quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zet dat geld op 1 januari al apart
Slaap zequote:Op vrijdag 4 december 2009 02:54 schreef Supersoep het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Bedankt voor de steun allemaal en welterusten.
Gelijk apart zetten als je het hebt. Betalen moet je toch wel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je wel wat apart te zetten hebben, mijn huisdieren weten me altijd te verrassen als ik wat gespaard heb
Ik heb het geld ook wel hoor, maak je maar geen zorgen...pas ik gewoon de rest van de maand wat aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelijk apart zetten als je het hebt. Betalen moet je toch wel!
20 dagen spaghetti?quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het geld ook wel hoor, maak je maar geen zorgen...pas ik gewoon de rest van de maand wat aan.
Uiteindelijk gaat elke man eraan onderdoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:26 schreef Logical het volgende:
als het om een opgezwollen prostaat gaat dan is het op korte termijn iig met medicatie te verhelpen.
Valt wel mee hoor...met een zak aardappelen, een zak rijst, een zak pasta samen met een paar aanbiedingen in vlees en groente is veel te maken voor een creatieve kokquote:
Ja, dat zal de huisarts erg waarderen om half 3 's nachtsquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan hem nu ook wel even bellen
Zeggen dat het gelukt is!
dat wordt niet onder verdoving ingebracht hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal wel meevallen....verdoving en zo.
Niet?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wordt niet onder verdoving ingebracht hoor
Wel: er wordt meestal verdovende gel in je plasgat gespoten, dat verdoofd en glijdt lekker....quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wordt niet onder verdoving ingebracht hoor
Blijkt gelukkig niet nodig. Vandaag loopt het zich allemaal te herstellen, ik kan ook eindelijk weer staand plassen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Wel: er wordt meestal verdovende gel in je plasgat gespoten, dat verdoofd en glijdt lekker....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |