Er is niets mis met "voor wat hoort wat", zo werkt het binnen en buiten relaties. Ik vind dat er sprake is van een maatschappelijk opgeworpen drempeltje. En ja, 't blijft altijd een persoonlijke keuze, de vraag is alleen wat je tegenhoudt, is het een soort van vals moraal of omdat ze gewoon lelijk is.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet logisch, meer een persoonlijke keuze naar mijn mening.
zit wel lekker warm van de winter, je kan zoiets ook over je oren heen trekken dan krijg je geen koude oortjes als je smorgens vroeg in de ijzige kou ergens heen moet fietsenquote:
Dan is dat nog acceptabel.quote:
Was het leven maar zo simpel.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind in wezen alle vrouwen hoeren en alle mannen hoerenlopers. Dat het in sommige gevallen wat directer gaat maakt het iets meer confronterend, das al.
Ik had mijn eerste bedpartner pas 3 jaar laterquote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is dat nog acceptabel.
Als je eenmaal bedpartners krijgt behoor je niet eens meer van het bestaan ervan te weten
Ha, got that coveredquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun komt terug als scherp randje aan een hoekige tafel op kinderhoofdjes hoogte.
Tis meer dat ik geen idee heb wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt? Lucky you
Ja erg he, wat lullen die gasten veel vind je nietquote:
Wat mij zou tegenhouden? Geen zin in sex met een vreemde. Komt geen moraal aan te pas.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is niets mis met "voor wat hoort wat", zo werkt het binnen en buiten relaties. Ik vind dat er sprake is van een maatschappelijk opgeworpen drempeltje. En ja, 't blijft altijd een persoonlijke keuze, de vraag is alleen wat je tegenhoudt, is het een soort van vals moraal of omdat ze gewoon lelijk is.
Ja hier ook, eerst gourmetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen sinterklaas vieren, zo geen zin in
nja, na 30 min moet het toch wel klaar zijn![]()
Yeh rightquote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
FF een weetje, Amsterdam staat als gezelligste stad waar de mensen graag willen wonen voor het groen en de cultuur op nummer 1 van Nederland
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
FF een weetje, Amsterdam staat als gezelligste stad waar de mensen graag willen wonen voor het groen en de cultuur op nummer 1 van Nederland
Nog ergerquote:
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .quote:
En RTL had onderzoek gedaan in Amsterdam? Of in de rest van NL??quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .
Wij zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen sinterklaas vieren, zo geen zin in
nja, na 30 min moet het toch wel klaar zijn![]()
Lieve Leandra, ik kijk nu ff naar buiten en vanaf 1 hoog kijk ik zo het Park in, wij hebben echt wel veel groen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....
Das geen groen, das een paar bomen.
Ahquote:
Ok, fair enough, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik heb het ook niet zo op ONS, daar kan ik ook niet of slecht mee uit de voeten. Je zou je nog kunnen afvragen hoe dat dan weer komt, maar dat staat op zich los van het bij velen in de taboesfeer verkerende betaalde sex toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat mij zou tegenhouden? Geen zin in sex met een vreemde. Komt geen moraal aan te pas.
Radio Televisie Luxemburgquote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....
Das geen groen, das een paar bomen.
in heel Nederland.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En RTL had onderzoek gedaan in Amsterdam? Of in de rest van NL??
Ik dank onze lieve heer op m'n blote knieën dat ik al 11½ jaar niet meer op 1 hoog woon....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Leandra, ik kijk nu ff naar buiten en vanaf 1 hoog kijk ik zo het Park in, wij hebben echt wel veel groen hoor
Leg mij dan eens uit waarom ik in wezen een hoer ben? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het leven is écht zo simpel, mensen maken het alleen vaak zo moeilijk, vooral voor elkaar.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen hier die oprecht kunnen zeggen dat dat typetje van Wendy van Dijck leuk is?
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen hier die oprecht kunnen zeggen dat dat typetje van Wendy van Dijck leuk is?
Dus op de Veluwe, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen denken ze als eerste aan Amsterdam als het gaat om tussen het groen en cultuur wonen??quote:
Ik weet het wel, die gasten die ze vragen komen allemaal uit Amsterdamquote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus op de Veluwe, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen denken ze als eerste aan Amsterdam als het gaat om tussen het groen en cultuur wonen??
Ik weet niet hoor, maar ergens denk ik dat er iets niet klopt??
Ik vind Ushi echt leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Ja, schande!! Ga haar terughalenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toen jaagde ik ook nog een Cc weg.
Ja... ik ben zo blij dat je nu normaal boodschappen kunt doen hè..... net die 5 maanden per jaar dat de campings in de regio niet vol zitten met dat schreeuwende volk wat geen fatsoenlijk NL spreekt, alleen hun platte stadsdialect, maar wel op boeren neerkijken omdat die een dialect spreken wat ze niet verstaanquote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het wel, die gasten die ze vragen komen allemaal uit Amsterdam
Ik stuurde haar al een pm.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schande!! Ga haar terughalen
Wat zit jou dwars?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toen joeg ik ook nog een Cc weg.
wehehequote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
http://www.ofjeworstlust.com/kelvin_sinterklaas.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |