Het gaat vandaag met ons allemaal wat beter gelukkig. Ik blijf wel wat gerommel in mn buik houden, maar kan enigszins wel weer wat eten. Vooral witbrood, bananen en bouillon voorlopig maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een ellende, Peace en Diaan.
Sterkte
Witbrood houdt de boel wel binnenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat vandaag met ons allemaal wat beter gelukkig. Ik blijf wel wat gerommel in mn buik houden, maar kan enigszins wel weer wat eten. Vooral witbrood, bananen en bouillon voorlopig maar.
Niet gebruiken van de kaartjes is idd zonde. Wel heel jammer dat jij het moet missenquote:Peace gaat vanavond toch maar naar McCartney. De buurman gaat mee en rijdt, het is anders ook zo zonde van het geld. De kaartjes waren best duur.
Ah, het gaat de goede kant weer op.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat vandaag met ons allemaal wat beter gelukkig. Ik blijf wel wat gerommel in mn buik houden, maar kan enigszins wel weer wat eten. Vooral witbrood, bananen en bouillon voorlopig maar.
Dapper dat hij het toch aandurft maar als de buurman rijdt, zijn ze ook zo weer thuisquote:Peace gaat vanavond toch maar naar McCartney. De buurman gaat mee en rijdt, het is anders ook zo zonde van het geld. De kaartjes waren best duur.
Ik ben me al weer aan het voorbereiden voor zaterdagquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit me voor te bereiden op vanavond, alvast in de stemming komen met reggaemuziek.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Gellius het volgende:
Wie kan zich niet de legendarische cover van Mull of Kintyre van The Specials herinneren? Rillingen mensen, rillingen van genot.
Was 't wat in Grunn?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben me al weer aan het voorbereiden voor zaterdag
Ja, het was weer erg goed. Ze hebben ruim 2,5 uur op het podium gestaan en veel nieuw werk gespeeld.quote:
Netjes.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het was weer erg goed. Ze hebben ruim 2,5 uur op het podium gestaan en veel nieuw werk gespeeld.
Zou ik niet durven. Ik ben bang voor Doug.quote:Na afloop heb ik hun laatste cd en een poster nog door ze laten signeren.
Hm. Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar dit is wellicht de enige manier om Pink Floyd verteerbaar te maken. Goed, zoiets moet je wel willen, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dark-side of the Moon in een dub-versie
Doug is maar een klein ventje, niets om bang voor te zijn. Hij is zelfs de meest sympathieke van het stel.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou ik niet durven. Ik ben bang voor Doug.
Dat kan zo op de wijs van Put a Spell on Youquote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm. Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar dit is wellicht de enige manier om Pink Floyd verteerbaar te maken. Goed, zoiets moet je wel willen, natuurlijk.
Ik zou graag de volgende versies van op zichzelf onverteerbare nummers zien:
Screamin' Jay Hawkins' versie van Kylie Minogue - Can't get you out of my head.
Als een soort battle tussen twee kerkorgelsquote:Een Thomas Tallis bewerking van Bohemian Rhapsody, van Queen
Ze kan in ieder geval staand op een oude piano haar publiek toezingen, lijkt me.quote:Wellicht dat Skunk Anansie iets zou kunnen doen met My Old Piano van Diana Ross.
Hij kijkt altijd zo boos op het podium.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doug is maar een klein ventje, niets om bang voor te zijn. Hij is zelfs de meest sympathieke van het stel.
Ik zou eerder bang zijn voor Vernon.
Dat is me nog nooit opgevallen. Ik zal er zaterdag eens op letten.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd zo boos op het podium.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Gellius het volgende:
Over SJH gesproken: mag ik even?. Wàt een muziekneger. Jammer dat die gecoiffeerde saxspeler weer veel te gecoiffeerd speelt.
De buurman zou eerst gaan met zn vrouw of zn moeder, maar bij nader inzien, wilden zij liever toch niet. Ik hoop voor Peace dat ie het vanavond volhoudt, de buurman heeft belooft dat ze voor 24:00 uur weer thuis zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Witbrood houdt de boel wel binnen
[..]
Niet gebruiken van de kaartjes is idd zonde. Wel heel jammer dat jij het moet missen![]()
Ik zit me voor te bereiden op vanavond, alvast in de stemming komen met reggaemuziek.
Ja, volgens mij doen ze dat tegenwoordig na elk optreden. Alleen heb ik zaterdag een probleem, ik zou niet weten wat ik ze nog kan laten signeren.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef Diaan73 het volgende:
B52, fijn dat LC weer zo goed was en ze weer de tijd namen om te signeren. Dat doen ze toch wel erg goed.
Lego bouwen is altijd leukquote:Anyway.. ik zit hier nu dus met 2 kinderen, 1 is met Lego aan het bouwen, de ander ligt in zn kinderstoel babytv te kijken..
Je kaartje natuurlijk!!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij doen ze dat tegenwoordig na elk optreden. Alleen heb ik zaterdag een probleem, ik zou niet weten wat ik ze nog kan laten signeren.
[..]
Voor mannen wel ja. Ik heb er niet veel mee.quote:Lego bouwen is altijd leuk
Zéker als dat gepaard gaat met ogen die geen enkele uitdrukking hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef Gellius het volgende:
Hm. Ja. Zozo.
"I ain't lyin' " klinkt wel gelijk een stuk dreigender uit de mond van een vrouw. Dan is het opletten geblazen.
Ik zat meer aan een kippenpoot te denkenquote:Zo'n Screamin' Jay kan je nog wel afkopen met een Belgisch biertje. Of een bewegende hand voor op de piano. Of wat magnesiumpoeder.
Er zijn opnames waar ze haar intro afbreekt omdat er iemand is gaan staan in het publiek. "Sit down! .... SIT DOWN!"quote:Nina trapt daar niet in, vrees ik.
Ik heb al 2 gesigneerde kaartjes van ze, dat vind ik op zich wel genoeg.quote:
Ik vind het nog steeds geweldig spul. Ik geef mijn neefjes ook altijd lego voor hun verjaardag maar ik mag de laatste tijd niet meer helpen met bouwenquote:Voor mannen wel ja. Ik heb er niet veel mee.Het is wel lekker rustig, dat wel.
Veel plezierquote:
Was ie zo gemakkelijk ?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Oooooh, brother! De drieminutenregel!
Voor mij wel.quote:
Hij is wel zanger.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou zeggen de zanger van The Manic Streetpreachers.
Maar ik zie oosterse woorden op de achtergrond.
Kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hij lijkt op Dave Gahan, maar hij is het niet.
quote:
Hij is tegenwoordig singer/songwriter. Zijn vorige band was behoorlijk populair in Denemarken en Japan.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken niet zoveel Scandinavische zangers. Toch niet van zo'n heavy metalband?
Dan zou ik het moeten weten.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef brother52 het volgende:
Zijn vorige band was behoorlijk populair in Denemarken en Japan.
Pop/rock, hoewel er veel zullen zijn die hem liever in het nietszeggende hokje 'indie' zullen plaatsen.quote:
Fijn voor hemquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef brother52 het volgende:
Zijn nieuwe single schijnt regelmatig voorbij te komen op 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |