Oh. Geen finnnen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookmaar ze zagen eruit als Marokkanen.
Dat wil een vrouw ook echt horenquote:Hij: Nou m'n horloge zegt meer dan jouw vrouwelijke charmes..
Dat was ook idd m'n eerste gedachtequote:Op vrijdag 4 december 2009 06:08 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben jaloers, het lijkt me best handig soms om een '' gezicht te kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:45 schreef heiden6 het volgende:
Een Joodse smoothie... is dat met afgeprijsde aardbeien ofzo?
Hoe geweldig zou het zijn als je een bepaalde grimas kon trekken die je hele gezicht gewoon veranderd in die emoticon.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:08 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben jaloers, het lijkt me best handig soms om een '' gezicht te kunnen trekken.
Ik stem voor, dat lijkt me oprecht vet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het zijn als je een bepaalde grimas kon trekken die je hele gezicht gewoon veranderd in die emoticon.
Ah de eerste verkapte mokro is er ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:42 schreef SharQueDo het volgende:
Tsja, als je je kleedt als een slet... Soort zoekt soort.
Sowieso, uitgaan._!
boks, ouwequote:Op vrijdag 4 december 2009 07:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah de eerste verkapte mokro is er ook
Wehehe ik las 'hakenkruizen'.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:08 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe wist je dat het joden waren? Hadden ze hun haakneuzen op?
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ach ja, wat kan ik nog meer zeggen over Marokkanen?
Ik hou me maar weer eens in![]()
Ik kan het samenvatten in 1 zin:quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Gooi het er allemaal maar eens uit.
Van opkroppen is nog nooit een probleem opgelost.
(Van doelloos flamen in KLB ook niet, maar het lucht wel op.)
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:08 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef Laurensius het volgende:
Pff Ts toch!
Weet je wat, vanavond gaan we gewoon gezellig wat leuks doen met z'n 2e, en als we hem dan zien lachen we hem uit?
Ik vind dat ze lekker brood maken, ik ben dol op kapsalon.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan het samenvatten in 1 zin:
Ik kots op ze, op het geloof en op hun normen en waarden![]()
Ik hou je in de gaten. :|.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aangepast, sorry het zal niet snel nog een keer gebeuren. Ik beloof het.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hij: Nou m'n horloge zegt meer dan jouw vrouwelijke charmes..
Daar hebben we dus hele mooie gele sterretjes voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:08 schreef Penisbaard het volgende:
als eric cartman het zegt moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
Foto's van TS zouden dit topic naar een hoger plan kunnen tillen.
Desondanks, leuke klacht. Altijd lachen met die Joden. Overigens vind het wel raar dat hij loop te pochen met z'n horloge en niet met z'n zakje Joden-goud wat alle Joden om hun nek hebben hangen.
Dat is niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:08 schreef griekjeee het volgende:
Haha TS heeft vanavond een sexdate met iemand waarvan ze de naam niet weetquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hij: Wat een mazzelpik is die vriend van je, volgende keer wel met mij toch toch?
Ik: Ja hoor ik zal het onthouden.
Hij: Hoe heet ik dan?
Ik: Dat weet ik niet en dat maakt me ook totaal niet uit..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:45 schreef heiden6 het volgende:
Een Joodse smoothie... is dat met afgeprijsde aardbeien ofzo?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef speknek het volgende:
Volgende keer een stuiver op de grond gooien en toekijken hoe die twee Joden elkaar afslachten.
En toen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n gast ken ik dus ook, met alleen gladde praatjes. Wat me altijd opvalt is dat het alleen naieve vmbo-meisjes zijn die daarop vallen.
Wat wel grappig was, hij zat achter drie meiden aan. Allemaal om de beurt wel though maar het waren vriendinnen van elkaar. Op een gegeven moment vroegen zij of ik met hun mee uit eten ging, zat ik daar in een restaurant met die drie chicks, kwam hij toevallig langs lopen. Die blik van hem was echt epic. De volgende dag kwam hij me nog vragen hoe ik dat voor elkaar had gekregen
.
Haha, dit is wel een hele creatieve manier om uit de kast te komen. Wat vind je vader hiervan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n gast ken ik dus ook, met alleen gladde praatjes. Wat me altijd opvalt is dat het alleen naieve vmbo-meisjes zijn die daarop vallen.
Wat wel grappig was, hij zat achter drie meiden aan. Allemaal om de beurt wel though maar het waren vriendinnen van elkaar. Op een gegeven moment vroegen zij of ik met hun mee uit eten ging, zat ik daar in een restaurant met die drie chicks, kwam hij toevallig langs lopen. Die blik van hem was echt epic. De volgende dag kwam hij me nog vragen hoe ik dat voor elkaar had gekregen
.
Ooh bij deze beste jongen had ik dat idee helemaal niet, ook niet nadat hij zeker 30 seconden tegen m'n tieten aan het praten was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Toen zei ik dat het helpt als je niet als een wanhopige en gladde gast overkomt waarbij het na het eerste woord wat je zegt al duidelijk is dat je alleen maar uit bent op sex.
hij was je tieten aan het zoeken? Niet altijd negatief denkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh bij deze beste jongen had ik dat idee helemaal niet, ook niet nadat hij zeker 30 seconden tegen m'n tieten aan het praten was.
Dat is negatiever dan dat hij er tegen praatquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef L-IS het volgende:
[..]
hij was je tieten aan het zoeken? Niet altijd negatief denken![]()
Ja, want als heteroman kan je geen vriendinnen hebben, maar zijn vrouwen er alleen voor sexquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
Haha, dit is wel een hele creatieve manier om uit de kast te komen. Wat vind je vader hiervan?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, want als heteroman kan je geen vriendinnen hebben, maar zijn vrouwen er alleen voor sex.
Nouja hij leest het vanavond wel ofzo, m'n pa hangt hier ook rond. (En kent m'n username)
Wist niet dat er een besloten feestje in een tent in Breda was....quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:07 schreef Breathtaking het volgende:
[quote]lekker uit in de mooiste stad van het land,
Hoi homoquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, want als heteroman kan je geen vriendinnen hebben, maar zijn vrouwen er alleen voor sex.
Nouja hij leest het vanavond wel ofzo, m'n pa hangt hier ook rond. (En kent m'n username)
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:00 schreef rozenijlpaard het volgende:
Dit topic is het bewijs dat vrouwen met bovengemiddeld uiterlijk het niet makkelijk hebben
wacht maar tot je zijn broek naar beneden doet WHEHEHEquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja, de laatste keer dat ik keek was m'n vriendin echt een meisje.
Altijd fijn zo'n begripsvolle vriendin.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja, de laatste keer dat ik keek was m'n vriendin echt een meisje.
Hoe denk je dat ik heb gekeken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Dueno het volgende:
[..]
wacht maar tot je zijn broek naar beneden doet WHEHEHE
Het waren denk ik jongens uit het westen van het land. Voor die boerse locals is iedereen die zonder dat accent praat al smooth en stylish.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
In Groningen heb je heel geen smoothbois.
Ze noemen mij een kakker omdat ik geen accent heb en ik woon in brabant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het waren denk ik jongens uit het westen van het land. Voor die boerse locals is iedereen die zonder dat accent praat al smooth en stylish.
Het was wachten op de seksueel getinte opmerking van Chriz2k, maar gelukkig is hij hier dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou mezelf best met massageolie willen insmeren om vervolgens over je naakte lichaam te glijden.
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:08 schreef griekjeee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Ja zo'n beetje zo ja.quote:
Ze kwamen dan ook uit Emmenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
In Groningen heb je heel geen smoothbois.
Kom dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou mezelf best met massageolie willen insmeren om vervolgens over je naakte lichaam te glijden.
Klup, Shadrak.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ben lekker groot en gespierd en druk altijd 50 keer op (opwarmertje hè) als er een mooie dame langsloopt..
Val je daar op TS?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef T3rr0r het volgende:
Wanneer komen die tieten van BT nou eens in dit topic?
Tofste tent op het moment.quote:
Ja heerlijk dansen daarquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tofste tent op het moment.
Ga er vanavond denk ik wel weer even los.
Whe, ik heb donderdag precies hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heerlijk dansen daaralleen we kwamen gewoon echt niet binnen op dat stomme besloten feest
beetje jammer
toen zijn we maar naar de Warhol gegaan, ook leuk.
[INZENDINGEN] Doe een emoticon naquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef ASroma het volgende:
breathtaking moet even een foto van haarexpression plaatsen.
Dat wordt leuk
Neequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef ASroma het volgende:
breathtaking moet even een foto van haarexpression plaatsen.
Dat wordt leuk
Haha, nicequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Whe, ik heb donderdag precies hetzelfde gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Als er een dronken malloot aan je vroeg of je meeging naar de Engel dan zou ik dat kunnen zijn geweestquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik kan het niet op commando.
[..]
Haha, nicemisschien hebben we elkaar wel gezien.
Is me niet eens gevraagdquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als er een dronken malloot aan je vroeg of je meeging naar de Engel dan zou ik dat kunnen zijn geweest.
Is denk ik maar goed ook.quote:
Want BT is lelijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Sj0rs het volgende:
Inderdaad ergerlijk. Door dat soort types die iedereen aanspreken krijgen ugly bitches het idee dat ze "hot' zijn.
FOK! -1quote:
BT is toevallig knap, maar in veel gevallen heb je gelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Sj0rs het volgende:
Inderdaad ergerlijk. Door dat soort types die iedereen aanspreken krijgen ugly bitches het idee dat ze "hot' zijn.
Dus als het een vrouw betreft, krijgt zij -1 op de schaal der knapheidquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
FOK! -1
Moderator -1
Vrouw -1
De cijfers zeggen het.
Er bestaat geen algehele definitie van "knap". Je bewering slaat dus geen hout.quote:
Oké ik vind dat en met mij meer. Er zijn wel bepaalde 'standaarden' die over het algemeen gezien worden als knap (bv symmetrisch gezicht) dus het is wel enigszins meetbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Er bestaat geen algehele definitie van "knap". Je bewering slaat dus geen hout.
Smaak meetbaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké ik vind dat en met mij meer. Er zijn wel bepaalde 'standaarden' die over het algemeen gezien worden als knap (bv symmetrisch gezicht) dus het is wel enigszins meetbaar.
Smaak niet, let anders even op? 'Knap' is wel volgens bepaalde standaarden enigszins meetbaar, aantrekkelijkheid niet.quote:
Wat een geruststelling!quote:Op maandag 7 december 2009 10:22 schreef TitusPullo het volgende:
Zwaartekracht is een oude Joodse truc om mensen geld uit de zak te kloppen, dus Breathtaking hoeft niet bang te zijn dat haar borsten zullen gaan hangen.
quote:
Wat moeten amsterdammers daar nou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:07 schreef Breathtaking het volgende:
Bah bah bah. Ik was tot voor kort lekker uit in de mooiste stad van het land, ik liep over straat met een groepje vrienden. Kwamen we iemand tegen die we kenden, even staan praten, en deze jongen was in het gezelschap van 2 smoothe Joodse (wtf..) jongens.
Stappenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moeten amsterdammers daar nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |