ArcAttack is stoerquote:
zekersquote:
quote:Top 100 van donderdag 3 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 126 Ladylike
24. 111 goldfinger1963
83. 062 MPG
86. 061 TJDoornbos
En dan zijn de achter-de-schermenposts niet eens meegeteldquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Doe nou niet...
Dit is confronterend...
En hoeveel klanten staan er inmiddels in de wacht omdat jullie afdeling meer interesse heeft voor die tramquote:
16 maar dat is de laatste weken niet anders. Is zelfs al boven de 160 geweest vorige week. En ik zit gewoon met iemand aan de lijn hoor tijdens het foto's maken. Zit aan het raamquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoeveel klanten staan er inmiddels in de wacht omdat jullie afdeling meer interesse heeft voor die tram?
Wat zijn al die witte bolletjes op het wegdek? Niet echt verkeersveiligheidbevorderend als je het mij vraagt.quote:
zijn de lijnen van de rijbanen allemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat zijn al die witte bolletjes op het wegdek? Niet echt verkeersveiligheidbevorderend als je het mij vraagt.
Boeie, die paar minuten extra wachten kant er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoeveel klanten staan er inmiddels in de wacht omdat jullie afdeling meer interesse heeft voor die tram?
WOKquote:
het zijn bolletjes, geen lijnen of ik kijk met een flinke bochtquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zijn de lijnen van de rijbanen allemaal.
ja het zijn bolletjes maar die lopen in een ronde lijn met de bocht mee zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn bolletjes, geen lijnen of ik kijk met een flinke bocht
Maar goed, baanvakmarkeringen dus. Lekker handig, zo'n bende.
Etenquote:
Dan is t goed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
16 maar dat is de laatste weken niet anders. Is zelfs al boven de 160 geweest vorige week. En ik zit gewoon met iemand aan de lijn hoor tijdens het foto's maken. Zit aan het raam
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn bolletjes, geen lijnen of ik kijk met een flinke bocht
Maar goed, baanvakmarkeringen dus. Lekker handig, zo'n bende.
Want? Klaag je me aan dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
Dan is t goed.
Tsja het is idd wazig als je het niet gewend bentquote:[..]
Dat dus.
maar maar.. er staan ook bollekes netjes op een rijtje..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja het zijn bolletjes maar die lopen in een ronde lijn met de bocht mee zeg maar.
Tja, doe dan gewoon geen bollekes, dan komt het ook vast wel goed. Net of het zo druk is dat er per se bollekes moeten staan.quote:
Nou, de bolletjes zijn vrij scherp, maar gewoon onnodig dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Tsja het is idd wazig als je het niet gewend bent
ik ben niet anders gewend. Maar idd van mij hoeft het niet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, de bolletjes zijn vrij scherp, maar gewoon onnodig dus.
Fijn, zijn we het daarover eens. Kan ik nu tenminste op mijn gemak aan het avondeten. Ik ruik al een lekkere worst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend. Maar idd van mij hoeft het niet!
ik ga ook ff lunchen als deze klant geholpen isquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijn, zijn we het daarover eens. Kan ik nu tenminste op mijn gemak aan het avondeten. Ik ruik al een lekkere worst.![]()
Je bent uit je kano gevallenquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijn, zijn we het daarover eens. Kan ik nu tenminste op mijn gemak aan het avondeten. Ik ruik al een lekkere worst.![]()
LLquote:
GFquote:
quote:
quote:
wat lees ik nou je bent gescheidenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat lees ik nou je bent gescheiden
Ja, hij was jaloers op mijn relatie met wokjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
delen met Fhaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Alleenrecht [ afbeelding ]
had er geen meer inquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hem weer gevondenquote:
ja iddquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Alleenrecht [ afbeelding ]
quote:
Egoistquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja idd![]()
met fha was nog leuk![]()