Ik ken haar nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef tifo het volgende:
[..]
marloes warrfemius ofzo.. ik kan d'r achternaam niet uitspreken
ook dat jaquote:
"om zeker"?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Sakura het volgende:
pomp haar banden op met een bus purschuim, raken ze om zeker nooit meer lek
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Pudding_broodje het volgende:
Alle comments van: "hahaha wat een laffe huilie ben jij" zijn van mensen die ook altijd te laat komen...
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik kom ook altijd te laat, en wtf interesseert hem dat. hij is gewoon zo'n zielig mannetje waar niemand mee om wil gaan en daar kan hij niet tegen en wil hij wraak op de leuke populaire meisjes van de klas
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.
Hij wilt niet dat we zijn *liefje* afpakkenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef 9611Niels het volgende:
Als je haar toch niet mag, waarom geen hyves posten?
en daar heb je er weer een: sukkeltje van de klas. it sucks to be you i guessquote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
hey, kutkop, luister eens als jij iemand gaat proberen te "dissen" (of hoe noem je dat in die populaire taal?). dan moet je al helemaal niet gaan zeuren als jij het zelf ook doet. En ik vind het al helemaal zielig als je begint over populaire meisjes en zielige jongens. De meeste mensen (behalve "tha macho-men") " weten tegenwoordig wel dat die "populaire" meisjes gewoon brezahs zijn, die je makkelijk kan neuken.
+1quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd.quote:
http://marlooeezz.hyves.nl/?ref=sr, maarjah, ze heeft 6 vrienden en ze staat niet eens op haar eigen profiel foto...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd.
Dat kan je gewoon doen. Het is een soort verborgen link waaraan je niet kan herleiden van welk profiel het komt. Vet relaxed
Jezus, er zijn zoveel smillies om mijn gezicht te laten uitdrukken op het internet. Maar ik denk dat de best smillie toch deze is:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en daar heb je er weer een: sukkeltje van de klas. it sucks to be you i guess
dat naaien is indd best lomp uitgedrukt, en ik ben niet zo'n heel zielig persoon ofzo, owja en myreela; ik ben 15.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
Hoe jong zijn die mensen?
Hou oud is TS?
donthate, lees eerst eff reacies voordat je reageert..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
Hoop voor ts dat ie 12 is want anders zijn ze vader en moeder van de nsb
Die "mooie vrouwen" blijken nog ook bij mij in de buurt te zitten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef tifo het volgende:
[..]
http://marlooeezz.hyves.nl/?ref=sr, maarjah, ze heeft 6 vrienden en ze staat niet eens op haar eigen profiel foto...
Moet jij nou dit hele topic vol stouten met: "JIJ VUILE NSB-ER DIE JE BENT"!!!EINZ!!!111!!" ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
Hoop voor ts dat ie 12 is want anders zijn ze vader en moeder van de nsb
wat wil je anders, je bent gewoon zielig, dus je gaat hier echt geen positieve reacties mee vangenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef tifo het volgende:
[..]
dat naaien is indd best lomp uitgedrukt, en ik ben niet zo'n heel zielig persoon ofzo, owja en myreela; ik ben 15.
Dus grapjes zoals: ziele persoon, zoek een leven, ga janken ken ik nu inmiddels wel dus kom eff met iets orgineels
VMBO en niveau in dezelfde zin, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Hetiszover het volgende:
Zij gaat waarschijnlijk vmbo niveau 1 doen, en jij niveau 4. Haal daar je gram uit ipv dit soort topics.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef tifo het volgende:
[..]
donthate, lees eerst eff reacies voordat je reageert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |