Project afronding. Presentatie aan sr management. En dan volgende week project verdediging voor mijn certificeringquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@mrs wat voor presentatie heb je? veel succes.
Ik ben ook een uur te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:34 schreef Greys het volgende:
Er klopt iets niets... ik heb vrij vandaag en zit al beneden![]()
Dus ik duik er nog even in![]()
Succes met je presentatie Subtle!
Zwabber, slááp jij wel eens?Of overdag?
Ik moest mijn pakje ook maar eens verstuurd hebben gaan versturen vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest mijn pakje ook maar eens verstuurd hebben gaan versturen vorige week
Ben je nog wakker of alweer?quote:
Nou!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen..
Trovey, wat had jij nou aan je rok hangen vannacht?![]()
![]()
Ik klik ff niet, vond de omschrijving van Greys alquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:En die arme teckel!
(ik snap niet dat je iets met zo'n lief snoetje iets aan kan doen...)
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:40 schreef Maes het volgende:
Nog even over de film van gisteravond. Als een film mij raakt (kanker raakt mij) kan ik er nog heel lang over nadenken. Dan blijft de film bij me. Als ik dan de ochtend na het kijken van de film wakker word er gelijk weer aan denk en zelfs een soort van droevig gevoel hebben.
Deze film is al weg, die was al weg toen wij het dansje op de parkeerplaats deden.
Ik wilde ook niet klikkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik klik ff niet, vond de omschrijving van Greys algenoeg.. Op dat soort momenten baal ik ook dat Ravage geen hond wil, ik wil zoooooo graag een teckel..
Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet te klikken...quote:
Ja ik ook... ik heb ook wel gekliktquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet te klikken...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ook... ik heb ook wel gekliktmaar ik WILDE niet klikken
Oh, heerlijk! t is ook lekker weer!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:23 schreef Qwea het volgende:
zo dan. net ff een uur met baloe, de onderbuuf en het onderbuuf hondje gelopen in de duinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |