Ik ken haar nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef tifo het volgende:
[..]
marloes warrfemius ofzo.. ik kan d'r achternaam niet uitspreken
ook dat jaquote:
"om zeker"?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Sakura het volgende:
pomp haar banden op met een bus purschuim, raken ze om zeker nooit meer lek
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Pudding_broodje het volgende:
Alle comments van: "hahaha wat een laffe huilie ben jij" zijn van mensen die ook altijd te laat komen...
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klas
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.
Hij wilt niet dat we zijn *liefje* afpakkenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef 9611Niels het volgende:
Als je haar toch niet mag, waarom geen hyves posten?
en daar heb je er weer een: sukkeltje van de klas. it sucks to be you i guessquote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.
+1quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd.quote:
http://marlooeezz.hyves.nl/?ref=sr, maarjah, ze heeft 6 vrienden en ze staat niet eens op haar eigen profiel foto...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd.
Dat kan je gewoon doen. Het is een soort verborgen link waaraan je niet kan herleiden van welk profiel het komt. Vet relaxed
Jezus, er zijn zoveel smillies om mijn gezicht te laten uitdrukken op het internet. Maar ik denk dat de best smillie toch deze is:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en daar heb je er weer een: sukkeltje van de klas. it sucks to be you i guess
dat naaien is indd best lomp uitgedrukt, en ik ben niet zo'n heel zielig persoon ofzo, owja en myreela; ik ben 15.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
Hoe jong zijn die mensen?
Hou oud is TS?
donthate, lees eerst eff reacies voordat je reageert..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
Hoop voor ts dat ie 12 is want anders zijn ze vader en moeder van de nsb
Die "mooie vrouwen" blijken nog ook bij mij in de buurt te zitten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef tifo het volgende:
[..]
http://marlooeezz.hyves.nl/?ref=sr, maarjah, ze heeft 6 vrienden en ze staat niet eens op haar eigen profiel foto...
Moet jij nou dit hele topic vol stouten met: "JIJ VUILE NSB-ER DIE JE BENT"!!!EINZ!!!111!!" ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
Hoop voor ts dat ie 12 is want anders zijn ze vader en moeder van de nsb
wat wil je anders, je bent gewoon zielig, dus je gaat hier echt geen positieve reacties mee vangenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef tifo het volgende:
[..]
dat naaien is indd best lomp uitgedrukt, en ik ben niet zo'n heel zielig persoon ofzo, owja en myreela; ik ben 15.
Dus grapjes zoals: ziele persoon, zoek een leven, ga janken ken ik nu inmiddels wel dus kom eff met iets orgineels
VMBO en niveau in dezelfde zin, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Hetiszover het volgende:
Zij gaat waarschijnlijk vmbo niveau 1 doen, en jij niveau 4. Haal daar je gram uit ipv dit soort topics.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef tifo het volgende:
[..]
donthate, lees eerst eff reacies voordat je reageert..
Jij moet eerst mij afzeiken, want ik maakte een negatieve reactie heb jou net!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat wil je anders, je bent gewoon zielig, dus je gaat hier echt geen positieve reacties mee vangen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef tifo het volgende:
[..]
voor de vmbo'ers die zeggen dat ik vmbo doe; ik doe vwo..
daar heb ie de ballen niet voor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef cptmarco het volgende:
op staan en roepen: "kuthoer je liegt..."
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
daar heb ie de ballen niet voor!
en wat is nu je punt? noem je dit een dis, noem jij dit... een dis? SUCKER!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Jezus, er zijn zoveel smillies om mijn gezicht te laten uitdrukken op het internet. Maar ik denk dat de best smillie toch deze is:![]()
PS: Als je toch geen vriendin/vrienden/leven hebt, kan ik ook wel een boek gaan schrijven (Tja, ik kan dat toch wel, ik ben toch 't sukkeltje van de klas. ) hoe je het beste typetjes zoals jou kan "dissen", die jij mooi mag lezen in dat nutteloze leventje van jou!
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik geloof je nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef tifo het volgende:
[..]
voor de vmbo'ers die zeggen dat ik vmbo doe; ik doe vwo..
ja precies, zielig mannetje dat het isquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
daar heb ie de ballen niet voor!
Moederneukertje, luister eens. Voordat je tegen iemand nog EEN negatieve tyfus kut reactie gaat maken, ga eens Nederlands leren. Serieus, ik kan alleen al aan je taal gebruik zien wat ver typetje je bent. En jij bent of een Marokkaan, VMBO-er of een internet held.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en wat is nu je punt? noem je dit een dis, noem jij dit... een dis? SUCKER!!!
Wow, dat is de grootste zelf-diss die ik ook heb gezien...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja precies, zielig mannetje dat het is
''wat ver typetje ik ben''? en dat noemt mij slecht in nederlandsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Moederneukertje, luister eens. Voordat je tegen iemand nog EEN negatieve tyfus kut reactie gaat maken, ga eens Nederlands leren. Serieus, ik kan alleen al aan je taal gebruik zien wat ver typetje je bent. En jij bent of een Marokkaan, VMBO-er of een internet held.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Moederneukertje, luister eens. Voordat je tegen iemand nog EEN negatieve tyfus kut reactie gaat maken, ga eens Nederlands leren. Serieus, ik kan alleen al aan je taal gebruik zien wat ver typetje je bent. En jij bent of een Marokkaan, VMBO-er of een internet held.
Ik ben voor pudding broodjequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Wow, dat is de grootste zelf-diss die ik ook heb gezien...
quote:
hoe wist je dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:01 schreef donthate het volgende:
[..]
TS is niet alleen voor NSB zie ik maar ook voor hopeloze prutsers die nooit in de samenleving zullen slagenJij komt er wel.. Waar ga je voor studeren:Agent?
tuurlijk ben jij dat miezert, omdat hij een smerig onderkruipsel is net al jij en soort zoekt soortquote:
nee, pudding broodjes zijn lekkerder dan apenkutkoppen, en puding broodje pwndquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:02 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
tuurlijk ben jij dat miezert, omdat hij een smerig onderkruipsel is net al jij en soort zoekt soort
kun je die zin eff iets duidelijker uitleggen? zo snap ik hem nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat leg ik je uit in die zin je weerwoord is wel erg bedroevend
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:05 schreef tifo het volgende:
[..]
kun je die zin eff iets duidelijker uitleggen? zo snap ik hem niet
je bent wel erg weg van puddingbroodje he. je nieuwe lover?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef tifo het volgende:
[..]
kind komt laat op school, altijd zelfde smoes
en pudding broodje owned
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je bent wel erg weg van puddingbroodje he. je nieuwe lover?
hahah, ja dat begin ik ook te denken nuquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer is over puddingbroodje heen geweest
Houd je foutief generaliserende taalgebruik voor je. Als je verder kijkt dan je neus lang is dan zijn je argumenten al ontkracht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Dacht jijquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd.
Dat kan je gewoon doen. Het is een soort verborgen link waaraan je niet kan herleiden van welk profiel het komt. Vet relaxed
nee ik weet niet precies wat links inhoudtquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:16 schreef donthate het volgende:
Die mafketel van een pudding broodje maakt gewoon een toppic over me. Dat ik links ben
(en ik weet gvd niks vna politiek af
)
Maar denk dat ts zijn toppic WEl waardeerdquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee ik weet niet precies wat links inhoudtmaar wat ik wel weet is dat puddingbroodje zielig en levenloos is met z'n topic
pech voor hem dan want het is al geslotenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar denk dat ts zijn toppic WEl waardeerd
Vind ik wel jammer het is wel altijd grappig als iemand zich druk maak over je en vooral over internetquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
pech voor hem dan want het is al gesloten
ja ik had een leuk middernachts reltopic verwacht u, marja het was al weg voordat het die fase bereiktequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer het is wel altijd grappig als iemand zich druk maak over je en vooral over internet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik had een leuk middernachts reltopic verwacht u, marja het was al weg voordat het die fase bereikte
hahah, wrm is het eigenlijk gesloten? mag je niet persoonlijk wrden hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik ook want want die een qoute van gestuurd had zou ik wel voor marrokaan en neger en weet ik veel wat allemaal uitgescholden worden.Door die groep internet nazi's van fock
Dat vind ik ook raar je word voor alles uit gemaakt kankerhond en weet ik veel wat ze mogen je familie *bedreige*,en uit schelden.Ze mogen alles roepen maar een toppic mag niet terwijl ik er zelf nog wel de humor van inziequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahah, wrm is het eigenlijk gesloten? mag je niet persoonlijk wrden hier
ja drm. de logica is ver te zoekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar je word voor alles uit gemaakt kankerhond en weet ik veel wat ze mogen je familie *bedreige*,en uit schelden.Ze mogen alles roepen maar een toppic mag niet terwijl ik er zelf nog wel de humor van inzie
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:37 schreef Pudding_broodje het volgende:
Niet weten wat links is, terwijl je over NZB en VMBO doet...
De aanduiding links wordt in het politiek spectrum gebruikt om de politieke richting van partijen, personen en organisaties te karakteriseren. De betekenis die eraan wordt gegeven kan van land tot land verschillen, en kan in de loop der tijd veranderden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die politiek geen fuck boeit
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:55 schreef Kungfu_Panda het volgende:
[..]
De aanduiding links wordt in het politiek spectrum gebruikt om de politieke richting van partijen, personen en organisaties te karakteriseren. De betekenis die eraan wordt gegeven kan van land tot land verschillen, en kan in de loop der tijd veranderden.
De termen links, rechts, centrumlinks, centrumrechts, enzovoort suggereren dat alle politieke partijen vrij eenvoudig gepositioneerd kunnen worden in een spectrum dat varieert van extreem links tot extreem rechts. In de praktijk kan zo'n indeling niet zonder meer op basis van de partijstandpunten gemaakt worden, omdat een partij bijvoorbeeld op sociaal gebied "linkse" standpunten heeft en op ethisch gebied "rechtse" standpunten. Een vuistregel voor de indeling van een partij kan zijn het links-rechtsgehalte te meten aan de hand van haar standpunten op drie belangrijke gebieden: de visie op de rol van de overheid in de economie, de visie op de gewenste machtsverdeling (de gewenste invloed van de burger op de politiek) en de visie op de vraag of er strikte strenge voorgeschreven waarden en normen moeten zijn op zedelijk gebied.
Ook binnen een partij of organisatie kan vaak een spectrum worden onderscheiden. De uiteinden daarvan worden met linkse dan wel rechtse vleugels aangeduid.
voor klachten moet je bij wikipedia zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel zou alleen wat minder moelijke woorden gebruiken:P .Maare ik begrijp niet wat links enzo nou inhoud en rechts wat de verschillen zijn:P .Nja extreem rechts begrijpt iedereen dan wel:p maar wil het ook zo houden
Het was ook heel niet sarcastisch!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dacht jij
http://www.krabl.nl/profielvanfoto/
Even invullen en je hebt zo je profiel.
Ik bedoel maar te zeggen, kindje. Dat je niet zulke uitspraken moet doen, terwijl je niet eens iets weet van politiek. Hier heb ik ook mee gebaseerd dat jij VMBO doet, omdat de meeste kindjes die uitspraken doen over iets waar van ze niks weten VMBO doen. Weet je nu genoeg?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die politiek geen fuck boeit
Op wat voor kutschool zit jij? Toen ik nog op de middelbare school zat (tot en met 2001), moest je je gewoon gaan melden bij de conrector als je te laat was. Lekke band of niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef tifo het volgende:
elke dag, elke dag komt ze te laat en ook elke dag weer hetzelfde smoesje: "ik had een lekke band".![]()
vandaag kwam ze weer eens 10 minuten te laat binnen samen met 2 anderen, en ja hoor: "ONZE banden waren lek".![]()
Ik snap dan ook niet dat leraren denken dat ze de waarheid spreekt.
Nou wil ik haar dus een keer erbij naaien maar hoe? Iedereen vind het irritant, omdat elke leraar haar geloofd.
Een keer kwam ze zelfs het 3e uur aan: "ik had een lekke band", lekker logisch.
die weten van aanpakken!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Op wat voor kutschool zit jij? Toen ik nog op de middelbare school zat (tot en met 2001), moest je je gewoon gaan melden bij de conrector als je te laat was. Lekke band of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |