Hij ziet er nogal slapper uit dan normaal, waarschijnlijk is m'n lul gewoon dood.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:50 schreef ehqo. het volgende:
Heb je het al geprobeerd met een slappe?
Ja dat zal helpen om TS de huisartsenpost te laten bellenquote:
Zal wel meevallen....verdoving en zoquote:
Nee, voel je haast niets van. Het voelt gewoon alsof ze een rubberen buis helemaal vanaf je eikel tot je blaas steken. Lekker hoor, als je eenmaal plast.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, voel je haast niets van. Het voelt gewoon alsof ze een rubberen buis helemaal vanaf je eikel tot je blaas steken. Lekker hoor, als je eenmaal plast.
Ja, want jij als gleufdier weet precies hoe dat voeltquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, voel je haast niets van. Het voelt gewoon alsof ze een rubberen buis helemaal vanaf je eikel tot je blaas steken. Lekker hoor, als je eenmaal plast.
Ja, net alsof je eerder mictiestoornissen krijgt dan obstipatie als bijwerking van morfinequote:Op vrijdag 4 december 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want jij als gleufdier weet precies hoe dat voelt
Dat klinkt inderdaad in het geheel niet pijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, voel je haast niets van. Het voelt gewoon alsof ze een rubberen buis helemaal vanaf je eikel tot je blaas steken.
Misschien neemt de TS wel zijn morfine in per zetpil via zijn slurfje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:01 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, net alsof je eerder mictiestoornissen krijgt dan obstipatie als bijwerking van morfine
Misschien moet je een vriendin zoeken, uberkneus. Jij bent de tweede die ik in mijn hele leven gleufdier heb horen zeggen. De eerste was een trekkie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien neemt de TS wel zijn morfine in per zetpil via zijn slurfje!
Wat is een trekkie? Iemand die dwangmatig compulsief aan masturbatie doet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:05 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien moet je een vriendin zoeken, uberkneus. Jij bent de tweede die ik in mijn hele leven gleufdier heb horen zeggen. De eerste was een trekkie.
Net als met de tandarts...je moet er niet aan denken maar als je kiespijn hebt ren je er naar toe. Sterkte TS...hopelijk lost het probleem zich op, anders veel succes met de behandeling.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:07 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb toch maar het advies gekregen om te kijken of dit zich aanhoudt, aangezien ik het probleem nog maar een uur of 4 heb, dus spoed zit er niet bij.
Wel moet ik enorm pissen zeg, dus als het echt niet lukt om te slapen bel ik nog maar een keer. Hij gaf inderdaad al de optie van een catheter aan. Godver wat zou ik nu graag zo'n ding willen hebben.
Dank je.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Net als met de tandarts...je moet er niet aan denken maar als je kiespijn hebt ren je er naar toe. Sterkte TS...hopelijk lost het probleem zich op, anders veel succes met de behandeling.
Ik dacht dat je 12 uur zei?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:07 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb toch maar het advies gekregen om te kijken of dit zich aanhoudt, aangezien ik het probleem nog maar een uur of 4 heb, dus spoed zit er niet bij.
Ik weet niet, hoeveel rietjes heb je thuis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:07 schreef Supersoep het volgende:
Wel moet ik enorm pissen zeg, dus als het echt niet lukt om te slapen bel ik nog maar een keer. Hij gaf inderdaad al de optie van een catheter aan. Godver wat zou ik nu graag zo'n ding willen hebben.
Met een beetje geluk pis je over een half uur zelf de tegeltjes van de toiletmuurquote:
Niet als de boel verstopt zou zijn.....quote:
Nee, ook niet in het recente verleden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Enne, gebruik je medicijnen?
Ik ben zelf een beetje de tel kwijt geraakt. Ik weet dat ik ergens vanavond nog succesvol zonder problemen heb weten te urineren. Ik dacht eerst dat het even een mentale kwestie was, maar nu ik echt nodig moet voel ik toch echt halverwege m'n 20 centimeter dat het niet verder komt.quote:Ik dacht dat je 12 uur zei?
TS heeft al gebeld...quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:20 schreef ehqo. het volgende:
Zit je nou nog steeds te F5'en in plaats van een belletje plegen?
Als je penis nou even net iets boven de helft doorknipt kan je dus prima plassen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:19 schreef Supersoep het volgende:
. Ik dacht eerst dat het even een mentale kwestie was, maar nu ik echt nodig moet voel ik toch echt halverwege m'n 20 centimeter dat het niet verder komt.
Ik heb 20 minuten geleden al gebeld, zie eerdere reacties.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:20 schreef ehqo. het volgende:
Zit je nou nog steeds te F5'en in plaats van een belletje plegen?
Ja, dit is echt zo iets wat op een laat tijdstip moet gebeuren, heel typerend. Dat maakt ook dat ik natuurlijk op Fok! mentale steun nodig heb om dit te overwinnen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:19 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me erg scary.
Je spontane late night-topic doet me denken aan een topic van mij, van bijna 5 jaar geleden:
Zie niets meer
Of je blaas knapt en je hebt een buikvliesontsteking binnen een paar uurquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:20 schreef Bragi het volgende:
Jezelf keihard in je buik stompen, waarna alles ontspant.
Dat had ik toen ook, bovendien wist ik niet van het bestaan van een huisartsenpost.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dit is echt zo iets wat op een laat tijdstip moet gebeuren, heel typerend. Dat maakt ook dat ik natuurlijk op Fok! mentale steun nodig heb om dit te overwinnen!
Als het een verstopping is niet....vergelijkbaar met een blaasgruisverstopping van de plasbuis bij katers (sorry TS voor de vergelijking)....zo'n beestje moet met een kathether ontstopt worden anders loopt het heel fout met hem af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:23 schreef 2cv het volgende:
Het zal er toch een keer uit zichzelf uit komen
En morgen even de rest eruit mikken! Succes!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:30 schreef Supersoep het volgende:
JA! Zojuist habe ich geplast!![]()
Ik ben maar gaan zitten voor de 10e keer en voorovergebogen. Het voelde een beetje stroef en m'n hele blaas is niet leeg, maar ik kan er nu tenminste weer een nachtje tegenaan.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:30 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben maar gaan zitten voor de 10e keer en voorovergebogen. Het voelde een beetje stroef en m'n hele blaas is niet leeg, maar ik kan er nu tenminste weer een nachtje tegenaan.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:30 schreef Supersoep het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |