SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef freecell het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hullo![]()
Krakje, je moet even control indrukken, dan shift erbij indrukken en dan los laten, dan is je toetstenbord weer normaal![]()
Je kan het, grote moeder zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
Dat is ook wel gewoon, maar komop, hij is al best groot, hij kan best een nachtje zonder me!
Rationeel gezien
Goede samenvattingquote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Hm ik heb geen kind. ik kan me indenken dat mijn kind groot genoeg is, maar ik niet......
Ze is nu ruim 8 maanden, en mss gaan we ze morgen overvallen, dus dan gaan we metenquote:
Yes, die staat hier lekker ingelogd, bluezz had ik probs mee na die hacker, dus ik vind dit wel makkelijkquote:
Checken ze wel eens op bloedarmoede? Mag wel met al dat bloed dat ze aftappen bij jequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van B. haar ziekenhuisje.
(Internist bezocht en weer 8 buizen bloed laten aftappen).
Geen liters maar vaten, toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef DarkElf het volgende:
zo klinkt het net of ze enorm groot zijn die buisjes
dus 30 ml op 5 liter?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef golfer het volgende:
Bij elkaar zijn 8 buisjes bloed ongeveer 2 eetlepels zei de laborante.
Moet ik Dexter ff bellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef golfer het volgende:
Bij elkaar zijn 8 buisjes bloed ongeveer 2 eetlepels zei de laborante.
tomatensoepquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga zo een lekkere dikke pan tomatensoep maken voor morgen! Zin in! Hopelijk komt de bus snel, want het is toch wel koud.
Heb twee frikadellen op tijdens de lunchquote:
Plezier... Blij dat het vak erop zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier borisz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |