Nee, het klinkt zo boers omdat het grotendeels een stuk tuingereedschap is.quote:
Bij de popquiz ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hehe, was vanmiddag weer in zijn show.
Tang?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, het klinkt zo boers omdat het grotendeels een stuk tuingereedschap is.
Nope echt een stuk tuingereedschap...... en groter.....quote:
quote:
Ah, morgenmiddag ben ik thuis, als ik er aan denk zal ik luisterenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Popduel. Morgen 4de dag alweer
Wat is een Harrie voor tuingereedschap?quote:
grotendeels schreef je hark===> har riequote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is een Harrie voor tuingereedschap?
De man van Evelien heet Harko maar wordt vaak met Hark aangesproken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
grotendeels schreef je hark===> har rie
Stand deel 1808:quote:
Helaas niet. In Gent kom ik wel eens per jaar, in Gruningen ben ik slechts 1 keer geweest......quote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan weet je de andere locatie ook.
Niet vergeten de link te leggen.
zo is ie compleet, tomtomaat +1quote:
Sorry, maar ik kopte hem graag in....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
kut geef alleen maar voorzetjes vanavond........
je bent er inderdaad goed mee bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
kut geef alleen maar voorzetjes vanavond........
Geeft niet. Moet niet gaan quizen met griep......quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kopte hem graag in....
Nee, nog 1 plaats in Duitsland en 2 in Oostenrijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Inzell, Graubünden en Basel?
nee, wel in die richting. De naam van de wedstrijd keur ik ook goed.Hint: denk aan punkers...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
Die schwarze Linie oid
of een ander adjectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |