SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Daarom konden ze die film ook voor 3 tientjes maken......quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb gespiekt, totaal onbekend voor mij....
Blijkbaar niet....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar allez, heeft nu niemand die film gezien?
En films zoals Cloudy with a Chance of Meatballs weten jullie dan wel?quote:
heb net even de trailer bekeken, lijkt me een film van niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar allez, heeft nu niemand die film gezien?
Silence of the lambs, Godfather Trilogy etc maak je denk ik meer kans....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En films zoals Cloudy with a Chance of Meatballs weten jullie dan wel?
+1 GGquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:![]()
[ afbeelding ]
helpende hand
eerste vraag is het Seliger effect
tweede vraag: Katie en Micah (gister een half uurtje aan gehad, wat een kutfilm)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |