abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 17:54:29 #1
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75253803
Er zijn alweer een paar weken verstreken sinds dit gebeurt is, maar ik wou het toch nog even met jullie delen.

’s Middags eerst maar eens wat vriendinnen ge-sms’t met de vraag of zij zin hadden in een wilde stapavond. Binnen no-time waren er genoeg uitnodigingen en ben ik met I en S (de kenners weten wie) inkopen gaan doen. Eerst bij de AH een heleboel prosecco gehaald, want een goede avond kan niet zonder alcohol. 2 Fietstassen vol met flessen werden alvast naar de vesting gebracht en ik zou mijn weg vervolgen naar de lokale drankhal voor het sterkere spul.
Bij de drankhal vielen mijn ogen niet op de hoeveelheid alcohol, maar op dat lekker stuk vlees achter de toonbank. Na 2 flessen Mojito uit de schappen gepakt te hebben, liep ik als een foto model richting de toonbank om toch wat indruk te maken.
Er volgde de volgende conversatie:
Hunk: “Zo dame.”
Ik: “ Zo meneertje, dit gaat het worden.”
Hunk: “Zullen we dit dan maar afrekenen?”
Ik: “Ja, zullen we dat dan maar doen?”
Hunk: “¤28,- Mevrouwtje.”
En toen kwam er iets in mij op, wat ik normaal gesproken niet zo snel zou zeggen.
Ik: “Heb je anders zin om vanavond mee te helpen deze flessen glasbak ready te krijgen?”
Hunk: “Ik was eigenlijk van plan om naar mijn vriendin te gaan vanavond, maar zo’n aanbod sla ik natuurlijk niet af. “
En zo ging het nog even door en we hebben maar voor de zekerheid de nummers uitgewisseld en ik heb het adres gegeven.

WHOOOOOOOOPPPPPP een sprong in de tijd. Bamn

Het is rond een uur of 9 wanneer de deurbel voor het eerst gaat deze avond, het is een goede vriendin die ook nog wat drank meegenomen heeft. Voordat de deur dicht zit gaat de deurbel weer, binnen no-time is de hele S.L.U.T. (Studeren Leuten en Utrecht Terroriseren) groep bij elkaar. Het begon allemaal leuk en netjes en het alcohol vloeide rijkelijk, er was echter één ding dat ontbreekt: De hunk van de drankhal.
Tijdens de rook pauze op het balkon heb ‘onze hunk’ maar even opgebeld. Hij bleek bij zijn vriendin te zijn, en ik hoorde die bitch op de achtergrond tegen hem te keer gaan.
Anyway, hij zou er zo aankomen. Dus wij weer snel naar binnen en verder met onze dag taak: het opkrijgen van de prosecco. Na zo’n 20 minuten ging dat eindelijk de deurbel en was de enige jongen van de avond ook in da palace.
Hij bleek een echte mojitokoning te zijn, en toverde de lekkerste mojito’s voor ons in een glas. Wij waren natuurlijk flink onder de indruk. Een paar van mijn vriendinnen vonden dit blijkbaar zo opwindend dat ze genoodzaakt waren die arme jongen op te geilen. En van het één kwam het ander en het onvermijdelijke gebeurde al snel, we gingen uit…

Nadat de limousine een paar keer getoeterd had besloten we snel de jassen en andere kleding aan te doen en er in te springen. Ondertussen waren we al aardig onder invloed en een van mijn vriendinnen had de hunk aan de haak geslagen. Terwijl zij een aardig gevecht der tongen uit aan het voeren waren, kwamen wij aan bij de club.
Zoals echte bazinnen mochten wij zonder te wachten naar binnen, er was wel wat gemekker van mensen die blijkbaar al 30 minuten in rij stonden. Maar ja, zulke mensen zullen het wel verdient hebben om zolang in de rij te staan. Binnen in de club eerst maar eens het mannelijk vlees geïnspecteerd, wij zijn ten slotte ook van de vleeskeuring. Na een paar keer afkeur ontdekt te hebben viel mijn ook op een lekkere prooi. Deze jongen had mooie torso en een mediterraans uiterlijk

In de club eerst maar wat flessen champagne in de VIP genuttigd, terwijl ik als leeuw mijn prooi in de gaten hield begon de wereld al iets meer te draaien. Aangezien al mijn vriendinnen ondertussen een jongen aan de haak hadden geslagen, vond ik het ook wel tijd op de club hunk af te stappen.
Zo gezegt, zo gediggy daan. En als snel hadden we een leuk gesprek en pakte ik hem uit het niets op zijn mond. Deze strijd der tongen ging zonder al te veel tegen gestrubbel, dat was mooi en ik zag mijn kansen (regel 13).
Anyway, ik vond het tijd om naar het toilet te gaan en met een paar ferme vinger bewegingen lokte ik de hunk achter mij aan. Het toilet was nogal krap dus heb ik de deur maar opgedaan om toch wat ruimte te creëren. Voor zover ik het me kan herinneren waren er zo’n 5 toeschouwers, dit maakte mij niet uit, aangezien het wel lekker was…

Klacht: Nachtmerries waarbij je een slet bent.
pi_75253826
Mag ik nu een korte samenvatting?
pi_75253855
De nachtelijke gebeurtenissen van ynuhh
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75253927
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef ynuhh het volgende:
Er zijn alweer een paar weken verstreken sinds dit gebeurt is, maar ik wou het toch nog even met jullie delen.

’s Middags eerst maar eens wat vriendinnen ge-sms’t met de vraag of zij zin hadden in een wilde stapavond. Binnen no-time waren er genoeg uitnodigingen en ben ik met I en S (de kenners weten wie) inkopen gaan doen. Eerst bij de AH een heleboel prosecco gehaald, want een goede avond kan niet zonder alcohol. 2 Fietstassen vol met flessen werden alvast naar de vesting gebracht en ik zou mijn weg vervolgen naar de lokale drankhal voor het sterkere spul.
Bij de drankhal vielen mijn ogen niet op de hoeveelheid alcohol, maar op dat lekker stuk vlees achter de toonbank. Na 2 flessen Mojito uit de schappen gepakt te hebben, liep ik als een foto model richting de toonbank om toch wat indruk te maken.
Er volgde de volgende conversatie:
Hunk: “Zo dame.”
Ik: “ Zo meneertje, dit gaat het worden.”
Hunk: “Zullen we dit dan maar afrekenen?”
Ik: “Ja, zullen we dat dan maar doen?”
Hunk: “¤28,- Mevrouwtje.”
En toen kwam er iets in mij op, wat ik normaal gesproken niet zo snel zou zeggen.
Ik: “Heb je anders zin om vanavond mee te helpen deze flessen glasbak ready te krijgen?”
Hunk: “Ik was eigenlijk van plan om naar mijn vriendin te gaan vanavond, maar zo’n aanbod sla ik natuurlijk niet af. “
En zo ging het nog even door en we hebben maar voor de zekerheid de nummers uitgewisseld en ik heb het adres gegeven.

WHOOOOOOOOPPPPPP een sprong in de tijd. Bamn

Het is rond een uur of 9 wanneer de deurbel voor het eerst gaat deze avond, het is een goede vriendin die ook nog wat drank meegenomen heeft. Voordat de deur dicht zit gaat de deurbel weer, binnen no-time is de hele S.L.U.T. (Studeren Leuten en Utrecht Terroriseren) groep bij elkaar. Het begon allemaal leuk en netjes en het alcohol vloeide rijkelijk, er was echter één ding dat ontbreekt: De hunk van de drankhal.
Tijdens de rook pauze op het balkon heb ‘onze hunk’ maar even opgebeld. Hij bleek bij zijn vriendin te zijn, en ik hoorde die bitch op de achtergrond tegen hem te keer gaan.
Anyway, hij zou er zo aankomen. Dus wij weer snel naar binnen en verder met onze dag taak: het opkrijgen van de prosecco. Na zo’n 20 minuten ging dat eindelijk de deurbel en was de enige jongen van de avond ook in da palace.
Hij bleek een echte mojitokoning te zijn, en toverde de lekkerste mojito’s voor ons in een glas. Wij waren natuurlijk flink onder de indruk. Een paar van mijn vriendinnen vonden dit blijkbaar zo opwindend dat ze genoodzaakt waren die arme jongen op te geilen. En van het één kwam het ander en het onvermijdelijke gebeurde al snel, we gingen uit…

Nadat de limousine een paar keer getoeterd had besloten we snel de jassen en andere kleding aan te doen en er in te springen. Ondertussen waren we al aardig onder invloed en een van mijn vriendinnen had de hunk aan de haak geslagen. Terwijl zij een aardig gevecht der tongen uit aan het voeren waren, kwamen wij aan bij de club.
Zoals echte bazinnen mochten wij zonder te wachten naar binnen, er was wel wat gemekker van mensen die blijkbaar al 30 minuten in rij stonden. Maar ja, zulke mensen zullen het wel verdient hebben om zolang in de rij te staan. Binnen in de club eerst maar eens het mannelijk vlees geïnspecteerd, wij zijn ten slotte ook van de vleeskeuring. Na een paar keer afkeur ontdekt te hebben viel mijn ook op een lekkere prooi. Deze jongen had mooie torso en een mediterraans uiterlijk

In de club eerst maar wat flessen champagne in de VIP genuttigd, terwijl ik als leeuw mijn prooi in de gaten hield begon de wereld al iets meer te draaien. Aangezien al mijn vriendinnen ondertussen een jongen aan de haak hadden geslagen, vond ik het ook wel tijd op de club hunk af te stappen.
Zo gezegt, zo gediggy daan. En als snel hadden we een leuk gesprek en pakte ik hem uit het niets op zijn mond. Deze strijd der tongen ging zonder al te veel tegen gestrubbel, dat was mooi en ik zag mijn kansen (regel 13).
Anyway, ik vond het tijd om naar het toilet te gaan en met een paar ferme vinger bewegingen lokte ik de hunk achter mij aan. Het toilet was nogal krap dus heb ik de deur maar opgedaan om toch wat ruimte te creëren. Voor zover ik het me kan herinneren waren er zo’n 5 toeschouwers, dit maakte mij niet uit, aangezien het wel lekker was…

onderbewuste he
  donderdag 3 december 2009 @ 17:58:36 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75253953
quote:
Zo gezegt, zo gediggy daan.

oh, fuck, heb ik toch het hele verhaal gelezen...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 3 december 2009 @ 17:58:55 #6
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75253965
mediterraans uiterlijk

Leuk
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 3 december 2009 @ 17:58:58 #7
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75253968
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef 9611Niels het volgende:
De nachtelijke gebeurtenissen van ynuhh
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:59:39 #8
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75253999
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef F04 het volgende:
Mag ik nu een korte samenvatting?
Ynuhh's ware sletaard komt in haar dromen naar boven
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75254005
god, wat kansloos
pi_75254045
Alles voor niks gelezen.
pi_75254059
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef ynuhh het volgende:
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75254111
Nachtmerries, right.
Rekwisieten naar de veldhond.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:04:04 #13
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75254143
Het klonk als een vet feestje.

Blijkt dat het niet waar is.

goede lemming Madam!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75254185
Onterechte klacht.
Eens met wat hierboven staat
  donderdag 3 december 2009 @ 18:05:33 #15
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75254196
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef Goofisch het volgende:
Het klonk als een vet feestje.

Blijkt dat het niet waar is.

goede lemming Madam!
Waarvan?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 3 december 2009 @ 18:06:06 #16
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_75254211
Zoete dromen
  donderdag 3 december 2009 @ 18:06:52 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75254232
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Waarvan?
oh geen, ik bedoel leuk verzonnen
pi_75254234
Wij moeten een keer samen uit
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75254300
leuk zijn die dromen altijd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 3 december 2009 @ 18:12:07 #20
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75254400
De Vesting?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:12:24 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_75254409
ONZ
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 18:13:03 #22
230491 Zith
pls tip
pi_75254425
Dat ynuhh een slet was wisten we al toen ze die kerel die niets luste, air max droeg en studiosport keek op de 2de date al af zat te sjorren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75254636
Omgekeerde hosseltopics !
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:23:28 #24
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75254766
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef Zith het volgende:
Dat ynuhh een slet was wisten we al toen ze die kerel die niets luste, air max droeg en studiosport keek op de 2de date al af zat te sjorren.
Ik ben geen slet.
pi_75254779
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:23 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Ik ben geen slet.
De trademark van elke slet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 18:24:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: