Goedzo... plusje achter je naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Al sik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel attachekoffers
ik denk dat ik komende zondag maar even een rondje familie ga doen, banketletters met een gedicht bezorgen bij broer en zus en pa en moe en dan gelijk maar inpecteren wat de neefjes en nichtjes aan speelgoed hebben gekregenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
wat zijn de plannen voor het weekend van een ieder?
Hier alleen op zondag m'n ouders op bezoek
Weinig bijzonders eigenlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
Dik vet Sinterklaasweekendquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
gewoon van gaan genieten, en soms even studeren tussen de gedichten en chocoletters doorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dik vet Sinterklaasweekend. En dat komt me toch slecht uit qua studie
.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Steve het volgende:
Attachekoffers
Ga in de hoek staan, nu!SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Cool!quote:
geknakt polsjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen tasjes![]()
ben ik te laat voor koffie?
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen tasjes![]()
ben ik te laat voor koffie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |