Cool!quote:
geknakt polsjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen tasjes![]()
ben ik te laat voor koffie?
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen tasjes![]()
ben ik te laat voor koffie?
quote:
quote:
was dat lomp? nee toch? u can do better than that.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij vandaag weer Mieke bashen?
ik dacht dat we gisteren al lomp genoeg geweest waren
oh dus je was gisteren helemaal niet aan het klagen of piepen ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat lomp? nee toch? u can do better than that.....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik was aan mijn hand geopereerd. Je ziet er niets meer van. Alleen een klein streepje.![]()
nee, ik waarschuwde je, das iets anders dan klagen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dus je was gisteren helemaal niet aan het klagen of piepen ?
Anders wil ik het ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij vandaag weer Mieke bashen?
ik dacht dat we gisteren al lomp genoeg geweest waren
Jij een baasquote:
ik dacht bezeert bij het verwisselen van een autobandquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je had toch teveel liggen rukken met je hand met je hand tussen het raam gezeten?
gaat in een hoekje zitten sidderen voor een waarschuwende Mikequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik waarschuwde je, das iets anders dan klagen...![]()
ik houd niet van dat soort mensen.
Hij heeft een metro kaartquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht bezeert bij het verwisselen van een autoband
tuurlijk niet, want daar kan hij moeilijk op gaan liggen op z'n rug maar met de schoenen nog aanquote:
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet, want daar kan hij moeilijk op gaan liggen op z'n rug maar met de schoenen nog aan
quote:
weet je, ik heb die schoenen nog ergens...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet, want daar kan hij moeilijk op gaan liggen op z'n rug maar met de schoenen nog aan
Ach, kijk jij nou maar uit dat je je nagels niet breektquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je slaat nog geeneens een deuk in een pakje boter.
so bring it on snowwhite.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, kijk jij nou maar uit dat je je nagels niet breekt
En ook m'n achternaam er nog eens in verwerkt! Goed ben ik heh?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Baas, verbaasd, goeie hoor! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |