Er is niets mis met "voor wat hoort wat", zo werkt het binnen en buiten relaties. Ik vind dat er sprake is van een maatschappelijk opgeworpen drempeltje. En ja, 't blijft altijd een persoonlijke keuze, de vraag is alleen wat je tegenhoudt, is het een soort van vals moraal of omdat ze gewoon lelijk is.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet logisch, meer een persoonlijke keuze naar mijn mening.
zit wel lekker warm van de winter, je kan zoiets ook over je oren heen trekken dan krijg je geen koude oortjes als je smorgens vroeg in de ijzige kou ergens heen moet fietsenquote:
Dan is dat nog acceptabel.quote:
Was het leven maar zo simpel.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind in wezen alle vrouwen hoeren en alle mannen hoerenlopers. Dat het in sommige gevallen wat directer gaat maakt het iets meer confronterend, das al.
Ik had mijn eerste bedpartner pas 3 jaar laterquote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is dat nog acceptabel.
Als je eenmaal bedpartners krijgt behoor je niet eens meer van het bestaan ervan te weten
Ha, got that coveredquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun komt terug als scherp randje aan een hoekige tafel op kinderhoofdjes hoogte.
Tis meer dat ik geen idee heb wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt? Lucky you
Ja erg he, wat lullen die gasten veel vind je nietquote:
Wat mij zou tegenhouden? Geen zin in sex met een vreemde. Komt geen moraal aan te pas.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is niets mis met "voor wat hoort wat", zo werkt het binnen en buiten relaties. Ik vind dat er sprake is van een maatschappelijk opgeworpen drempeltje. En ja, 't blijft altijd een persoonlijke keuze, de vraag is alleen wat je tegenhoudt, is het een soort van vals moraal of omdat ze gewoon lelijk is.
Ja hier ook, eerst gourmetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen sinterklaas vieren, zo geen zin in
nja, na 30 min moet het toch wel klaar zijn![]()
Yeh rightquote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
FF een weetje, Amsterdam staat als gezelligste stad waar de mensen graag willen wonen voor het groen en de cultuur op nummer 1 van Nederland
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
FF een weetje, Amsterdam staat als gezelligste stad waar de mensen graag willen wonen voor het groen en de cultuur op nummer 1 van Nederland
Nog ergerquote:
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .quote:
En RTL had onderzoek gedaan in Amsterdam? Of in de rest van NL??quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .
Wij zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen sinterklaas vieren, zo geen zin in
nja, na 30 min moet het toch wel klaar zijn![]()
Lieve Leandra, ik kijk nu ff naar buiten en vanaf 1 hoog kijk ik zo het Park in, wij hebben echt wel veel groen hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....
Das geen groen, das een paar bomen.
Ahquote:
Ok, fair enough, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik heb het ook niet zo op ONS, daar kan ik ook niet of slecht mee uit de voeten. Je zou je nog kunnen afvragen hoe dat dan weer komt, maar dat staat op zich los van het bij velen in de taboesfeer verkerende betaalde sex toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat mij zou tegenhouden? Geen zin in sex met een vreemde. Komt geen moraal aan te pas.
Radio Televisie Luxemburgquote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja echt, was op RTL nieuws vanavond, denk zal het ff posten hier dan weten jullie het ook .
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik tussen het groen wil wonen denk ik ook altijd als eerste aan Amsterdam....
Das geen groen, das een paar bomen.
in heel Nederland.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En RTL had onderzoek gedaan in Amsterdam? Of in de rest van NL??
Ik dank onze lieve heer op m'n blote knieën dat ik al 11½ jaar niet meer op 1 hoog woon....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Leandra, ik kijk nu ff naar buiten en vanaf 1 hoog kijk ik zo het Park in, wij hebben echt wel veel groen hoor
Leg mij dan eens uit waarom ik in wezen een hoer ben? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het leven is écht zo simpel, mensen maken het alleen vaak zo moeilijk, vooral voor elkaar.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen hier die oprecht kunnen zeggen dat dat typetje van Wendy van Dijck leuk is?
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen hier die oprecht kunnen zeggen dat dat typetje van Wendy van Dijck leuk is?
Dus op de Veluwe, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen denken ze als eerste aan Amsterdam als het gaat om tussen het groen en cultuur wonen??quote:
Ik weet het wel, die gasten die ze vragen komen allemaal uit Amsterdamquote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus op de Veluwe, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen denken ze als eerste aan Amsterdam als het gaat om tussen het groen en cultuur wonen??
Ik weet niet hoor, maar ergens denk ik dat er iets niet klopt??
Ik vind Ushi echt leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Ja, schande!! Ga haar terughalenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toen jaagde ik ook nog een Cc weg.
Ja... ik ben zo blij dat je nu normaal boodschappen kunt doen hè..... net die 5 maanden per jaar dat de campings in de regio niet vol zitten met dat schreeuwende volk wat geen fatsoenlijk NL spreekt, alleen hun platte stadsdialect, maar wel op boeren neerkijken omdat die een dialect spreken wat ze niet verstaanquote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het wel, die gasten die ze vragen komen allemaal uit Amsterdam
Ik stuurde haar al een pm.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schande!! Ga haar terughalen
Wat zit jou dwars?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toen joeg ik ook nog een Cc weg.
wehehequote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
http://www.ofjeworstlust.com/kelvin_sinterklaas.html
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
Iemand die teveel tijd heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom ik in wezen een hoer ben? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord.
Ushi was leuk, maar zo ondertussen een beetje uitgemolken, dat hebben we nu wel gezien allemaalquote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind Ushi echt leuk.![]()
Dushi minder, Wendy zelf ook maar zo-zo. Maar Ushi is leuk.
Nee, ik vind het niet leuk, irritant zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ushi was leuk, maar zo ondertussen een beetje uitgemolken, dat hebben we nu wel gezien allemaal![]()
Dushi vind ik al helemaal niets
lolquote:Op donderdag 3 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
ik denk eerder he, dat degene die zo over Amsterdam denken zij een beeld hebben van Amsterdam wat niet klopt, ik ben en blijf een amsterdammer en ben daar supertrots op, maar er is veel mis met Amsterdam hoor, cultuur oke dat hebben we, uitmarkt open podia`s enzo maar dat heeft toch elke grote stad wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus op de Veluwe, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen denken ze als eerste aan Amsterdam als het gaat om tussen het groen en cultuur wonen??
Ik weet niet hoor, maar ergens denk ik dat er iets niet klopt??
Ik snap er niets meer van, laat maarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de link van dit topic? Want volgens mij had ze dat gewoon nog niet gevonden
Maar Amsterdam heeft mooi wel een Koningendagquote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk eerder he, dat degene die zo over Amsterdam denken zij een beeld hebben van Amsterdam wat niet klopt, ik ben en blijf een amsterdammer en ben daar supertrots op, maar er is veel mis met Amsterdam hoor, cultuur oke dat hebben we, uitmarkt open podia`s enzo maar dat heeft toch elke grote stad wel.
Koningendag alleen maar mensen van buiten de stad omdat er maanden later nog over gepraat kan worden, de koopzondag hier, nou de echte Amsterdammer laat het wel uit zijn hoofd om op zondag de stad in te gaan, zijn allemaal dagjesmensen zeg maar. maar het is wel zo, dat ik midden in het groen woon en binnen 20 min. op de fiets op de dam sta, amsterdam is eigenlijk maar heel erg klein.
Alleen van die open straten etc. wordt ik helemaal tureluurs je kan nergens meer komen of alles ligt open.
De grachten zijn smerig en op het Leidsepleinquote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk eerder he, dat degene die zo over Amsterdam denken zij een beeld hebben van Amsterdam wat niet klopt, ik ben en blijf een amsterdammer en ben daar supertrots op, maar er is veel mis met Amsterdam hoor, cultuur oke dat hebben we, uitmarkt open podia`s enzo maar dat heeft toch elke grote stad wel.
Koningendag alleen maar mensen van buiten de stad omdat er maanden later nog over gepraat kan worden, de koopzondag hier, nou de echte Amsterdammer laat het wel uit zijn hoofd om op zondag de stad in te gaan, zijn allemaal dagjesmensen zeg maar. maar het is wel zo, dat ik midden in het groen woon en binnen 20 min. op de fiets op de dam sta, amsterdam is eigenlijk maar heel erg klein.
Alleen van die open straten etc. wordt ik helemaal tureluurs je kan nergens meer komen of alles ligt open.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel mij gewoon een beetje kut.
Wat is loos, je hebt nog wel weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
En toch is 'stads' groen wat anders dan groen op 't platteland. Kan je wel bomen, planten, een park en gras hebben in de stad, 't blijft een plek met afvalbakken en gestroomlijnde paden e.d.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Amsterdam heeft mooi wel een Koningendag
*bijdehandte opmerking over 'voelen' en 'kut' achterwege laatquote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Aaawhquote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Hey Liesje waarom kut meidquote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon een keer heul hard KUT! roepen door je huis, helptquote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nog maar even los van het feit dat cultuur gelukkig wel net iets meer is dan takkeherrie op een podiumquote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
En ik woon op een plek waar het van de voorjaarsvakantie tot de herfstvakantie stikt van de Amsterdammers, en ik vind de omgeving een stuk prettiger in de maanden dat zij er niet zijn
Nou, ik heb er geen moment bij stil gestaan dat als iemand buiten amsterdam woond niet weet wat er in de wereld te koop is hoor, en ik beschouw ook de niet amsterdammer niet als boeren en buitenlui, misschien kwam het wel zo over maar daar bedoelde ik niks mee hoor ( optypen is anders dan normaal van mens tot mens praten)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
Lieve Toverheks, het is natuurlijk niet zo dat iedereen die buiten de stadsgrenzen woont een totale noob is die niet weet hoe het in de stad gaat.
Sterker nog: ik heb in de binnenstad gewoond van een stad die vier keer zo groot is als Amsterdam, dus laten we het er op houden dat we niet allemaal achterlijke boertjes zijn die nog nooit buiten Schubbekutteveen zijn geweest.
En dan komen we gelijk bij het probleem van de gemiddelde Amsterdammer: die denkt namelijk dat iedereen die niet uit Amsterdam komt idd een boertje uit Schubbekutteveen is wat nog nooit buiten zijn dorp is geweest, en dus niet over de wereldwijsheid kan beschikken die de Amsterdammer (die ook liever niet over de stadsgrenzen kijkt) uiteraard wel heeft.....
En ik woon op een plek waar het van de voorjaarsvakantie tot de herfstvakantie stikt van de Amsterdammers, en ik vind de omgeving een stuk prettiger in de maanden dat zij er niet zijn
Toch niet voorthuizen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
Lieve Toverheks, het is natuurlijk niet zo dat iedereen die buiten de stadsgrenzen woont een totale noob is die niet weet hoe het in de stad gaat.
Sterker nog: ik heb in de binnenstad gewoond van een stad die vier keer zo groot is als Amsterdam, dus laten we het er op houden dat we niet allemaal achterlijke boertjes zijn die nog nooit buiten Schubbekutteveen zijn geweest.
En dan komen we gelijk bij het probleem van de gemiddelde Amsterdammer: die denkt namelijk dat iedereen die niet uit Amsterdam komt idd een boertje uit Schubbekutteveen is wat nog nooit buiten zijn dorp is geweest, en dus niet over de wereldwijsheid kan beschikken die de Amsterdammer (die ook liever niet over de stadsgrenzen kijkt) uiteraard wel heeft.....
Ik moet toch nog 1 credit geven aan het feit dat al die inwoners uit de groenste stad van NL de helft van het jaar liever op de Veluwe zitten... (snap trouwens niet waarom, dacht dat het iets met groen was)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog maar even los van het feit dat cultuur gelukkig wel net iets meer is dan takkeherrie op een podium
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon een keer heul hard KUT! roepen door je huis, helpt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar daar doe ik wel m'n boodschappen
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet toch nog 1 credit geven aan het feit dat al die inwoners uit de groenste stad van NL de helft van het jaar liever op de Veluwe zitten... (snap trouwens niet waarom, dacht dat het iets met groen was)
Het voordeel is wel dat we per dorp winkels en horeca hebben die door die drukke zomermaanden het hele jaar door kunnen bestaan, maar dat is dan ook het enige voordeel.
JE MOEDER ! JE MOEDER !quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Er zijn altijd weer uitzonderingen, maar niemand geeft je een "free ride", dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Sterker nog, negen van de tien ruzies gaan over het feit dat hij of zij niet genoeg doet of iets niet naar de zin doet. Daaraan zit uiteindelijk "wel of geen sex hebben" aan vastgeknoopt.
Daar daar omheen een hoop franje wordt opgetuigd, er sprake is van een soort van ritueel, dat doet daar niet zo heel veel van af. Met franje heb ik het over, een bloemetje meenemen, lekker luchtje, leuke kleding, deur open doen voor de ander, leuk en gezellig babbelen, etc, etc.
Haal al die franje eraf, en je houdt over dat de één goed moet doen om te kunnen ontvangen en dat de ander goed moet doen om te krijgen. Soort van ruilhandel. Soort van hoer of hoerenloper zijn.
Ja, andersom geldt dat natuurlijk ook voor toeristische stad A'dam. Daar kan men ook de helft sluiten zonder toeristen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet toch nog 1 credit geven aan het feit dat al die inwoners uit de groenste stad van NL de helft van het jaar liever op de Veluwe zitten... (snap trouwens niet waarom, dacht dat het iets met groen was)
Het voordeel is wel dat we per dorp winkels en horeca hebben die door die drukke zomermaanden het hele jaar door kunnen bestaan, maar dat is dan ook het enige voordeel.
Yep, vlakbij Voorthuizen, en men wat ben ik blij als het seizoen weer afgelopen is.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa wat Laysa net zegt dat dacht ik, woon jij bij Voorthuizen, want daar staat half amsterdam op een camping, ja mijn ouders hadden daar ook een caravan vroeger als kind elk jaar naar de camping he, en daar kwam je je buren ook weer tegen etc.
dan moet ik je nageven je woond in een mooie omgeving en dan weet ik ook waar jij je boodschappen doet.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar daar doe ik wel m'n boodschappen
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, ik heb er geen moment bij stil gestaan dat als iemand buiten amsterdam woond niet weet wat er in de wereld te koop is hoor, en ik beschouw ook de niet amsterdammer niet als boeren en buitenlui, misschien kwam het wel zo over maar daar bedoelde ik niks mee hoor ( optypen is anders dan normaal van mens tot mens praten)
Dat is waar, om te beginnen verliezen de koopzondagen hun bestaansrecht, wat overigens voor de Amsterdammers niet erg is want die gaan toch de stad niet in op zondag wegens al die boeren en buitenluiquote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, andersom geldt dat natuurlijk ook voor toeristische stad A'dam. Daar kan men ook de helft sluiten zonder toeristen.
ik paprikachips nog erger..quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben een hele zak zure ringen aan het leegvreten. Somebody stop me
Nee hoor, snoep maar lekker door.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Thnx, en wat heeft de bakker naast de AH lekker brood hèquote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan moet ik je nageven je woond in een mooie omgeving en dan weet ik ook waar jij je boodschappen doet.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht altijd dat iedereen buiten Amsterdam op klompen liep![]()
![]()
Niet?
Zorgen dat je gezonde snaai in huis hebt.... worteltjes ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook zin om te snaaien maar ik weet niet wat....ik heb het idd geval niet in huis zover ben ik al
Dat had ik gisteren, toen ben ik aan de koffiekoekjes begonnen, die vind ik niet eens lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook zin om te snaaien maar ik weet niet wat....ik heb het idd geval niet in huis zover ben ik al
Een soort van symbolische hoer dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Er zijn altijd weer uitzonderingen, maar niemand geeft je een "free ride", dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Sterker nog, negen van de tien ruzies gaan over het feit dat hij of zij niet genoeg doet of iets niet naar de zin doet. Daaraan zit uiteindelijk "wel of geen sex hebben" aan vastgeknoopt.
Daar daar omheen een hoop franje wordt opgetuigd, er sprake is van een soort van ritueel, dat doet daar niet zo heel veel van af. Met franje heb ik het over, een bloemetje meenemen, lekker luchtje, leuke kleding, deur open doen voor de ander, leuk en gezellig babbelen, etc, etc.
Haal al die franje eraf, en je houdt over dat de één goed moet doen om te kunnen ontvangen en dat de ander goed moet doen om te krijgen. Soort van ruilhandel. Soort van hoer of hoerenloper zijn.
Mijn vrouw heeft een etagiere met chocolade van de banketbakker gekregenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg vandaag een chocoladeletter op m'n werk. Die zit mij al uren aan te staren
dat weet ik niet, weet wel waar de A.H zit en tegenover heb je de lidl of aldi, en verderop richting de campings zeg maar, was er zo een winkeltje met allemaal leuke hebbedingentjes van plantenpotjes tot kandelaars. was er eerverleden jaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, en wat heeft de bakker naast de AH lekker brood hè
Ik las gisteren een leuke tweet:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg vandaag een chocoladeletter op m'n werk. Die zit mij al uren aan te staren
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje uitgeschilderd?
Ik was een patatje scoren. Morgen pasta!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toen joeg ik ook nog een Cc weg.
Stop!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pictures please.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was een patatje scoren. Morgen pasta!
En je hebt pm
![]()
![]()
Doe es fotootjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
weer eentje af, net de hele zooi opgeruimd...
Ik en een topic niet vinden. Ha!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
Met de link van dit topic? Want volgens mij had ze dat gewoon nog niet gevonden
Dat vul ik aan met een lekker glas cola-dik.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stop!
Dat is slecht voor je pH waarde.
quote:
Was zeker tweet van Bommie?!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik las gisteren een leuke tweet:
Hema verkoopt foute chocolade letters! Heb net zonder problemen de letters PVV gekocht. Ook NSB, DSB en KKK gaven geen problemen.
Met het zilveren label?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vul ik aan met een lekker glas cola-dik.
Nee, van sitdown_comedy. Cabaretier in een rolstoel.quote:
Da's goed fout, want die combinatie van letters mogen niet op nummerborden hoorde ik onlangs.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik las gisteren een leuke tweet:
Hema verkoopt foute chocolade letters! Heb net zonder problemen de letters PVV gekocht. Ook NSB, DSB en KKK gaven geen problemen.
Nee, aspartaam is vies.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met het zilveren label?
Jawooooooooooohl.
Die komt ongeveer in 2090, dan wordt je beroemd na je doodquote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
staat al eentje in het andere topic voor Mera
is een donatie voor TBO2
jah heb ik weerquote:Op donderdag 3 december 2009 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die komt ongeveer in 2090, dan wordt je beroemd na je dood
Ja, dat was dus ook de grap.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's goed fout, want die combinatie van letters mogen niet op nummerborden hoorde ik onlangs.
Speaking about, hoe ver ben je met je rijlessen?
Kut. Toch nog vergeten. Maar die berg houtzakken ligt er maandag ook nog wel.quote:
lol, als ie er zelf maar in gelooft, toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit gaat met volledige toestemming van Jaap.....
Over dat hij vanavond in Jensen zit....
Gewoon weer Rob, Sint was weer gul vandaag zegt (20:26):
Jij staat open voor kritiek toch?
[RLS-SC #408] 21 dec. 2012, De Toppers stoppen ermee !
Terror Jaap zegt (20:31):
haha
ze gaan op hun bek man!
vanavond komt mijn afvalfilmpje erin
Terror Jaap zegt (20:32):
dus ik ben ECHT afgevallen
tis GEEN act
arghhhh
copy paste maar.........
Héé Fann.. WB. Ik heb echt snel gecrolled door de vorige .. Tering dat gaat snel. En ik koop bij de PABO voor kousen en ondergoed en BH's ..... Verleden week ging ik naar de papierbak en toen wapperde een acceptgiro(Pabo) de straat in .quote:
Ik wist het...gij...gij..... ach morgen weer een dag.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut. Toch nog vergeten. Maar die berg houtzakken ligt er maandag ook nog wel.
Zag ik, eet smakelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was een patatje scoren. Morgen pasta!
En je hebt pm
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
Nu alleen nog NZ terug en we zijn weer compleet
NZ is altijd in ons middenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
Missen we nog iemand dan?quote:
Ja Manu.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
Dat was eik een postje om FAN gedag te zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Nah, ik vind van niet, maar dat begreep vast al wel?
Nah ja zegquote:
ik was al uitgelogd slomequote:Op donderdag 3 december 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Fann.. WB. Ik heb echt snel gecrolled door de vorige .. Tering dat gaat snel. En ik koop bij de PABO voor kousen en ondergoed en BH's ..... Verleden week ging ik naar de papierbak en toen wapperde een acceptgiro(Pabo) de straat in .Maar denk niet dat iemand het heeft opgepakt
Ik weet mijn maat dus hoppa online, geen gezeik met passen
Doei danquote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was al uitgelogd slome![]()
hoi
maar ik moet koffie enzo verzorgen strakkies dus nu ben ik 'echt weg
gastvrouwtje spelen]
![]()
doei
Das niet hetzelfdequote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Fann.. WB. Ik heb echt snel gecrolled door de vorige .. Tering dat gaat snel. En ik koop bij de PABO voor kousen en ondergoed en BH's ..... Verleden week ging ik naar de papierbak en toen wapperde een acceptgiro(Pabo) de straat in .Maar denk niet dat iemand het heeft opgepakt
Ik weet mijn maat dus hoppa online, geen gezeik met passen
Die is dood .. Jammer. Ik word een beetje naar van dat aangehaalquote:
Als ik mijn Manu pak aan moet komt hij weer even langs.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis Manu nog steeds wel eens.
Dan lees je er maar lekker overheen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is dood .. Jammer. Ik word een beetje naar van dat aangehaal
Ik ook wel hoor, maar die is er domweg niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis Manu nog steeds wel eens.
Duh ???quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan lees je er maar lekker overheen.
Klopt maar dus moeten we het dan maar niet meer over hem hebben?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar die is er domweg niet meer
Hallo !!!! Tis over en uit. KUT en KLOTEN. Verder gaan en zeker niet vergeten. Ik word echt naar van dat gedoe. Sorry Manu Dat rijmtquote:
MAANdag!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
Ik wist het...gij...gij..... ach morgen weer een dag.
NEE DAT MAG NIET!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar dus moeten we het dan maar niet meer over hem hebben?
Ik werk altijd voor die firma, lekker is dat he?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
MAANdag!
Morgen werk ik thuis, voor firma me, myself and I.![]()
DVDtje. Alleen weet ik nog niet of het Tony Soprano of Dexter Morgan wordt ...
Ienemienemutte!
Van mij mag men er ook wel 'in stilte' aan denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is dood .. Jammer. Ik word een beetje naar van dat aangehaal
Van mij ook wel. Hij schiet nog regelmatig door m'n hoofd, maar missen doe ik hem niet echtquote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mag men er ook wel 'in stilte' aan denken
Joh ik weet het ook niet. Pesoonlijk vind ik het echt kut als dat weer in de SC word aangehaald, ondanks dat hij hier een plek had. Maar b.v. als Teun een ontbijdje post dan moet ik ook wel aan Manu weer denken. En dat is mijn manier.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar dus moeten we het dan maar niet meer over hem hebben?
't Is ook geen item, ik scroll d'r wel overheen. Overdreven vind ik het wel weer wat.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Net alsof we het hier dagelijks over hem hebben
Precies..quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
Het zal me echt jeuken, als ik het over hem wil hebben doe ik dat gewoon.
Neem ik Appelsapquote:Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Niet echt een onderwerp om over te gaan ruziën is het wel?
Tijd voor een koppie thee.
Wat een dooddoener.. Graag wel vanille graagquote:Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Niet echt een onderwerp om over te gaan ruziën is het wel?
Tijd voor een koppie thee.
ik koop bij de lidl altijd van dat poeder waar je koffie mee kan maken dat flikker ik dan extra bij mn koffie....vanille smaakquote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.. Graag wel vanille graag
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.. Graag wel vanille graag
Nu alquote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan ga ik maar naar bed, al dat gezuip hier
Rond 10enquote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen vier uur, 't was een lange dag al met al.
Kom je ook zo?
Trusten watje.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan ga ik maar naar bed, al dat gezuip hier
Ja de een doet het meer in stilte de ander uit het meer,quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik weet het ook niet. Pesoonlijk vind ik het echt kut als dat weer in de SC word aangehaald, ondanks dat hij hier een plek had. Maar b.v. als Teun een ontbijdje post dan moet ik ook wel aan Manu weer denken. En dat is mijn manier.
Cola met real sugar.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Even kijken, met ER bedoelen jullie dus Expeditie Robinson begrijp ik en niet dokters serie ER.
Nu alleen nog erachter komen wat de neuk een Cola-dik is en ik ben weer up to date.
Ik vind het ook vervelend. Ik heb ook een beetje spijt van mijn post in zijn topic omdat dat ding vaker omhoog word gekicked dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik weet het ook niet. Pesoonlijk vind ik het echt kut als dat weer in de SC word aangehaald, ondanks dat hij hier een plek had. Maar b.v. als Teun een ontbijdje post dan moet ik ook wel aan Manu weer denken. En dat is mijn manier.
Simon levelt winkels. (losse thee) Oh ik kan echt kwijlen in die winkel. Ik wil van mijn senseo ding af en moet een knappe hebben die cappuciono's maakt ...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik koop bij de lidl altijd van dat poeder waar je koffie mee kan maken dat flikker ik dan extra bij mn koffie....vanille smaak
Okee, en dat zit jij te zuipen in combinatie met een zak zure ringen?quote:
ER?quote:
Spijt moet je nooit hebben Ian. Iedereen heeft wel zijn zegje gedaan das mooi. Dat het gekicked word is ieder zijn ding. Ik wil er niet dagelijks mee worden geconfronteerd.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend. Ik heb ook een beetje spijt van mijn post in zijn topic omdat dat ding vaker omhoog word gekicked dan ik had verwacht.
Dat had ik nou ook, de eerste 4 afleveringen gezien en toen helemaal niks meer, vond de opzet met alleen maar vrouwen helemaal niks.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
ER?
Zit er met een schuin oog naar te kijken. Het kon me dit seizoen niet boeien, helaas.
Mij ook niet echt. Maar recent kwam er een fijn complot tegen Dennis en Esmeralda. En toen werd het weer interessanter voor mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
ER?
Zit er met een schuin oog naar te kijken. Het kon me dit seizoen niet boeien, helaas.
Juist.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Spijt moet je nooit hebben Ian. Iedereen heeft wel zijn zegje gedaan das mooi. Dat het gekicked word is ieder zijn ding. Ik wil er niet dagelijks mee worden geconfronteerd.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Spijt moet je nooit hebben Ian. Iedereen heeft wel zijn zegje gedaan das mooi. Dat het gekicked word is ieder zijn ding. Ik wil er niet dagelijks mee worden geconfronteerd.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, en dat zit jij te zuipen in combinatie met een zak zure ringen?
We zijn nog niet getrouwd hè? Pas NA de plechtigheid mag je vet worden en een fris, hip kort kapsel nemen.
Ok, ok...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moeten we snel een datum prikken.
Ja de ins en outs heb ik niet meegekregen, maar van wat ik er van heb gezien zag dat er best wel lekker nasty uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij ook niet echt. Maar recent kwam er een fijn complot tegen Dennis en Esmeralda. En toen werd het weer interessanter voor mij.
Als ik mijn PC ook pontificaal op tafel mag laten staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, ok...
Mag ik mijn playstation wel gewoon in de huiskamer laten staan enzo?
in eindhoven?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind 23-01 wel een mooie trouwdatum
van mij mag rita wel winnenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de ins en outs heb ik niet meegekregen, maar van wat ik er van heb gezien zag dat er best wel lekker nasty uit.
Anyway: Jeroen en Dennis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik mijn PC ook pontificaal op tafel mag laten staan.
Dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik de huiskamer, mag jij de rest van het huis naar eigen inzicht volpaintenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Goed, wie van ons doet de verdere inrichting?
Dacht dat jij je wel vermaakte tussen de vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook, de eerste 4 afleveringen gezien en toen helemaal niks meer, vond de opzet met alleen maar vrouwen helemaal niks.
nou...ik lig liever in een echt bed dan te moeten doen alsof ik in een gepaint bed ligquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik de huiskamer, mag jij de rest van het huis naar eigen inzicht volpainten
Sweeet.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik de huiskamer, mag jij de rest van het huis naar eigen inzicht volpainten
Neuh, voor jou wil ik mijn intense haat voor Eindhoven enzo opzij zetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waar we gaan wonen wordt wel discussie denk ik.
Ik dénk dat dit een van de meest romantische dingen is die ik ooit heb gezegdquote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, voor jou wil ik mijn intense haat voor Eindhoven enzo opzij zetten.
Heb je dadelijk weer een ex uit einhovenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lievquote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat technisch gezien makkelijker te ontwijken is als 2 exen uit 2 verschillende steden.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je dadelijk weer een ex uit einhoven
Ik bedoelde: kies jij maar, mij kan het niet veel schelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
LievAlleen weet ik zelf niet eens of ik wel in EHV wil gaan wonen, dus dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Jupiler, allebei goedquote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
![]()
Biermerk: Hertog Jan?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit begint me serieus te bevallen nu![]()
Mag ik roken op de slaapkamer?
Hè gadverdamme NEE.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè gadverdamme NEE.
O wacht, je vroeg het aan Mera.
Ik gok JA.
En anders is ze niet echt verliefd op je.
en dat het dan een strikvraag is en jij er zelf ook van walgt![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar niet teveel hoor, anders moet dat beddegoed zo vaak verschoond, pokkewerk met mijn kingsize.
Je kan ook een asbak gebruikenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar niet teveel hoor, anders moet dat beddegoed zo vaak verschoond, pokkewerk met mijn kingsize.
Ik hou niet van kokenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit dat met koken en afwassen?
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zal zijn pijp toch niet zo in de lakens uitkloppen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef Talitha het volgende:
Misschien zit er toch wel iets in die theorie van Teun.
Ik wil écht met je trouwenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hou niet van kokenen al helemaal niet van afwassen
![]()
Dus dat wordt elke avond ruzie, tenzij jij beide dingen graag doet![]()
En anders kopen we een truus, in elk geval 1 probleem opgelost, en hey als we samen genoeg verdienen minimaal 1x per week uit eten, scheelt ook weer afwas![]()
Anders sparen we de afwas gewoon op tot de borden op zijn en dan gaan we samen onder het genot van een stevig muziekje aan de slag.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij zal zijn pijp toch niet zo in de lakens uitkloppen?
quote:
Ja probeer het maar weer goed te praten!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Was toch weer leuk tijdverdrijf, dat wel. Vind je wel echt leuk, hoor.
![]()
Ze wil toch nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als ze in de overgang komt, zien we een post:
"Ik wil echt van je scheiden..."
Jij geeft echt snel op héquote:
Weltruste Liesjequote:
Ik heb iets tegen trouwen, niet tegen jou hoorquote:
Ja, we kijken wel evenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar uhhhhhhhh. Jensen begint zo....
Even serieus: ik vind het ook niet nodigquote:Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen trouwen, niet tegen jou hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiend, weggaan om te zuipen is altijd een goed excuusquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik wou eigenlijk mijn gebroken hart dankzij Mera misbruiken als opstapje voor een ik ga weg mijn verdriet wegzuipen opmerking
Shit, hele planning naar de klote
Wat ziet die marcel er gladjes uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar uhhhhhhhh. Jensen begint zo....
Had ik nét één van mijn aller briljantste en technisch geavanceerde paints ever gemaakt om je weer happy te laten voelen!quote:
Wuhehe, vetquote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend, weggaan om te zuipen is altijd een goed excuus![]()
Veel plezier schatje
Ik moet huillachen,quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ik nét één van mijn aller briljantste en technisch geavanceerde paints ever gemaakt om je weer happy te laten voelen!
Nou, morgen bij het ontbijt dan maar.
[ afbeelding ]
Berekenende koele kikker, en tegelijkertijd ook levensgenieter zo te horen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ziet die marcel er gladjes uit.
Wat het ook is, kop op meisje.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zei op msn dat ik nog even snel in de sc moest kijken, bedankt
Aaaaah. Dat heb je mooi gedaan Gertje.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ik nét één van mijn aller briljantste en technisch geavanceerde paints ever gemaakt om je weer happy te laten voelen!
Nou, morgen bij het ontbijt dan maar.
[ afbeelding ]
Nah wat ís er toch? Trutje!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet huillachen,/
![]()
Wat lief. Ik ook van jou!![]()
Misschien morgen weer.
Als ik met dikke ogen in de klas zit,
En na een avond janken zie je er de volgende dag niet uit en heb je pijn in je voorhoofdquote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah wat ís er toch? Trutje!
En nu kappen met huilen, want jankend val je never in slaap maar ná het janken slaapt het juist heerlijk. :![]()
Hij heeft het wel verdiend om te winnen, maar toch gun ik het hem niet echt. Als je éénmaal weet hoe goed hij toneel kan spelen is hij een stuk minder sympathiek.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Berekenende koele kikker, en tegelijkertijd ook levensgenieter zo te horen.
Trusten Liesjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zei op msn dat ik nog even snel in de sc moest kijken, bedankt
vermaak ne met alle soorten hoor, vrouw of man, als ze maar humor en wat te vertellen hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht dat jij je wel vermaakte tussen de vrouwen.
Ah, 't komt nogquote:
En met SV bedoelen ze Studio Vlemmix en niet Stream Verslagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
met ER bedoelen jullie dus Expeditie Robinson begrijp ik en niet dokters serie ER.
D. doet vaak zwaaien en blijft dan gewoon nog een tijdje door postenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij dan een zwaaiverbod???
Filmpje gekeken net, ff Jaap kijken en de was uithalen en dan naar bedquote:Op donderdag 3 december 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
is er niemand meer, of zit iedereen vast een kado uit te zoeken op internet voor de bruiloft van Mera en Ian
oh op die manier hij zegt dus gedag maar blijft hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. doet vaak zwaaien en blijft dan gewoon nog een tijdje door posten
Hier moet nog even Studio Sport aanquote:
wtfquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn, vorige week iemand van m'n hyves af gebonjourd omdat ie me (eigenlijk al jaren) lastig viel, vandaag istie verongelukt.
was uithalen, hang je het dan niet ff op of bedoel je de was uit je droger halen en netjes gelijk opvouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Filmpje gekeken net, ff Jaap kijken en de was uithalen en dan naar bed.
Ik moet mijn afkortingenlijst dringend updatenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En met SV bedoelen ze Studio Vlemmix en niet Stream Verslagen.
Zo Mera, bizar zegquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Damn, vorige week iemand van m'n hyves af gebonjourd omdat ie me (eigenlijk al jaren) lastig viel, vandaag istie verongelukt.
Kennelijk zien mensen hier liever geen gezwaai, dus ik dacht: laat ik mij eens van mijn goede kant zienquote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij dan een zwaaiverbod???
Ja een soorte van Heintje, die zegt telkens dat hij gaat maar gewoon telkens weer terug komtquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh op die manier hij zegt dus gedag maar blijft hangen
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
was net iets op Hart van Nederland 3 jongeren auto ongeluk, is dat hemquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. doet vaak zwaaien en blijft dan gewoon nog een tijdje door posten
Ja, krijg er de bibbers van. Ik mocht 'em echt niet, hij was al jaren een erg aanwezige (en ongewenste) factor in mijn leven. Maar toch, zoiets gun je niemand hè.quote:
Jezusquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus we gaan Dtje gewoon nu Heintje noemenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een soorte van Heintje, die zegt telkens dat hij gaat maar gewoon telkens weer terug komt
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een soorte van Heintje, die zegt telkens dat hij gaat maar gewoon telkens weer terug komt
Droogprogramma duurt te lang, dus uit de droger halen en ergens half ophangenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was uithalen, hang je het dan niet ff op of bedoel je de was uit je droger halen en netjes gelijk opvouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |