Heel boekje is schande. In een spits kun je net doen of je hem leest, en dan stiekem als niemand kijkt een paar letters snel opschrijven.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop zo'n puzzelboekje.
Ja met een pen in je hand lijkt het idd net of je leestquote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Heel boekje is schande. In een spits kun je net doen of je hem leest, en dan stiekem als niemand kijkt een paar letters snel opschrijven.
aantekeningenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja met een pen in je hand lijkt het idd net of je leest
volgens mij kan men beter denken: TS heeft een puzzelboekjequote:
Jij hebt duidelijk geen verstand. Als ik undercover doe houd ik die pen natuurlijk niet in mijn hand. Die schuif ik uit mijn mouw.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja met een pen in je hand lijkt het idd net of je leest
nee man, ik gebruik geen zachte tissues om mijn neus te vegen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef IJsbergsla het volgende:
Jij zal die zakdoekjes binnenkort wel nodig hebben met je open jas in de winter..
Onder andere = oaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:12 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
opgelost volgend topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |