Ga je nu bij elke game hier even komen melden hoe ontzettend kut jij hem wel niet vindt? Dat zegt namelijk meer over jouw falende aankoopgedrag dan over de games zelf.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
die intro van assassin's creed 2! met die baby, "press B to wiggle your arms" etc.
slaat echt helemaal nergens op.en dat soort onzin kom je nog wel vaker tegen.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke game hier even komen melden hoe ontzettend kut jij hem wel niet vindt? Dat zegt namelijk meer over jouw falende aankoopgedrag dan over de games zelf.
Ik moet zeggen dat ik dat ook dom vindquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]het is toch gewoon bullshit of niet? verder is ie wel vermakelijk, alleen wel erg simpel.
Maar maak het dan goed zoals in die bourne game... daar moest je binnen een bepaalde tijd drukkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is toch wel aardig dat je betrokken wordt in een cutscene ipv dat je alleen maar zit te kijken?
wat er nu eigenlijk gebeurt is dat het ff gepauzeerd wordt en weer verder gaat als jij op iets drukt. zorg er dan voor dat het nog enig effect heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is toch wel aardig dat je betrokken wordt in een cutscene ipv dat je alleen maar zit te kijken?
Het is al een tijdje geleden dat ik Fahrenheit heb gespeeld, maar was het aardige daar nou niet juist van dat als je niet op tijd drukte er gewoon iets anders gebeurde, en de game verder ging?quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Rossdale het volgende:
Nee, quick time events zijn ronduit kut. Een hele cutscene opnieuw spelen omdat je een knopje net te laat indrukt.(Die gaat ook de grote irritatiefactor van Heavy Rain worden overigens, maar dat ter zijde)
Fahrenheit heb ik nooit gespeeld maar bij Heavy Rain gebeurt dat sowieso ja, awesomeness!quote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat ik Fahrenheit heb gespeeld, maar was het aardige daar nou niet juist van dat als je niet op tijd drukte er gewoon iets anders gebeurde, en de game verder ging?
Als je elke keer te laat bent, dan eindig je in de goot zonder een baan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fahrenheit heb ik nooit gespeeld maar bij Heavy Rain gebeurt dat sowieso ja, awesomeness!
Ja want in Heavy Rain zul je de scene ook helemaal opnieuw moeten spelen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Rossdale het volgende:
Nee, quick time events zijn ronduit kut. Een hele cutscene opnieuw spelen omdat je een knopje net te laat indrukt.(Die gaat ook de grote irritatiefactor van Heavy Rain worden overigens, maar dat ter zijde)
http://www.majornelson.co(...)2003-quot-album.aspxquote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is de deal of the week van deze week?
Yeah maar dat is kut, want dan gaat bij mij iedereen altijd dood omdat ik zo'n trage zak benquote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want in Heavy Rain zul je de scene ook helemaal opnieuw moeten spelen.Het principe is JUIST dat jouw keuzes gewoon doorlopen in het scenario en de rest van het spel.
Een sad ending ja. Game over is sowieso uitgesloten.quote:Op maandag 7 december 2009 18:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Als je elke keer te laat bent, dan eindig je in de goot zonder een baan?
Idem hier!quote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, twee van de grootste franchises op de 360, en ik vind ze niets
Raar
jup!quote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Halcon het volgende:
Heeft iemand NHL 10 al gespeeld?
Het was Snape!!1quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
De sad ending van Heavy Rain is idd heel sad![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef RickoKun het volgende:
Mot ik langs komen met de FOK! knokploeg en jullie allemaal in elkander trimmen ofzulks!?
Heavy GAY is voor de gaystation ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |