Gevalletje ontkenningsfase.quote:
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroegquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn, vorige week iemand van m'n hyves af gebonjourd omdat ie me (eigenlijk al jaren) lastig viel, vandaag istie verongelukt.
Ik zou niet weten waarom ik dat zou ontkennenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje ontkenningsfase.
Nee, dat was een dame van wie ik nu weet wie het was.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroeg
of hij jou kende ?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen, allemaal slaap lekker straks en nog veel plezier met elkaar.
Mera sterkte.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Slaap lekker Toverheksquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
*zwaait zonder zwaaismileyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Je kunt het ook gewoon vragen, dat scheelt tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, ik val ergens binnen waar ik blijkbaar iets terug moet lezen
Che cos'è successo ?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon vragen, dat scheelt tijd.
Ik zag 't!quote:
Ik ga met IaN trouwen, maar toch niet want dat is nergens voor nodig.quote:
Alsof we niets beters te doen hebben dan Jaap van zijn vraatzucht te weerhoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
¤200,- als je Jaap slecht eten ziet kopen/eten
Ik denk dat als je er werk van maakt je flink rijk kan wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof we niets beters te doen hebben dan Jaap van zijn vraatzucht te weerhouden
Trustequote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Mijn wekker gaat om kwart voor 7, ik ga slapen
Heb je je provider nog niet betaald?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pietje, waarom zijn de smilies allemaal een stukje afgesneden?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de onderkant.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je je provider nog niet betaald?
Erg vaag ruud, erg vaagquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de ondrekant.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de onderkant.
Trusten heksjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Ik zie het ja, erg vaagquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou,kijk dan:
[ afbeelding ]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er werk van maakt je flink rijk kan worden
Heeeeee. Idee?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.
En als Cora dan de boodschappen doet?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.
Heb jij een camera?quote:
Geen idéé waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
guvver!! heb ik eindelijk (goed geselecteerde) foto's van mijnaanstaande skonezoon Ian de verschrikkelijke aan mijn oh! zo mooie lovely kimmie laten zien .... wil ze het boe filmpje zien ...
ben ik die dus kwijt!!![]()
hulp!!
Ja, dat is idd een probleem waar ik nog niet aan gedacht heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als Cora dan de boodschappen doet?
Toch een béétje feestquote:
Was De Vlem daar ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier word ik nou vrolijk van.
Dit nummer draaide in een discotheek in Rimini, toen ik voor het aller aller eerst mijn grote idool ontmoette.![]()
Neequote:
Hoe heet je idool dan? "Reetgewei"?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeHet is niet het logo van de Vlem dat op mijn rug staat hihi
quote:
Gigi D'Agostinoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heet je idool dan? "Reetgewei"?
ik inmiddels ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idéé waar je het over hebt
Leuk gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen lekker liedje maar wel een übercoole flashmob.
Staat er dan? "Bla bla bla"?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino![]()
![]()
![]()
En hij zit tussen mijn schouders, dus geen reetgewei
notte tesorinoquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van. Trusten allemaal.Notte Mera
![]()
Nee, 'mai', dat is Japans voor 'dansen'quote:
Lijkt me op zich wel gááf hoor, een tattoo waar je trots op bent. En waar je een beetje pijn voor hebt moeten lijden maar dat je dat daar dubbel en dwars voor over hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, 'mai', dat is Japans voor 'dansen'![]()
En ja ik ben er trots op
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel gááf hoor, een tattoo waar je trots op bent. En waar je een beetje pijn voor hebt moeten lijden maar dat je dat daar dubbel en dwars voor over hebt.![]()
En wat heeft 'mai' met je idool te maken? En heb je het er in het Japans op staan, tussen je schouders, of staat er "mai"?
Ja nu is het dus meteen duidelijk voor Cc dat er wat muurtjes tussen zaten hè, in het hotel in Eindhovuh.
Bauwe. Rust zacht, eikel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Dottey het volgende:
eej ik wil wel je bloemenmeisje zijn hoor op je bruiloft![]()
wie is die zevenbergenaar?
Cool! Er staan zelfs vier dansmariekes op de tweede horizontale streepquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.![]()
[ afbeelding ]
God ik had mijn venster een tijdje open staan, heb je ondertussen al een enorm coole post met foto's geplaatst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.![]()
[ afbeelding ]
En het deed zeer zeker zeer ja, maar dubbel en dwars waard!![]()
Ik heb er ook nog een tribal omheen ontworpen, stilo reetgewei inderdaad, gewoon omdat ik dat stoer vind en het is mijn tattoo. De tribal stelt twee vleugels voor, wat dan weer slaat op de flyers en cd-hoesjes van Gigi, daarop staan ook vaak vleugels rond het logo.
Gigi zelf was ook trots op mijn tatt en wilde ermee op de foto![]()
En ja ik was toen een stuk dikker en in die houding ziet de tatt er ook een beetje raar uit, maar het gaat om het idee![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je 'm iets beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool! Er staan zelfs vier dansmariekes op de tweede horizontale streep.
En wanneer besloot je dan om 'm te laten zetten?
Ik wil er ook wel eentje, maar ik ben gewoon te nuchter en saai en te extreme-hobbyloos voor zo'n statement.
Nou ja, behalve Adolfdan, maar dat vind m'n vriendin echt niet goed, als ik die laat zetten.
Lol, ja sorryquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
God ik had mijn venster een tijdje open staan, heb je ondertussen al een enorm coole post met foto's geplaatst.![]()
Ah wat stoer hee!
En mooi!
Wist ik helemaal niet, dit soort capriolen!![]()
Aaahhww..
Lekker rugje.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Het besluit om een tattoo te laten zetten was er al omstreeks m'n 14e, alleen het kreeg 3,5 jaar geleden pas vorm. Toen ging ik het huis uit om samen te gaan wonen, en dus een vrijkaart om er eeeeiindelijk één te laten zetten want thuis mocht dat niet. Dus heb ik gewacht tot het winter was (verse tatt mag niet in de zon) en ben aan het tekenen geslagen, tot ik iets had dat ik écht mooi vond.![]()
Het idee om Gigi's logo te laten zetten was er ook al even, want ik ben echt al zo'n 15 jaar superfan, nog vóór hij hier hits scoorde met L'Amour Toujours, Bla Bla Bla, The Riddle, La Passion etc.
Het was op derde kerstdag, en mijn god wat heb ik afgezien![]()
Eerste afspraak, dus de kachel was nog niet warm. Dus ik in mijn topje met spaghettibandjes rillen van de kou, niet handig als je echt stil moet zitten dus dat was echt urenlang krampachtig stilzitten.
Dan werd ik tussendoor ook nog vreselijk misselijk, dat was ik al toen ik opstond, combinatie van teveel vreten met kerst en zenuwen natuurlijk. Die vent had geen toilet, dus ik moest over m'n nek in de vuilnisbak.![]()
Al met al dik 4,5 uur pijn zitten lijden, maar god wat was/ben ik er blij mee!
Nu begin ik te twijfelen of je het meentquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Fuck! Wat een stoer verhaal!![]()
Gewoon doén dan ook hè! En de ellende voor lief nemen. Dat is wel stoer hoor.![]()
En nou ja, halverwege stoppen is ook zo wat hè, dus in godsnaam maar door!
En dan ook je held nog opzoeken!![]()
Ik houd wel van dat soort devoot gedoe.![]()
Tot op zekere hoogte, bien sur! [ afbeelding ]
Lifemarksquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:53 schreef snetje het volgende:
mwah... ik ga toch meer voor de tattoos van moeder aarde ...
je weet wel! kind 1 laat een kezersneetje achter....( de gyn. zei zo | en ik zei doe maar zo -)
2e en 3e de nodige zwangersschapsstrepen....
ook een soort van tattoos toch...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
Ja klinkt geil!
Die nemen we even mee naar boven!![]()
![]()
Ik houd van mensen met een doorgeslagen hobby! Noorwegen-Noord. Het oudste beroep van de wereld door de eeuwen heen, enz.. En dan vooral als ze daarin een beetje overdrijven, maar niet te veel. En als het onschuldig is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of je het meent![]()
![]()
Thanks I guess![]()
Heb hem trouwens wel een keer of 25 opgezocht de laatste jaren![]()
Er was een tijd dat ik 7x in het jaar het vliegtuig in sprong en ff heen en weer ging voor een show in Milaan, Rimini of Rome![]()
Goeie ouwe tijd
Eigenlijk nog veel stoerderder.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:53 schreef snetje het volgende:
mwah... ik ga toch meer voor de tattoos van moeder aarde ...
je weet wel! kind 1 laat een kezersneetje achter....( de gyn. zei zo | en ik zei doe maar zo -)
2e en 3e de nodige zwangersschapsstrepen....
ook een soort van tattoos toch...
Was het gezellig dearquote:
Jo, best welquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was het gezellig dear*knuffelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mee naar bedquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
GelukkigGa je mee naar bed of wil je nog even een uurtje privé?
quote:
Komt voor mekaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Allemaal even tekenen vandaag?![]()
Stop de vingerafdrukkendatabase
Die komt ook bij ons langs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, iedereen een fijne dag gewenst![]()
Done.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
De laatste week heb je vast ook vakantie? Dat scheelt er al eentje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmorgen een zakje muntchocola gekregen van de NS, met de mededeling dat er een nieuwe trein op 't traject komt. Dat wordt weer 4 weken 'wegen technische storing.......', maar wel chocola!
Weet nog niet of ik vakantie neem. En ja klopt, door de jaren heen heeft de NS erg veel verbeteringen doorgevoerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
De laatste week heb je vast ook vakantie? Dat scheelt er al eentje.
Ik hoor de laatste tijd eigenlijk nauwelijks klachten over de NS, integendeel, ze rijden perfect op tijd naar het schijnt.
Ik dacht ook al dat er iets niet op die "to do lijst" thuis hoordequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Muurtje sauzen, moet dat echt nu?
tik........ tik-tik....... tik........tik-tik-tik-tik.......tikquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen
jup. Dat moet echt nu.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Muurtje sauzen, moet dat echt nu?
hahhaa je bedoelt toch wel mijn c.v. ketel he, en niet die bom die ik ergens in Nederland verstopt hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
tik........ tik-tik....... tik........tik-tik-tik-tik.......tik
blijven je papiertjes/foto`s/tekeningen en wat al niet meer al hangen? je had toch met dat magneetverf geschilderd en ging toch nog roze er over heen verfen???quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jup. Dat moet echt nu.![]()
En ook nog heel ADHD de bedden afgehaald.maar het komt goed. ik weet het.
eiehe?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
tik........ tik-tik....... tik........tik-tik-tik-tik.......tik
ja ze hangen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijven je papiertjes/foto`s/tekeningen en wat al niet meer al hangen? je had toch met dat magneetverf geschilderd en ging toch nog roze er over heen verfen???
Wat een werk, buufje met magneten in de weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ze hangen!vier lagen slechts.
moet het nog wel even met een magneet opwrijven, dat werkt heb ik ontdekt. Daarom móet het ook gesaust nu. IKWILUT! éindelijk briefjes ophangen, krijg het rambam van het zoeken nu steeds.
Wel handig als de kinderen met bestek gaan gooien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:het is gelukkig bij elkaar maar één vierkante meter wat magnetisch is. dus so klaal.
en de hele wand is10 m2? valt zat mee. ik ga het *nu* doen, BRB.
Ja....quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
¤200,- als je Jaap slecht eten ziet kopen/eten
Ik zeg, ik wil ook wel een afneembare magnetische muur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel handig als de kinderen met bestek gaan gooien.
Misschien moet je er nog even een coating overheen spuiten dan heb je een afneembare magnetische muur.
Ik zie een gat in de markt.
Ik zie een gat in de muurquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel handig als de kinderen met bestek gaan gooien.
Misschien moet je er nog even een coating overheen spuiten dan heb je een afneembare magnetische muur.
Ik zie een gat in de markt.
Best handig, trekken alle rondvliegende kattenharen ernaartoe, doekje erover, klaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg, ik wil ook wel een afneembare magnetische muur.
Ook daar kunnen gaten in, kost alleen wat meer moeitequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het over echte muren he, niet over wandjes van hout en gips.
Vertel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook daar kunnen gaten in, kost alleen wat meer moeite
Neuh nix, ik doe niet aan gaten in muren slaan, en de mensen om me heen ook niet, maar het kan natuurlijk welquote:
Ja, ik las t vanmorgen op teletekst, ik vond het wel humorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)palen_verpakt__.html
sucsesquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:het is gelukkig bij elkaar maar één vierkante meter wat magnetisch is. dus so klaal.
en de hele wand is10 m2? valt zat mee. ik ga het *nu* doen, BRB.
Wie hij nu weer eens zou krenkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik heb het schema ff omgegooid.Ik bedacht me dat nieuwsgierig aagje jongste nu op school is, en vanmiddag niet. dus eerst maar alles wat nog ingepakt moest ingepakt. Dan gooi ik vanmiddag die verf er wel ff op, want ik moet nog afplakken en alles bedacht ik me.
![]()
Dan nu maar weer dichten.
sint die zat te denken.....
Ja, het duurt nog 20 jaar of zo? Maar zeg dat nu niet, laat mij lekker in de waan dat.......enz.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Oh en 2012 gaat helemaal niet door, dat hele wereld vergaan is afgeblazen toch? Men had zich vergist in de datum ofzo.
Nee joh, nog veeeeeel langer. Ik wil wel iets doen voor je in 2012. Dan zet ik een brandweerslang op je ruiten en dat je toch even schrikt. Het einde nadert denk je en dan sta ik daar met een brandweerhelm op. Dat moet toch voelen als het einde van je leven. Isdawa?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het duurt nog 20 jaar of zo? Maar zeg dat nu niet, laat mij lekker in de waan dat.......enz.
Bovendien vergaat de wereld dan ook niet hoor![]()
2 uurquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
En ik heb al 2 uur gespind vandaag!![]()
Hup ik!
* Noteert in agenda, januari 2012 "Spinnend Noekje neemt spuit met Duitse helm er hand"quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, nog veeeeeel langer. Ik wil wel iets doen voor je in 2012. Dan zet ik een brandweerslang op je ruiten en dat je toch even schrikt. Het einde nadert denk je en dan sta ik daar met een brandweerhelm op. Dat moet toch voelen als het einde van je leven. Isdawa?
Oh, wat gebeurt er dan eigenlijk met de wereld?
Met 2 vingers in mijn neus en nu kan ik wel een koe op. Een chocoladekoe. Oh, die wil ik!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 uur, nou dan kan die chocola geen kwaad meer
.
ja, nu is het 2243 ofzo. nou ja, kniesoor. Maar het is wel het nieuwe aquariustijdperk toch? Dat iedereen lief is en zen en bloemig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Oh en 2012 gaat helemaal niet door, dat hele wereld vergaan is afgeblazen toch? Men had zich vergist in de datum ofzo.
done !quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ooooh, ik dacht een foutje van 2000 jaar. Toch nog een kudo voor in het de buurt zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nu is het 2243 ofzo. nou ja, kniesoor. Maar het is wel het nieuwe aquariustijdperk toch? Dat iedereen lief is en zen en bloemig
En 2 uur spinnen.![]()
Zaterdag Sinterklaas met familie en zondag Rammsteinquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Met 2 vingers in mijn neus en nu kan ik wel een koe op. Een chocoladekoe. Oh, die wil ik!![]()
Wat ga je doen van het weekend, Pietje. Ga je nog puzzelen?
Praat jij ook zo in het echt? Ik heb dat af en toe wel, dat ik in real ga roepen wat ik hier ook roep of wat ik anderen hoor gillen. Zo riep ik gisteren over de afdeling "Hoerrrrrrrrrrr". Dat werd mij niet door iedereen in dank afgenomen al zaten er ook paar te hinniken van het lachenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Met 2 vingers in mijn neus en nu kan ik wel een koe op. Een chocoladekoe. Oh, die wil ik!![]()
Wat ga je doen van het weekend, Pietje. Ga je nog puzzelen?
Heul soms, en dan vind ik 't zo kut dat het me in geen weken meer overkomtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Praat jij ook zo in het echt? Ik heb dat af en toe wel, dat ik in real ga roepen wat ik hier ook roep of wat ik anderen hoor gillen.
Ik moest al uitleggen wat een garpje wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Praat jij ook zo in het echt? Ik heb dat af en toe wel, dat ik in real ga roepen wat ik hier ook roep of wat ik anderen hoor gillen. Zo riep ik gisteren over de afdeling "Hoerrrrrrrrrrr". Dat werd mij niet door iedereen in dank afgenomen al zaten er ook paar te hinniken van het lachen
Voorbeelden s.v.p. 't Zou wel een leuk topic kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heul soms, en dan vind ik 't zo kut dat het me in geen weken meer overkomt.
Grijnzzzzquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest al uitleggen wat een garpje was
Nee, bol.com is te laat dus ik stap zo maar even op de fiets om hun faal te kopen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zaterdag Sinterklaas met familie en zondag Rammstein. Het concert van gister (Luxemburg) is afgelast vanwege stemproblemen, dus ik bibber een beetje
!
En jij, alles klaar voor de grote avond?
Huh!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Praat jij ook zo in het echt? Ik heb dat af en toe wel, dat ik in real ga roepen wat ik hier ook roep of wat ik anderen hoor gillen. Zo riep ik gisteren over de afdeling "Hoerrrrrrrrrrr". Dat werd mij niet door iedereen in dank afgenomen al zaten er ook paar te hinniken van het lachen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
Huh!Ja, zo praat ik wel alleen zei ik helemaal geen hoer.
Dat doe ik alleen tegen mijn moeder.
Ah nee maar ik flap wel aardig uit maar dat is jeugdig enthousiasme.
Ik wijt mijn verruwing ook aan Fokquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en ik verruw echt heel.En allemaal door Fok!
Oh, dat is fijn. Kan mijn moeder ophouden mij en mijn zoon te betichten. Ik word er narrig van. Gisteren weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nu.web-log.nl/nu/2009/11/wereld-vergaat.html
*bloemen strooit*
Dan wordt iedereen een nieuwetijdskind.![]()
http://anki.infoteur.nl/specials/de-nieuwe-tijd.html
*nog op het verhaal wacht van de Tamme ValkParkietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Laysa het volgende:
tvp
Ik heb in een vroeger leven een jaar lang glas gezet met een gast die om de twee woorden GVD zei. Het was voor hem een stopwoord in het kwadraat. Een absoluut stuk onbenul. Maar dat ga je dan toch overnemen en ik heb erg mijn best moeten doen om het weer af te leren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
dies doodquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
*nog op het verhaal wacht van de Tamme ValkParkiet
Dat is dan ook behoorlijk schandaligquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb gewoon van 22.30 tot 11.00 uur geslapen
Hij was ongevaarlijk toch? Plus dat volgezogen muggen dood meppen een leuke hobby is. 't Geeft van die heerlijke vlekkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef Jian het volgende:
Exotische mug aangetroffen in Brabant
DEN HAAG - Twee importeurs van tweedehands autobanden in Brabant hebben een exotische mug op hun bedrijfsterrein. Het gaat om de zogenaamde 'Rock-Pool Mosquito', die van oorsprong voorkomt in Noord-Amerika.
"Grenzen" dicht en in quarantaine met die Brabo's
mogguhquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb gewoon van 22.30 tot 11.00 uur geslapen
Lekkerrrrrrr, morgen is het mijn beurtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
Ik ook... ik krijg er thuis al commentaar opquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, nog veel erger vind ik de k*t en chips. Dan maar wat straffer in taalgebruik. K*t is dan geschreven natuurlijk want uitspreken is een beetje raar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb in een vroeger leven een jaar lang glas gezet met een gast die om de twee woorden GVD zei. Het was voor hem een stopwoord in het kwadraat. Een absoluut stuk onbenul. Maar dat ga je dan toch overnemen en ik heb erg mijn best moeten doen om het weer af te leren.
Môgguhquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
Ja, ja, dat zeggen ze van Carnaval ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij was ongevaarlijk toch? Plus dat volgezogen muggen dood meppen een leuke hobby is. 't Geeft van die heerlijke vlekken
Ze is hier al tijden niet meer geweest, en heeft toen ineens iets in elkaar geknutseld. Waarschijnlijk door een slowchat gescrolld en wat ava's geselecteerd of zo. Ik zou er niet te veel conclusies aan verbinden iigquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Pietje, waarom zit ik niet meer in dat boekwerk van Sint in je avatar? Is NZ boos op mij?
Pietje krijgt overal klachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Pietje, waarom zit ik niet meer in dat boekwerk van Sint in je avatar? Is NZ boos op mij?
Je vroeg aan je puber of ie nog een sma'tje gehosseld heeft?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ook... ik krijg er thuis al commentaar op
Wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook... ik krijg er thuis al commentaar op
Oooh heerlijk. Heb je nu geen hoofdpijn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
Nah, zo erg is het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vroeg aan je puber of ie nog een sma'tje gehosseld heeft?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?
Ik zeg wel vaak, 'Huillie!' En WALCHELIJK en dan maak ik een braakgeluid en met mijn handen beeld ik dan braaksel uit. Gelijk sfeer.
Wan Jedoe. En huillie, en opbokken maar da's meer voor derden. Laatst zei ik zomaar in het openbaar: welke debiel heeft dit bedacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?
Ik zeg wel vaak, 'Huillie!' En WALCHELIJK en dan maak ik een braakgeluid en met mijn handen beeld ik dan braaksel uit. Gelijk sfeer.
Ja die ook.... pas zomaar ergens in het openbaar "okay, opgelost, slotje"quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wan Jedoe. En huillie, en opbokken maar da's meer voor derden. Laatst zei ik zomaar in het openbaar: welke debiel heeft dit bedacht.![]()
of oké, klaar, slotje.
uh..
Ik krijg nooit hoofdpijn van lang slapenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh heerlijk. Heb je nu geen hoofdpijn?
Volgens mij heb ik geeneens meer gezwaaidquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je vond ons gisteren zeker heel slaapverwekkend?
Ze herkende je niet met je 'nieuwe' lookquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik gooi tegenwoordig een boel tering er door heen maar ik geloof niet dat dat door fok komtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, huilie en de bosmongool van Bee krijgen ze bij mij thuis wel eens te horen![]()
En dezedoen we met zijn allen.
Die heb je gewoon van Lauquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik gooi tegenwoordig een boel tering er door heen maar ik geloof niet dat dat door fok komt
Noem mij nu eens een partij die niet aan het doorslaan is? Ze zijn echt allemaal het spoor volledig bijsterquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Jian het volgende:
DEN HAAG - De PvdA wil dat huiseigenaren en woningcorporaties worden verplicht hun woning beter te isoleren. Zo zou een huis niet meer mogen worden verkocht zolang het nog een energielabel F of G heeft.
Echt volledig de weg kwijt die PvdA-idioten
Zo schattig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Jian het volgende:
DEN HAAG - De PvdA wil dat huiseigenaren en woningcorporaties worden verplicht hun woning beter te isoleren. Zo zou een huis niet meer mogen worden verkocht zolang het nog een energielabel F of G heeft.
Geen idee in welke topics jij komt, maar dat lees ik hier nooitquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
En dan zeg ik zo opeens thuis,' Ik kreeg een stijfje.'
Oooh, dat is pás WALCHELIJK(*beeldt uit) en dat lees ik zo vaak op Fok!.
De krochten van Danny hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee in welke topic jij komt, maar dat lees ik hier nooit
Met een rubbere?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef D. het volgende:
Ik doe weleensIRL
En nee, niet met een echte hamer
Ach joh, dat komt er nooit door.... daarbij is het gros van de PvdA politici zo geyl op grachtenpandjes en ander duur jaren 30 spul dat ze het er bij hun eigen partij waarschijnlijk niet eens doorkrijgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Jian het volgende:
We zijn aan het warmlopen voor als dadelijk TBO2 begintquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Laysa het volgende:
Het gaat tegenwoordig wel tering snel hier met de SC's
KLB en Lif zag ik gisteravond nog.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee in welke topics jij komt, maar dat lees ik hier nooit
Gelijk ook maar beginnen met schreeuwen hè, zo sneuquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nEE MAAR HET KOMT WEL UIT JULLIE UITHOEK
True, maar die PvdA spant echt de kroon, die wereldvreemden daar weten van gekkigheid niet meer wat ze doen moeten. Maar soit, het is goed voor het zetelverlies dus laten we maar blij zijn met die kamikaze-acties van zequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem mij nu eens een partij die niet aan het doorslaan is? Ze zijn echt allemaal het spoor volledig bijster
Die komt niet...nooit meer...en dan maar wachten hier HAHAHAHAHAHA wat een hoaxquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn aan het warmlopen voor als dadelijk TBO2 begint
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk ook maar beginnen met schreeuwen hè, zo sneu
Da's waarquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach joh, dat komt er nooit door.... daarbij is het gros van de PvdA politici zo geyl op grachtenpandjes en ander duur jaren 30 spul dat ze het er bij hun eigen partij waarschijnlijk niet eens doorkrijgen
We wachten hier voor niets?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die komt niet...nooit meer...en dan maar wachten hier HAHAHAHAHAHA wat een hoax
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is per definitie zo, zo'n geldverkwistende partij moet je nooit laten regeren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar die PvdA spant echt de kroon, die wereldvreemden daar weten van gekkigheid niet meer wat ze doen moeten. Maar soit, het is goed voor het zetelverlies dus laten we maar blij zijn met die kamikaze-acties van ze
In de stemhokjes is iedereen alles weer vergeten en komen die partijen toch weer boven drijven. 't Is net voetbal, ieder jaar heb je weer last van PSV en Ajaxquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar die PvdA spant echt de kroon, die wereldvreemden daar weten van gekkigheid niet meer wat ze doen moeten. Maar soit, het is goed voor het zetelverlies dus laten we maar blij zijn met die kamikaze-acties van ze
"Wan jedoe" zeg ik heel vaak. Maar ik zeg nóóit "heul vaak".quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wan Jedoe. En huillie, en opbokken maar da's meer voor derden. Laatst zei ik zomaar in het openbaar: welke debiel heeft dit bedacht.![]()
of oké, klaar, slotje.
uh..
Ow, okquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
noem het maar niets.....voel de liefde hier Dtje....en de bloemetjes enzo
Ik vind dat mensen die op de PvdA stemmen, meteen ook hun vingerafdrukken in het hokje moeten afgeven ten behoeve van de Centrale Database "Instabiel en mogelijk gevaarlijk"quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de stemhokjes is iedereen alles weer vergeten en komen die partijen toch weer boven drijven. 't Is net voetbal, ieder jaar heb je weer last van PSV en Ajax
Gewoon stemmen met je vingerafdruk toch?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die op de PvdA stemmen, meteen ook hun vingerafdrukken in het hokje moeten afgeven ten behoeve van de Centrale Database "Instabiel en mogelijk gevaarlijk"
Ik vind dat ze een valluik moeten maken in die stemhokjes, zodra je PvdA of het CDA of CU aantikt met je pen, huppekee, gelijk foetsiequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die op de PvdA stemmen, meteen ook hun vingerafdrukken in het hokje moeten afgeven ten behoeve van de Centrale Database "Instabiel en mogelijk gevaarlijk"
Bohquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeps caps
Ja, wat meer anti "anti-kraak" en zulksquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
Hier in nijmegen is dat rooie vollege eindelijk gevallen...wordt tijd voor wat meer rechts in de stad
Omdat ze nu weer alleen is.... Les Curry's is overquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Waarom heet dat valse ouwe lijk nu ineens "La" Paay"? En al die kranten en ouwehoerrubrieken elkaar ook naäpen.
Precies, en verplicht motiveren waarom je op een partij stemt en in geval van de PvdA is de motivering; " ja maar, mijn ouders stemmen/stemden ook altijd PvdA " bij voorbaat een ongeldige stem ! Dat scheelt zeker 50 %quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon stemmen met je vingerafdruk toch?!
Net als in andere landen waar men denkt dat het volk te debiel is om echt een mening te hebben.
Paay snap ik wel. Maar dat "promoveren" tot LA Paay vind ik zo irritant. Het stomme wijf. Nog even en het is ineens ook een "diva".quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze nu weer alleen is.... Les Curry's is over
Ik denk dat Marrije het op dit moment zwaar genoeg heeft met zo'n lichaam wat energie vreet door dat mini-garnaaltje en dan ook nog een keer 2 van die knullen onder de 3 jaar....quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, ik vraag het nog maar een keer. Waar is Coos gebleven! En waar is Marrije, die post ook bijna niet meer
De haat jegens Curry doet haar stralenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze nu weer alleen is.... Les Curry's is over
Marrije zag ik hier gisteravond nog en volgens mij heeft ze op vrijdagochtend iets met haar kindjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, ik vraag het nog maar een keer. Waar is Coos gebleven! En waar is Marrije, die post ook bijna niet meer
Coos heeft veel last van z'n arm momenteel, en typen is lastig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik doe tijdelijk bewonen he....dus van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wat meer anti "anti-kraak" en zulks
Wassup Marrije, je ben zo afwezig de laatste week. Zwaartekrachtproblemen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de bruiloft? Of zijn ze alweer gescheiden?
Ja skattie, dat doen we allemaal hèquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe tijdelijk bewonen he....dus van mij mag het
De rukkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos heeft veel last van z'n arm momenteel, en typen is lastig.
ja maar ik doe wel heel tijdelijk....met een beetje pech woon ik deze zomer in een doos....wel in de zomer dus zwoele avonden dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja skattie, dat doen we allemaal hè
Ze wordt al jaren "diva" genoemd, net als Vannessa Conny en Pattyquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Paay snap ik wel. Maar dat "promoveren" tot LA Paay vind ik zo irritant. Het stomme wijf. Nog even en het is ineens ook een "diva".
In Gouda staat een nieuw ingericht huis, wel veel glas, maar allaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik doe wel heel tijdelijk....met een beetje pech woon ik deze zomer in een doos....wel in de zomer dus zwoele avonden dat dan weer wel
Patriesquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Paay snap ik wel. Maar dat "promoveren" tot LA Paay vind ik zo irritant. Het stomme wijf. Nog even en het is ineens ook een "diva".
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lief dat je naar me vraagtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Marrije het op dit moment zwaar genoeg heeft met zo'n lichaam wat energie vreet door dat mini-garnaaltje en dan ook nog een keer 2 van die knullen onder de 3 jaar....
Ja, of geen emoties hè, te weinig hersencellen voor dat! En dan begrijp ik Curry wel weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Patries, respect hoor om op die leeftijd na die toestand gewoon je rug te rechten en er weer vol tegenaan te gaan
Sterke vrouw !
Zo'n mini-garnaaltje is nou eenmaal een energievreter waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Lief dat je naar me vraagt![]()
Maar Leandra maakt wel een punt, ik ben vaak wat moe en ook wel wat lusteloos eigenlijkIk zou nu ook wel kunnen slapen, maar de oudste loopt nog rond en daarna moet er gekookt worden.
En ik had niet gezien dat je het eerder had gevraagd, maar gelukkig heb je het herhaald
Mwuhahaha wordt Patty ook een diva genoemd?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wordt al jaren "diva" genoemd, net als Vannessa Conny en Patty![]()
Klopt! Een peutergroepje waar de moeder ook bij hoort te zijn. Vanmorgen kwamen sinterklaas en zwarte pietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije zag ik hier gisteravond nog en volgens mij heeft ze op vrijdagochtend iets met haar kindjes.
Nee, ze moet in een hoekje gaan zitten jankenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, of geen emoties hè, te weinig hersencellen voor dat! En dan begrijp ik Curry wel weer
Ik weet het niet, mijn referentiekader is de van Dale, niet de Privéquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwuhahaha wordt Patty ook een diva genoemd?![]()
Wat is de nieuwe definitie van diva dan? "Oud vals sekreet dat de bladen weleens haalt en voor de helft uit siliconen bestaat"?
hoeveel weken ben je nu Marrije?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Lief dat je naar me vraagt![]()
Maar Leandra maakt wel een punt, ik ben vaak wat moe en ook wel wat lusteloos eigenlijkIk zou nu ook wel kunnen slapen, maar de oudste loopt nog rond en daarna moet er gekookt worden.
En ik had niet gezien dat je het eerder had gevraagd, maar gelukkig heb je het herhaald
Als ze mijn zus was, dan zou ik 'r bellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ze moet in een hoekje gaan zitten janken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leandera, inderdaad!
Welke "toestand". Ze is gescheiden, nou en? De helft van alle huwelijken strandt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Patries, respect hoor om op die leeftijd na die toestand gewoon je rug te rechten en er weer vol tegenaan te gaan
Sterke vrouw !
Lekker een zo'n broerquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze mijn zus was, dan zou ik 'r bellen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor wel om me heen dat dat zware maanden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leandera, inderdaad!
![]()
ik vind patries veel platter klinken eigenlijk, La Paay vind ik wat sierlijker, hou ik wel vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke "toestand". Ze is gescheiden, nou en? De helft van alle huwelijken strandt.
Patries vind ik een stuk beter klinken trouwens. Veel sympathieker meteen.
Dat diva had ze al eens over haar zelf gezegt, toen met die ruzie met brard dat er maar 1 diva was en dat was zij, ja je moet maar durven zoiets over jezelf te roepen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze dat ook met een knipoog, de soep wordt niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, ik vind dat juist wel weer grappig aan haarquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat diva had ze al eens over haar zelf gezegt, toen met die ruzie met brard dat er maar 1 diva was en dat was zij, ja je moet maar durven zoiets over jezelf te roepen.
Jij bent gewoon een stiekeme bewonderaar en dat probeer je op deze manier te camouflerenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke "toestand". Ze is gescheiden, nou en? De helft van alle huwelijken strandt.
Patries vind ik een stuk beter klinken trouwens. Veel sympathieker meteen.
Ja, 't kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Toverheks het volgende:
(maar had gister op sbs6 een stukje gezien over de making off voor playboy, maar moet eerlijk bekennen ze ziet er goed uit)
Allemaal nijd, je zou gewoon willen dat jij zulke borsten hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't kost wat, maar dan heb je ook wat
Zelf of tot z'n beschikking?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Allemaal nijd, je zou gewoon willen dat jij zulke borsten had
Iederéén vindt Patries platter klinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind patries veel platter klinken eigenlijk, La Paay vind ik wat sierlijker, hou ik wel van
ach ze heeft air maar ja, ze komt toch wel sterk uit haar *strijd* van verlaten vrouwtje, maar ze lijkt me er ook 1 die nergens doekjes om wind en waar je best een avondje mee kan lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze dat ook met een knipoog, de soep wordt niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, ik vind dat juist wel weer grappig aan haar
Te laat, ik heb altijd mijn BH's in de droger gegooidquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Allemaal nijd, je zou gewoon willen dat jij zulke borsten had
Noem mij maar voortaan La Toverheks, vind ik toch wel sjiek hoor, geen Diva want dat klinkt dan net ff iets andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Iederéén vindt Patries platter klinken natuurlijk.
Maar La Paay kllinkt als een vlag op een strontschip.
Als iemand nou alom respect afdwingt op de internationale podia, en een enorme uitstraling heeft, OK dan snap ik nog dat zo'n naam verfransoost wordt want dat vinden we nou eenmaal chic
Maar waarom diva La Paay zo moet heten.. please.
Ik weet niet hoor, ik denk dat Teun er een beetje raar uitziet met een DD-cupquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf ..... en dus tot z'n beschikking
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat, ik heb altijd mijn BH's in de droger gegooid
Uhuh, lekker de playboy ondersauzen straks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stiekeme bewonderaar en dat probeer je op deze manier te camoufleren
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noem mij maar voortaan La Toverheks, vind ik toch wel sjiek hoor, geen Diva want dat klinkt dan net ff iets anders
okequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
La Toverheks is dan weer erg grappig, doe ik!
nu, een enorme uitstraling heeft ze wel, of je er nou van houdt of niet. En wat mij betreft is het geen criterium hoor, dat ze alom respect zou moeten afdwingen op internationale podia en dan uitstraling moet hebben om de naam te fransozen. Ik vind La Paay gewoon lekker bekken, of ze nou de straten aanveegt of een carrière ala Dolly Parton heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Iederéén vindt Patries platter klinken natuurlijk.
Maar La Paay kllinkt als een vlag op een strontschip.
Als iemand nou alom respect afdwingt op de internationale podia, en een enorme uitstraling heeft, OK dan snap ik nog dat zo'n naam verfransoost wordt want dat vinden we nou eenmaal chic
Maar waarom diva La Paay zo moet heten.. please.
Teun als Drag Queen, hè hè hèquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik denk dat Teun er een beetje raar uitziet met een DD-cup
La Leandra hoeft niet hoor.... ik heb Leandra al gecreëerd van La André, en toen vervolgens die a van La en die e van Andre omgedraaidquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
La Toverheks is dan weer erg grappig, doe ik!
Nou dat mag hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu, een enorme uitstraling heeft ze wel, of je er nou van houdt of niet. En wat mij betreft is het geen criterium hoor, dat ze alom respect zou moeten afdwingen op internationale podia en dan uitstraling moet hebben om de naam de fransozen. Ik vind La Paay gewoon lekker bekken, of ze nou de straten aanveegt of een carrière ala Dolly Parton heeft.
O god wat doe je....nu heb ik er beeld bijquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik denk dat Teun er een beetje raar uitziet met een DD-cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |