Gevalletje ontkenningsfase.quote:
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroegquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn, vorige week iemand van m'n hyves af gebonjourd omdat ie me (eigenlijk al jaren) lastig viel, vandaag istie verongelukt.
Ik zou niet weten waarom ik dat zou ontkennenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje ontkenningsfase.
Nee, dat was een dame van wie ik nu weet wie het was.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat diegene die ook op U-stream-chat kwam en irritant persoonlijk tegen je was en ik vroeg
of hij jou kende ?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen, allemaal slaap lekker straks en nog veel plezier met elkaar.
Mera sterkte.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Slaap lekker Toverheksquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
*zwaait zonder zwaaismileyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Mera sterkte.
Je kunt het ook gewoon vragen, dat scheelt tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, ik val ergens binnen waar ik blijkbaar iets terug moet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |