SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef freecell het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hullo![]()
Krakje, je moet even control indrukken, dan shift erbij indrukken en dan los laten, dan is je toetstenbord weer normaal![]()
Je kan het, grote moeder zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
Dat is ook wel gewoon, maar komop, hij is al best groot, hij kan best een nachtje zonder me!
Rationeel gezien
Goede samenvattingquote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Hm ik heb geen kind. ik kan me indenken dat mijn kind groot genoeg is, maar ik niet......
Ze is nu ruim 8 maanden, en mss gaan we ze morgen overvallen, dus dan gaan we metenquote:
Yes, die staat hier lekker ingelogd, bluezz had ik probs mee na die hacker, dus ik vind dit wel makkelijkquote:
Checken ze wel eens op bloedarmoede? Mag wel met al dat bloed dat ze aftappen bij jequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van B. haar ziekenhuisje.
(Internist bezocht en weer 8 buizen bloed laten aftappen).
Geen liters maar vaten, toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef DarkElf het volgende:
zo klinkt het net of ze enorm groot zijn die buisjes
dus 30 ml op 5 liter?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef golfer het volgende:
Bij elkaar zijn 8 buisjes bloed ongeveer 2 eetlepels zei de laborante.
Moet ik Dexter ff bellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef golfer het volgende:
Bij elkaar zijn 8 buisjes bloed ongeveer 2 eetlepels zei de laborante.
tomatensoepquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga zo een lekkere dikke pan tomatensoep maken voor morgen! Zin in! Hopelijk komt de bus snel, want het is toch wel koud.
Heb twee frikadellen op tijdens de lunchquote:
Plezier... Blij dat het vak erop zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier borisz!
Omdat het nog geen lunchtijd was toen ik daar was en ik sowieso niet langer dan strikt noodzakelijk in die ballentent wil vertoeven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef SeaOfLove het volgende:
golfer wrom niet bij je vrouw gelunsjt? de maand dat milou in het brandwondencentrum daar lag was t best goed eten daar.
lolz duidelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het nog geen lunchtijd was toen ik daar was en ik sowieso niet langer dan strikt noodzakelijk in die ballentent wil vertoeven.
Beterschap sunny! Je hebt al een mooie fruitmand gekregen van boriszquote:
U hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:48 schreef Ole het volgende:
Beterschap sunny! Je hebt al een mooie fruitmand gekregen van borisz
quote:
Groep Equote:Op vrijdag 4 december 2009 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik schenk vast in, helemaal goed Ole
De loting nu!
Makkiequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
Groep E
Nederland
Denemarken
Japan
Kameroen
Wat vinden we ervan ?
Makkie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
Groep E
Nederland
Denemarken
Japan
Kameroen
Wat vinden we ervan ?
quote:
Gevalletje van vrouwtje die op het baasje gaat lijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Gevalletje van vrouwtje die op het baasje gaat lijken.
Getsiequote:
Ik wil je best soep komen brengen, helaas is auto rijden op dit moment niet echt makkelijk omdat ik na de soep ook chili ging maken. En toen heb ik bijna het topje van mn duim eraf gesneden. Grote dikke auwie auwie auwie dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Lein: kan je mij wat van die soep brengen? Moet toch een keer wat eten![]()
nee helaas mr Hobs is nog een een wedstrijdje zaalvoetbal spelen.. starttijd 22.00! niet echt een fijne tijd dusquote:
Goed bezig dudequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Duderella het volgende:
Sunneke beterschap!![]()
Sporten-slapen-sporten, dus doei!![]()
Taco-hoest..quote:
ben je zover al? wat gaat dat hardquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
normaal wel, maar ik vind het nu al 7 maanden smerig
Écht waar?? Het is maar goed dat wij bij uitzondering vroeg boodschappen hadden gedaan. Hadden we anders mooi staan te kijken. Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
Stomme winkels die ineens om 4 uur sluiten omdat het sinterklaas is
Komt volgende week uit en ik krijg het Bluezz voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef Duderella het volgende:
Golfer, dat lijkt me een prachtig boek! Oei, wil! Weet je wanneer het uit komt?
Ik ga het Arty cadeau doen denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt volgende week uit en ik krijg het Bluezz voor mijn verjaardag.
Het boek heet Reis naar de sterren.
Je kunt het boek nu al bestellen bij Stichting Kunstboek of gewoon bij Bol.com.
Ik drink een kopje koffie en ga er lekker vroeg in zo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef MissHobje het volgende:
Goede avond![]()
En allemaal druk aan de lekkernijen en cadeautjes?
Bakje koffie. Geen verdere lekkernijen of cadeautjes hier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef MissHobje het volgende:
Goede avond![]()
net lekker gegeten en nu filmpje kijken, wijntje erbijquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef MissHobje het volgende:
Goede avond![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef DarkElf het volgende:
net lekker gegeten en nu filmpje kijken, wijntje erbij
is idd jammer! nu wel genieten hoor, mooie partij nu. heb net zelfs mijn eerste post in sport gezet lolz.quote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef borisz het volgende:
Heb vanmorgen de K1 live gezien op internet. Helaas zendt sms6 dat soort dingen niet live uit....
zal je vooral op moeten zuigen dan kan je zelf beslissen of het smakelijk isquote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
Is een Kaneelstok te eten?
quote:Op zondag 6 december 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
TARA is hier rupsje nooitgenoeg aan het voorlezen
Coraline, een animatiefilmquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke film?
Ik heb net Precious en The Cove binnen, maar we hebben net nog eenDexter gekeken.
Hé bah,quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik lig nog lekker te zweten en koortsen op de bank, dus geen lekkers voor mij..
Van ainsley jaquote:Op zondag 6 december 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vandaag knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel (had je 'm uit snel&slank, DE?), als eind-van-de-middagsnack zelfgemaakte hummus, en vanavond bij een film loempia's van rijstpapier met kip en hoisinsaus
Nog best wat te doen vandaag; laatste guesthouses boeken, toets nakijken, en natuurlijk 10 km rennenZijn jullie allemaal lekker aan het cocoonen vandaag?
soms nietsquote:Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Loempia's zijn ook van Ainsley
Wat eet jij altijd voor je gaat hardlopen?
Ik heb ook kriel voor vanavond, maar dan gene stoof, want ik heb pepersteaks. Die stoof, doe je die in de oven of in de braadpan?quote:Op zondag 6 december 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekkerwij doen geen ontbijt maar steeds vaker lunch op zondag, vandaag aardappel-fetakoekjes met (behalve aardappel en feta
) munt
Vanavond bourgondische stoof met krieltjes
nu komt ie uit de vriezerquote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb ook kriel voor vanavond, maar dan gene stoof, want ik heb pepersteaks. Die stoof, doe je die in de oven of in de braadpan?
54 driesterrententen in één jaar bezoeken, te eten, de keukens te bezoeken en te interviewen, damn dat is een logistieke prestatie op zich. Nog los van de investering die je dat kost.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Ik lees net in Volkskrant Magazine dat een Nederlandse kok (Paul van de Bunt van Leuf in Limburg) het gepresteerd heeft om samen met z'n vrouw in 1 jaar tijd bij alle 54 driesterrenrestaurants die er in Europa zijn te eten, de keukens te bekijken, de koks te interviewen en foto's te maken.Daarover heeft hij een boek heeft geschreven. Dat boek lijkt mij wel leuk om te lezen.
Jep, ongeschoren en in joggingbroekquote:Op zondag 6 december 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vandaag knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel (had je 'm uit snel&slank, DE?), als eind-van-de-middagsnack zelfgemaakte hummus, en vanavond bij een film loempia's van rijstpapier met kip en hoisinsaus
Nog best wat te doen vandaag; laatste guesthouses boeken, toets nakijken, en natuurlijk 10 km rennenZijn jullie allemaal lekker aan het cocoonen vandaag?
Hmm ja en dan in een Aston Martin DB9 ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
54 driesterrententen in één jaar bezoeken, te eten, de keukens te bezoeken en te interviewen, damn dat is een logistieke prestatie op zich. Nog los van de investering die je dat kost.
Reis naar de sterren..
Iets meer dan een uur, 62 minuten ofzo. Als het lekker gaatquote:Op zondag 6 december 2009 12:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga me geloof ik vandaag maar niet al teveel inspannen, maarre 10 km lopen? Goed bezig jij de laatste tijd zegwat is je tijd op de 10 km?
Goede tijd!quote:Op zondag 6 december 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iets meer dan een uur, 62 minuten ofzo. Als het lekker gaat
DE, ik vind dat echt lastig, want als ik meer dan een half uur loop, krijg ik enorme honger als ik niet iets heb gegeten vantevorenNou ja, ik kom er nog wel achter, wat optimaal is.
Ohhh jongens, kijk dit eens! Hotel Casa Grande, met yogalessen 's morgens! Als ik daar m'n stress niet kwijt kan raken...
V12 Vantage?quote:Op zondag 6 december 2009 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja en dan in een Aston Martin DB9 ofzo![]()
CF, wij gaan volgend jaar in de kerstvakantie verweg. Overwegen exotiek zoals jij hier laat zien. Carriben waren het toch? Waar gaan jullie precies naartoe?quote:Op zondag 6 december 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ik vind dat echt lastig, want als ik meer dan een half uur loop, krijg ik enorme honger als ik niet iets heb gegeten vantevorenNou ja, ik kom er nog wel achter, wat optimaal is.
Ohhh jongens, kijk dit eens! Hotel Casa Grande, met yogalessen 's morgens! Als ik daar m'n stress niet kwijt kan raken...
Je hebt tegenwoordig YogaTV op Het gesprek, best wel grappig.quote:Op zondag 6 december 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blijven jullie op PR of ga je nog wat verder hoppen?quote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Dit is Puerto Rico, Dude. Stranden en oerwoud
Ik wil ook graag een tripje zuidelijke staten doen. Wat mij leuk lijkt: een beetje langs van die droge, woestijnachtige stadjes reizen met zo'n Greyhound-bus, en dan richting Mexico.
Het geintje heeft hem privé 60.000 euro gekost.quote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
54 driesterrententen in één jaar bezoeken, te eten, de keukens te bezoeken en te interviewen, damn dat is een logistieke prestatie op zich. Nog los van de investering die je dat kost.
Reis naar de sterren..
Zou ik doen! Ik dacht dat je al een afspraak had voor maandag!quote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
DE! Nice!!!
Isa, eww, misschien een weekendtandarts bellen?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
Snorkelen
Warm water sowieso eigenlijk
* freecell quote Isa: 'yeey, mijn chocoladeletter is niet wit!'
Leuke rok! Retro!quote:Op zondag 6 december 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Dude, we hoppen ook nog even naar Vieques, een klein eilandje een uur uit de kust. Schijn je geweldig te kunnen snorkelen, ik ben dol op snorkelen
Wij doen niet aan Sinterklaas, maar ik heb wel een leuk rokje voor mezelf gekocht!
[ afbeelding ]
Leuke cadeautjes Isa! Bloemen! Altijd zo fijn om te krijgen!quote:Op zondag 6 december 2009 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb er al een beetje aan geknabbeld, maar durf niet echt haha. En weekendtandarts is me gewoon te duur, dit kan best wachten tot morgen. Het is een breukje, geen ontsteking oid. (en mijn tong blijft maar betasten, stom ding)
Cadeautjes verjaardag top(eindelijk kreeg ik bossen bloemen
)
Presentjes van Sinterklaas ook helemaal topKreeg oa een kookboekje samengesteld door asielzoekers en dat heb ik in de trein helemaal zitten lezen. Ga absoluut een paar gerechten proberen uit dat boek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee....trap dicht tegen boom aan: nog teveel takken tussen mij en top.quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
Sun balen dat het nog niet over wil gaan
@Isa: met een beetje wilskracht krijg je héus wel een piek in je boom
Luctor et emergo (once morequote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee....trap dicht tegen boom aan: nog teveel takken tussen mij en top.
Top sowieso idioot hoog, bijna tegen plafond
Dat hebben we vanmorgen nog opgezocht omdat TARA het zich ook afvroegquote:Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef Bluezz het volgende:
@ Tara en FC, ik heb ooit op de peuterspeelzaal een sinterklaaskadootje in elkaar geflanst ; een schilderijtje van Rupsje Nooitgenoeg met een foto van Frank en zijn vriendinnetje daarin
Waarbij ik me afvraag hoe oud dat verhaal eigenlijk is?
Gaat wel. Gister heb ik gewerkt en me ziek gemeld voor vandaag. Morgen contact opnemen met teamhoofd over werken en hoe en wanneer. Het doet zeer als ik een eindje loopquote:
Hehe dat probleem ken ik wel. Alleen toen ik alleen woonde ging dat bij mij juist heel goed. Ik kookte door de weeks 2x, op maandag en dinsdag en at dan op woensdag de 2e helft van maandag en op donderdag dat van dinsdag. Op vrijdag en in het weekend ging ik naar Thijs. Was best goedkoop eten op die manierquote:Op zondag 6 december 2009 19:02 schreef SeaOfLove het volgende:
oh bah lein@ sun: in de regel komt t er bij mij op neer als ik iets over heb en t invries ik het toch niet meer eet, op soep na dan. nouja eerst maar eens proeven straks als t uit de oven komt.
auwquote:Op zondag 6 december 2009 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was vrijdag aan het koken, en ik sneed een chilipeper. Die glipte uit mn hand en toen kwam het grote scherpe mes in mn linker duim terecht. Een flapje van mn vingertop is half los nu en ik heb een 0.5 cm snee in mn vingernagel in.
oh ieuw arme lein!quote:Op zondag 6 december 2009 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was vrijdag aan het koken, en ik sneed een chilipeper. Die glipte uit mn hand en toen kwam het grote scherpe mes in mn linker duim terecht. Een flapje van mn vingertop is half los nu en ik heb een 0.5 cm snee in mn vingernagel in.
klein scheutje azijn in t water, een draaikolk maken en daar je ei in laten zakken, dat geprobeerd?quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
ik heb vandaag geprobeerd gepocheerde eieren te maken.
het lijkt zo makkelijk, maar dat is het dus niet
4 eieren, allemaal mislukt
Ik ken het probleem. Er gingen hier ook wart eieren verloren voordat het ons een keertje lukte. Uiteindelijk dus maar de truc met het ei in folie gedaan.quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Mirjam het volgende:
het lijkt zo makkelijk, maar dat is het dus niet
4 eieren, allemaal mislukt
jaquote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klein scheutje azijn in t water, een draaikolk maken en daar je ei in laten zakken, dat geprobeerd?
In huishoudfolie koken, zie dit filmpjequote:
ahhh ik doe internet via mijn pokkie dus ik kan geen filmpjes kijken helaas. als t me lukt om opleiding te krijgen die ik wil krijg ik als t goed is weer gewoon internet voor de duur van mijn studie-periodequote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
In huishoudfolie koken, zie dit filmpje
Ha gelukkig.quote:Op zondag 6 december 2009 22:38 schreef DarkElf het volgende:ik vond de kerstdelicious ook tegenvallen hoor ..
nee vind ik niet, heb een abo en vind het altijd leuk om ideetjes op te doen elke maand maar dit kerstnummer vergeleken met die van vorig jaar vind ik slechter..quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha gelukkig.Normaal gesproken dus beter? Ik overwoog nog een abonnement voor mijn verjaardag te vragen wegens al die lyrische verhalen.. Kerstnummer niet representatief?
wat een lieve sintquote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Mirjam het volgende:
ik heb jamie's kookrevolutie gekregen van de lieve sint
ik had zo'n lieve kerstman vorig jaar met dat boek. een boek wat ik niet gebruik, alles wat erin staat wist ik bijna. is een boek voor beginners. wel leuk om te lezen wat hij schrijft hoor, maar geef mij dan lieve kiros, roden, lawson of andere boeken van jamiequote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Mirjam het volgende:
ik heb jamie's kookrevolutie gekregen van de lieve sint
ja, wist ik, had 'm zelf uitgezocht, vond dat er desondanks toch veel leuke recepten instondenquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had zo'n lieve kerstman vorig jaar met dat boek. een boek wat ik niet gebruik, alles wat erin staat wist ik bijna. is een boek voor beginners. wel leuk om te lezen wat hij schrijft hoor, maar geef mij dan lieve kiros, roden, lawson of andere boeken van jamie
ik had vrijdag wat gekregen, milou was blijkbaar weer vroeg wakker om haar schoen te tjekken. ik word later wakker en milou helemaal hyper dat ik naar de voordeur moest gaan. Had ze een schoen van mij gezet en had ze er een ui, een bol knoflook en een peer ingedaanquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, het enige wat ik kreeg van Sint was snoepgoed. Wat ik van arren moede maar aan mijn studenten heb gegevenMijn lijn, jeweets
quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Had ze een schoen van mij gezet en had ze er een ui, een bol knoflook en een peer ingedaan
bwhahaquote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had vrijdag wat gekregen, milou was blijkbaar weer vroeg wakker om haar schoen te tjekken. ik word later wakker en milou helemaal hyper dat ik naar de voordeur moest gaan. Had ze een schoen van mij gezet en had ze er een ui, een bol knoflook en een peer ingedaan
?quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Doet me denken aan een moederdag ooit : op een dienblad kreeg ik een fles bier met een banaan
lolquote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ontbijt op bed van mijn oudste zoonmet de jongste erachteraan met de opener
slappe lach hier haha!quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Bluezz het volgende:![]()
Doet me denken aan een moederdag ooit : op een dienblad kreeg ik een fles bier met een banaan
quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Bluezz het volgende:
![]()
ja maquote:Op maandag 7 december 2009 08:47 schreef DarkElf het volgende:
ah zielige mensjes idd, lekker op de bank allemaal en beetje lief zijn voor jezelf
Ja, maar dan moet ik naar de keuken en allerlei handelingen doen en daar heb ik dus echt de energie niet voorquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef SeaOfLove het volgende:
gaat lekker weer hiersun een beschuitje is vaak ook wel lekker als je iets moet eten ookal heb je niet echt trek.
quote:
9 km op de A13. dusquote:Op maandag 7 december 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
ja bij valkenswaard maar daar kom je niet men, hup de deur uit.
Zou lekker zijnquote:Op maandag 7 december 2009 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
FC ik weet er alles van, echt zo ellendig.ik lig btw gewoon nog in bed, pillen beginnen eindelijk te werken, heb kruikje ook, hopelijk kan ik zo nog wat slapen.
voor ' s ochtends is dat erg hoog zeg. Heb je officieel de mex griep trouwens?quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het was net weer 39.. gelukkig dus wel iets minder dan eerst, de 40 haal ik denk ik niet meer. Maar mijn laagste temp komt nog niet echt onder de 38..
(die jaknikker kijkt me iets te vrolijk trouwens..)
Bekendquote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Sunnythesun het volgende:
(die jaknikker kijkt me iets te vrolijk trouwens..)
Niet officieel (geen dokter gezien) maar als ik de symptomen af ga dan denk ik het wel..quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor ' s ochtends is dat erg hoog zeg. Heb je officieel de mex griep trouwens?
nou je hebt al best lang hoge koorts, zeker weten dat e rniet ff een dr bij moet komen?quote:Op maandag 7 december 2009 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet officieel (geen dokter gezien) maar als ik de symptomen af ga dan denk ik het wel..
Vanaf donderdag avond. Ik ben niet zo snel dokter-bellerig. Heb zo iets van als het maar tot de 40 gaat en op den duur verbetering laat zien kan de dokter toch niet zo veel voor me doen. Of is dat dom??quote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
Maar zou jij de dokter niet eens bellen? Want hoe lang zit je nou al met die koorts?
doe eens liefquote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh boehoe. wat erg.![]()
dat staat er anders nooit...
quote:Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
doe eens lief![]()
heb al genoeg last van devan gister
ik bleek een urineweginfectie oid te hebben dus kreeg wel medicijnen maar goed, je kan altijd ff om raad bellen dan hoor je t vanzelf. Paracetamol, goed drinken en uitrusten kan iedereen bedenken idd maar als het de mex griep is kan het op je luchtwegen slaan, dat moet je wel in de gaten houden vind ik danquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Langs komen kan ie vergeten! haha! Ben een vaatdoek.. Maar kon de dokter er dan wat mee? Of kreeg je gewoon het advies om paracetamol te slikken en goed uit te zieken? Want dat denk ik dan altijd, en dat kan ik zelf wel bedenken.
Je kan in ieder geval bellen met de assistente.quote:Op maandag 7 december 2009 09:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaf donderdag avond. Ik ben niet zo snel dokter-bellerig. Heb zo iets van als het maar tot de 40 gaat en op den duur verbetering laat zien kan de dokter toch niet zo veel voor me doen. Of is dat dom??
Jup, ik hoest heel veel, Maar heb het idee dat dat verbetert nu, dus ben niet meer zo bang voor een longontsteking of zo. Nja, als het morgen ochtend nog zo hoog ik bellen we wel ff voor advies. Moet nu toch wel een keer echt af gaan nemen..quote:Op maandag 7 december 2009 09:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik bleek een urineweginfectie oid te hebben dus kreeg wel medicijnen maar goed, je kan altijd ff om raad bellen dan hoor je t vanzelf. Paracetamol, goed drinken en uitrusten kan iedereen bedenken idd maar als het de mex griep is kan het op je luchtwegen slaan, dat moet je wel in de gaten houden vind ik dan
zoiets iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval bellen met de assistente.
'Hallo, met Sunny, ik denk dat ik mex. griep heb. *insert symptomen* hier heb ik last van en ik heb koorts, is er iets wat ik zelf kan doen? Kan de huisarts evt. iets voor me doen?
'Nou mw, u kan *dit en dit en dit* en de huisarts kant *dit en dit* voor u doen'
Vragen staat vrij toch?
Vanochtend geweestquote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef DarkElf het volgende:
(zeg moet je niet deze week voor de 2e prik?)
donderdagquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Bloes het volgende:
[..]
Vanochtend geweestWanneer ga jij???
Tis retedruk dus ga gauw verder
Ah mooi!quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Zonet even langs het nieuwe huis gefietst, ze zijn echt keihard bezig daar
Gehamer en gezaag en gebonk en 2 busjes van de woningbouw
Koorts dempt maar een beetje hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het eerst sinds donderdag 37 graden gemeten!!!! Is nu al weer opgelopen, maar toch..
(ohja en onder invloed van paracetamol..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel me reuze mee! Het was de achterwand van de kies die kapot was gebroken en die hebben ze er uit getrokken en de achterwand opnieuw gemaakt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wow.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Duderella het volgende:
Spaarpot geteld, 700 euro rijker en de super wil het wel omwisselen.![]()
Wat het al niet waard is, al dat terloopse kleingeld in je broekzak (wat wij dus in een pot donderen).
Geen idee, we hebben het nu niet echt nodig voor iets. Ik ging louter maar eens tellen omdat de weckfles vol zat en we er niks meer in kwijt konden. Dus maar even omwisselen, dan kunnen we gewoon weer doorsparen. En dan kan het naar een goed doel, de Dierenbescherming en Stichting Europa Kinderhulp of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow.
Wat gaan jullie daar voor leuks/lekkers meedoen?
Jaar of drie, denk ik!quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
700 euro aan kleingeld, hoe tof! Hoeveel weken/maanden/jaren kleingeld was dat?
Toch leuk ongemerkt sparen zegquote:
Ik heb laatst ook van bijna twee jaar spaarpotjes kleingeld ingeleverd (alles onder de euro in een varkentje), dat was bijna 500! En daar heb ik toen mijn veel te dure laarzen van betaaldquote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Duderella het volgende:
Way to go sun! Voorzichtig op weg naar herstel.
Beterschap met het bekkie Isa, gelukkig viel het mee.
Spaarpot geteld, 700 euro rijker en de super wil het wel omwisselen.![]()
Wat het al niet waard is, al dat terloopse kleingeld in je broekzak (wat wij dus in een pot donderen).
Ja joh, we spaarden niet speciaal voor iets, het is gewoon 'over'.quote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk dat jullie het naar een goed doel willen doen![]()
Oh, ik kwam op Schiphol politiek incorrecte koekjes tegen! De chocoladekoekjes hadden als naam megagroot op de verpakking NEGRO staanDa's weer eens wat anders als negerzoenen
Lekker hè?quote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook van bijna twee jaar spaarpotjes kleingeld ingeleverd (alles onder de euro in een varkentje), dat was bijna 500! En daar heb ik toen mijn veel te dure laarzen van betaalden een jurkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |