abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76463584
tvp, lekker dat het weer begonnen is.
pi_76463648
Ha eindelijk volg het met vlagen, nu al 2 maanden elke aflevering...
pi_76618523
I WANT
TO
DO YOU
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:33:13 #29
177242 Irien
Innit though
pi_76800285
The Terror Hardball regels in de 11 januari uitzending zijn hilarisch en verontrustend. Jon spart heel mooi met John Oliver
Vergelijking van aanslagen, al dan niet door moslimextremisten, al dan niet op Amerikaanse bodem en hoe Bush daarin staat vs Obama.
Belachelijk hoe er gedacht wordt in de VS door sommigen en de conclusie is prachtig...
Between the click of the light and the start of the dream
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:02:10 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76901917
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77029096
Ik vind dat breedbeeld maar niets trouwens. Althans, breedbeeld opzich is fijn, MAAR ZE GEBRUIKEN FUCKING HALF DE RESOLUTIE NIET!!!

Links, rechts, boven, onder, allemaal empty space. Het enige wat ze doen is uitzoomen, en de breedbeeld-kijkers hebben extra decoratie cadeau.
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:37:43 #32
17061 mvt
blame Canada
pi_77037632
Colbert gaf dat eigenlijk al aan. Even een fuck you naar de networks die geen HD doorgeven, maar eigenlijk meteen zeggen dat je daar alleen voor dat soort geintjes wat aan hebt. Plus interviews waar je beide mensen wat makkelijker naast elkaar kan zetten.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_77043059
Iemand nog een samenvatting van die rant van gister waarom de democraten nu niets meer aan hun meerderheid hebben ?
Iets met een aangepaste wet die ze hadden doorgevoerd omdat ze hoopten dat John Kerry President zou worden oid en het aanwijzen van senate leden ?
pi_77043709
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef dapluiz het volgende:
Iemand nog een samenvatting van die rant van gister waarom de democraten nu niets meer aan hun meerderheid hebben ?
Iets met een aangepaste wet die ze hadden doorgevoerd omdat ze hoopten dat John Kerry President zou worden oid en het aanwijzen van senate leden ?
In de meeste staten wijst de gouverneur een nieuwe senator aan als de oude tussentijds vertrekt/overlijdt. Zie bijvoorbeeld Blagojevich die geld voor vroeg voor de senaatszetel achtergelaten door Obama.

Kennelijk dachten de Democraten toen dat Kerry president zou worden en dat de toenmalige gouverneur, Republikein Romney, mogelijk zou wagen een Republikein aan te wijzen als nieuwe senator. Dus hebben ze kennelijk gewerkt aan een wet die ervoor zorgde dat er nieuwe verkiezingen kwamen in zo'n geval, in de overtuiging dat MA zo Democratisch was dat die altijd zouden winnen. Tot nu dus.
pi_77043934
Volgens CNN heeft de Republikein gewonnen trouwens.
pi_77044057
Ah ok Ja hij ging er zo lang over door dat ik het even niet meer volgde

http://www.senate.gov/art(...)nators_appointed.htm
Lol ik weet straks meer over hoe de amerikaanse regering werkt dankzij stewart dan onze eigen regering
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:01:43 #37
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_77076234
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik vind dat breedbeeld maar niets trouwens. Althans, breedbeeld opzich is fijn, MAAR ZE GEBRUIKEN FUCKING HALF DE RESOLUTIE NIET!!!

Links, rechts, boven, onder, allemaal empty space. Het enige wat ze doen is uitzoomen, en de breedbeeld-kijkers hebben extra decoratie cadeau.
Bij dit soort programma's moeten ze ervoor zorgen dat al het belangrijke ook voor de kijkers van de kabel zichtbaar is. De composities zijn dus nagenoeg hetzelfde als hiervoor, maar dan met wat extra beeld aan de zijkanten. Jammer, maar helaas.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_77649461
Stewart bij O'Reilly gisteren:

http://video.foxnews.com/(...)t/?playlist_id=86923

Vanavond nieuw deel.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:28:58 #39
160346 Mavro
Black & Red
pi_77654055
Deel 1&2 gezien, morgen maar even verder kijken. Heel goed om te zien dat Stewart ook zonder zijn schrijvers zich goed kan verweren in het hol van de leeuw.

Bill O'Reilly als de 'voice of sanity' is net als 'being the thinnest kid in fat camp'.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_77858111
Even het Colbert-topic spammen:

The Colbert Report.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:25:28 #41
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_77858279
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:28 schreef Mavro het volgende:
Deel 1&2 gezien, morgen maar even verder kijken. Heel goed om te zien dat Stewart ook zonder zijn schrijvers zich goed kan verweren in het hol van de leeuw.

Bill O'Reilly als de 'voice of sanity' is net als 'being the thinnest kid in fat camp'.
Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_77882405
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:25 schreef T3rr0r het volgende:
[..]

Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.
Het laatste stuk heb ik nu ook gezien (deel 3). Je merkt dat O'Reilly heel erg op de man speelt in plaats van ingaat op de feiten. En als hij al ingaat op de feiten dan rukt hij ze vanuit hun context.

Anyway, vandaag even het interview met Newt Gingrich gekeken (niet de un-edited internet versie maar de gewone die in de show zat) en daar vond ik dat Jon wel wat serieuzer op de man in mocht gaan. Ik ben altijd wel benieuwd als er een Republikein zit met een beetje verstand hoe hij debatteert Want als je alleen de Daily Show kijkt heb je al snel het idee dat de meeste Republikeinen 'Retards' zijn
pi_77885511
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
pi_77887210
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
Dat bedoelde ik ook. Hij maakte wat grapjes maar had de man eigenlijk serieus van commentaar moeten voorzien.
pi_77887861
Ik las je stukje dan ook verkeerd dacht dat je zei dat hij te serieus op die man in ging
pi_77889428
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?
The Daily Show is toch geen links of anti-Republikeinse show?
Niks mis met een goed interview, datzelfde geldt ook voor het interview van Steward bij O'Reilly waar de beide heren het sportief en goed deden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_77890709
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef huhggh het volgende:

[..]

Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?
The Daily Show is toch geen links of anti-Republikeinse show?
Niks mis met een goed interview, datzelfde geldt ook voor het interview van Steward bij O'Reilly waar de beide heren het sportief en goed deden.
Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werkt
pi_77891293
Het probleem is heel simpel, als je twee keer zo'n politicus compleet in de pan hakt komt er niet nog een keer een bij je aan tafel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77894570
Toch weer die typisch linkse users dus die hier naar kijken dus.
Wat verrassend toch weer.
Faal van de eeuw.
pi_77894594
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werkt
Wellicht had je geen gelijk.
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')