Gevalletje ontkenningsfase.quote:
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroegquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn, vorige week iemand van m'n hyves af gebonjourd omdat ie me (eigenlijk al jaren) lastig viel, vandaag istie verongelukt.
Ik zou niet weten waarom ik dat zou ontkennenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje ontkenningsfase.
Nee, dat was een dame van wie ik nu weet wie het was.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroeg
of hij jou kende ?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen, allemaal slaap lekker straks en nog veel plezier met elkaar.
Mera sterkte.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Slaap lekker Toverheksquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
*zwaait zonder zwaaismileyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Je kunt het ook gewoon vragen, dat scheelt tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, ik val ergens binnen waar ik blijkbaar iets terug moet lezen
Che cos'è successo ?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon vragen, dat scheelt tijd.
Ik zag 't!quote:
Ik ga met IaN trouwen, maar toch niet want dat is nergens voor nodig.quote:
Alsof we niets beters te doen hebben dan Jaap van zijn vraatzucht te weerhoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
¤200,- als je Jaap slecht eten ziet kopen/eten
Ik denk dat als je er werk van maakt je flink rijk kan wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof we niets beters te doen hebben dan Jaap van zijn vraatzucht te weerhouden
Trustequote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Mijn wekker gaat om kwart voor 7, ik ga slapen
Heb je je provider nog niet betaald?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pietje, waarom zijn de smilies allemaal een stukje afgesneden?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de onderkant.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je je provider nog niet betaald?
Erg vaag ruud, erg vaagquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de ondrekant.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel! Maar sommige missen hier een paar pixels aan de onderkant.
Trusten heksjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Ik zie het ja, erg vaagquote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou,kijk dan:
[ afbeelding ]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er werk van maakt je flink rijk kan worden
Heeeeee. Idee?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.
En als Cora dan de boodschappen doet?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook flink werk van maken, hem dag en nacht volgen.
Heb jij een camera?quote:
Geen idéé waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
guvver!! heb ik eindelijk (goed geselecteerde) foto's van mijnaanstaande skonezoon Ian de verschrikkelijke aan mijn oh! zo mooie lovely kimmie laten zien .... wil ze het boe filmpje zien ...
ben ik die dus kwijt!!![]()
hulp!!
Ja, dat is idd een probleem waar ik nog niet aan gedacht heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als Cora dan de boodschappen doet?
Toch een béétje feestquote:
Was De Vlem daar ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier word ik nou vrolijk van.
Dit nummer draaide in een discotheek in Rimini, toen ik voor het aller aller eerst mijn grote idool ontmoette.![]()
Neequote:
Hoe heet je idool dan? "Reetgewei"?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeHet is niet het logo van de Vlem dat op mijn rug staat hihi
quote:
Gigi D'Agostinoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heet je idool dan? "Reetgewei"?
ik inmiddels ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idéé waar je het over hebt
Leuk gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen lekker liedje maar wel een übercoole flashmob.
Staat er dan? "Bla bla bla"?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino![]()
![]()
![]()
En hij zit tussen mijn schouders, dus geen reetgewei
notte tesorinoquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van. Trusten allemaal.Notte Mera
![]()
Nee, 'mai', dat is Japans voor 'dansen'quote:
Lijkt me op zich wel gááf hoor, een tattoo waar je trots op bent. En waar je een beetje pijn voor hebt moeten lijden maar dat je dat daar dubbel en dwars voor over hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, 'mai', dat is Japans voor 'dansen'![]()
En ja ik ben er trots op
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel gááf hoor, een tattoo waar je trots op bent. En waar je een beetje pijn voor hebt moeten lijden maar dat je dat daar dubbel en dwars voor over hebt.![]()
En wat heeft 'mai' met je idool te maken? En heb je het er in het Japans op staan, tussen je schouders, of staat er "mai"?
Ja nu is het dus meteen duidelijk voor Cc dat er wat muurtjes tussen zaten hè, in het hotel in Eindhovuh.
Bauwe. Rust zacht, eikel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Dottey het volgende:
eej ik wil wel je bloemenmeisje zijn hoor op je bruiloft![]()
wie is die zevenbergenaar?
Cool! Er staan zelfs vier dansmariekes op de tweede horizontale streepquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.![]()
[ afbeelding ]
God ik had mijn venster een tijdje open staan, heb je ondertussen al een enorm coole post met foto's geplaatst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het staat in het Japans, en dat teken is zijn logo.![]()
[ afbeelding ]
En het deed zeer zeker zeer ja, maar dubbel en dwars waard!![]()
Ik heb er ook nog een tribal omheen ontworpen, stilo reetgewei inderdaad, gewoon omdat ik dat stoer vind en het is mijn tattoo. De tribal stelt twee vleugels voor, wat dan weer slaat op de flyers en cd-hoesjes van Gigi, daarop staan ook vaak vleugels rond het logo.
Gigi zelf was ook trots op mijn tatt en wilde ermee op de foto![]()
En ja ik was toen een stuk dikker en in die houding ziet de tatt er ook een beetje raar uit, maar het gaat om het idee![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je 'm iets beter![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |