In de meeste staten wijst de gouverneur een nieuwe senator aan als de oude tussentijds vertrekt/overlijdt. Zie bijvoorbeeld Blagojevich die geld voor vroeg voor de senaatszetel achtergelaten door Obama.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef dapluiz het volgende:
Iemand nog een samenvatting van die rant van gister waarom de democraten nu niets meer aan hun meerderheid hebben ?
Iets met een aangepaste wet die ze hadden doorgevoerd omdat ze hoopten dat John Kerry President zou worden oid en het aanwijzen van senate leden ?
Bij dit soort programma's moeten ze ervoor zorgen dat al het belangrijke ook voor de kijkers van de kabel zichtbaar is. De composities zijn dus nagenoeg hetzelfde als hiervoor, maar dan met wat extra beeld aan de zijkanten. Jammer, maar helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik vind dat breedbeeld maar niets trouwens. Althans, breedbeeld opzich is fijn, MAAR ZE GEBRUIKEN FUCKING HALF DE RESOLUTIE NIET!!!
Links, rechts, boven, onder, allemaal empty space. Het enige wat ze doen is uitzoomen, en de breedbeeld-kijkers hebben extra decoratie cadeau.
Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:28 schreef Mavro het volgende:
Deel 1&2 gezien, morgen maar even verder kijken. Heel goed om te zien dat Stewart ook zonder zijn schrijvers zich goed kan verweren in het hol van de leeuw.
Bill O'Reilly als de 'voice of sanity' is net als 'being the thinnest kid in fat camp'.
Het laatste stuk heb ik nu ook gezien (deel 3). Je merkt dat O'Reilly heel erg op de man speelt in plaats van ingaat op de feiten. En als hij al ingaat op de feiten dan rukt hij ze vanuit hun context.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:25 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.
Dat bedoelde ik ook. Hij maakte wat grapjes maar had de man eigenlijk serieus van commentaar moeten voorzien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werktquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?
The Daily Show is toch geen links of anti-Republikeinse show?
Niks mis met een goed interview, datzelfde geldt ook voor het interview van Steward bij O'Reilly waar de beide heren het sportief en goed deden.
Wellicht had je geen gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |