Ben je al verkocht?quote:
Nee niemand wilde mequote:
Verzin jij eens wat danquote:
Volgens mij zagen php en lamon je wel zitten.quote:
quote:
Waar zie je me voor aan?quote:
Dan noem je ook wat op ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij zagen php en lamon je wel zitten.
Een euroknaller.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Voor iemand die wel trek heeft in een euroknaller?
Misschien kun je Japsnars wel regelen met je euro.quote:
Hahaquote:
Inderdaadquote:
Nee, ik ben een euroknaller van twee euro's.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je Japsnars wel regelen met je euro.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je Japsnars wel regelen met je euro.
FIFA.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
Fifa is onwerkelijk. In mijn competitie wint PSV ineens met 10-0 van willem II
Op zich moet dat best mogelijk zijn. Alhoewel, PSVquote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
quote:
Jullie zijn voorbestemd.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik ben een euroknaller van twee euro's.
RKC toch niet zekerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
Godverquote:
Oké, dan typ ik wel verder.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders hou je je mond even, knul.
Fifa op de PS3 of Xbox?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
Wait, that's it?quote:
Jaquote:
Ehm, werkenquote:
Oké leuk leuk. Ik denk dat ik één avondje uitga oid, voor de rest beetje sporten...the usual. En ik moet nog even winkelen zaterdag.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, werken. En ik zie eindelijk m'n beste vriendinnetje weer, dus party time
. En we gaan met de hele familie uit eten. Wel gezellig, want ik zie hun echt nooit
.
Et toi?
Ik heb morgen ein-de-lijk tijd om te winkelenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké leuk leuk. Ik denk dat ik één avondje uitga oid, voor de rest beetje sporten...the usual. En ik moet nog even winkelen zaterdag.
Ja, soms is het gewoon echt nodig. Ook als je eigenlijk niets nodig hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen ein-de-lijk tijd om te winkelen! Verheug me er al helemaal op
!
Waar is Sky trouwens? Hij heeft altijd goede tips voor het avond eten.
Haiquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef ynuhh het volgende:
Hooi!
Toch nog naar school gegaan en totaal geen spijt van gehad. Want na het college nog even in Utrecht wezen winkelen.
Ja hoor, even wat inkopen voor komend weekend. En nog iets, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, soms is het gewoon echt nodig. Ook als je eigenlijk niets nodig hebt.![]()
[..]
Hai![]()
![]()
Dat is wel beter, wat leuks gekocht?
pics?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Strak.
Pics van je muts. het liefst met jou erin.
Tof!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan chiller.
bazigquote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gelezen voor de editquote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja hoor, even wat inkopen voor komend weekend. En nog iets, maar dat hoeft niet iedereen te weten.![]()
Zo'n Indianen ding zeker.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hmm.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmm.
Dat ziet er wel strak uit, mits je hem niet draagt zoals al die fopnegers van tegenwoordig.
Weet ik veel. Maar het is denk ik vooral de manier waarop ze zich gedragen. Niet het feit dat ze een muts dragen.quote:
Er stond eerst: WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!quote:
Wat heb je allemaal in huis?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er een top idee, wat ik kan eten?
Moet het snel klaar zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik weet niet of je van Mexicaanse gerechten houdt maar anders raad ik fajitas aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
broodje BAKPAOquote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
Nee.quote:
Wat zijn datquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van Mexicaanse gerechten houdt maar anders raad ik fajitas aan.
Daar dacht ik ook aan, jaquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet het snel klaar zijn?
Zo ja, wraps!
Niets. Ik moet het nog halen.quote:
Als je nog wat moet halen zou ik wraps eten. Simpel en lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat zijn dat?
[..]
Daar dacht ik ook aan, ja.
[..]
Niets. Ik moet het nog halen.
Ik heb een gerecht in je fobo gespamd.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat zijn dat?
[..]
Daar dacht ik ook aan, ja.
[..]
Niets. Ik moet het nog halen.
Ziet er erg lekker uit! Maar dan moet ik ook al die kruiden e.d. halen, en dat wordt te duur denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb een gerecht in je fobo gespamd.Ze zijn in ieder geval bij de AH gewoon kant en klaar te kopen, het zijn een soort van wraps.
Don't blame me, iemand heeft hem op blanco gezetquote:
Op zich doe je er wel meerdere keren mee, maar goed kijk maar. Het is iig wel de moeite waard om een keer te proberen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ziet er erg lekker uit! Maar dan moet ik ook al die kruiden e.d. halen, en dat wordt te duur denk ik. Nouja, ik loop wel even naar de supermarkt, en kijk wel wat het wordt
.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
Wie van de vrouwen hier zou zich laten nemen door de lizzardman met zijn twee tongen?
quote:
Ben jij gestoord ofzo? Ik ga achter niemand aan op FOK!. Zeker geen anonieme FOK!kers. Ik rommel maar wat aan, en heb al 2 dates in het verschiet, dus wat moet ik met FOK!users?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
InderdaadDIe Lamon is echt helemaal erg want die gaat achter alles aan wat nieuw is in de SC
Ongeacht het geslacht.
Jij met je dates altijdquote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij gestoord ofzo? Ik ga achter niemand aan op FOK!. Zeker geen anonieme FOK!kers. Ik rommel maar wat aan, en heb al 2 dates in het verschiet, dus wat moet ik met FOK!users?
Ik ga nu wel naar Placebo!![]()
Bye, bye.
2 dates...ik dacht dat die vorige de ware was?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij gestoord ofzo? Ik ga achter niemand aan op FOK!. Zeker geen anonieme FOK!kers. Ik rommel maar wat aan, en heb al 2 dates in het verschiet, dus wat moet ik met FOK!users?
Bye, bye.
Ach er is niks zo leuk als iemand die in blijft gaan op posts.quote:
Placeboquote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bye, bye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |