TMZ is echt genadeloos.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef DarkElf het volgende:
hij wordt echt met de grond gelijk gemaakt he?
Dochter was toch al het huis uit?quote:Officials from Health Central Hospital confirm Barbro Holmberg, Elin Nordegren's mom, was rushed to the hospital from Tiger Woods' home early this morning after complaining of stomach pains.
She is still in the hospital and listed in stable condition.
Zij zat in eikel academy.quote:
Dat is een totum pro partequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zij zat in eikel academy.
Ik vind het hele verhaal over het wel of niet vreemdgaan van Tiger Woods eigenlijk niet zo heel boeiend.
Vidn het altijd zo makkelijk over komen - ow hij is bekend, ik verkoop n interview en zeg dat hij met mij is vreemdgegaan, verdien ik snel even wat geld.
Aan de andere kant - mannen zijn eikels
Ach, 500.000.000$ kun je ook nog leuke dingen mee doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:42 schreef rubbereend het volgende:
Woods was de eerste sporter die sport miljardair werd........ maar zijn vrouw gaat er straks zeker met een groot deel vandoor
Dat geld zal idd het probleem niet zijn ook al denk ik niet dat de mooie Zweedse de helft gaat krijgen. Die Vicodin is sterk verslavend, dus na een behandelde blessure kunnen die celebs er niiet meer van afblijven. Hij had in dit geval ook nog een handje slaappillen genomen, dus ik wil geloven dat je dan niet meer kan rijden.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, 500.000.000$ kun je ook nog leuke dingen mee doen.
Wat ik bizar vind is dat al die celebs Vicodin slikken, gewoon een paracetamolletje moet toch genoeg zijn, in combinatie met een paar biertjes, als je koppijn hebt omdat je vrouw aan je kop zit te zeiken omdat je vreemd gaat met 10 vrouwen?
Vaak wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Aan de andere kant - mannen zijn eikels
Een van die chique dames was een pannenkoeken verkoopster die hij na de daad zelf afzette in haar trailer parkquote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Vaak wel.
Wel vreemd dat die zeer gewaardeerde chique dames 't allemaal zonder pardon met een getrouwde man deden.
Je moet ook wel een voyeur zijn om zoiets te (willen) wetenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een van die chique dames was een pannenkoeken verkoopster die hij na de daad zelf afzette in haar trailer park
Ja, ik had pas mijn schoonmoeder een tijdje over de vloer en ik was dicht bij het punt om het dan wel aan te leggen met de lokale paëlla verkoopster dan wel te OD´en op pijnstillers en slaappillen en mezelf zoetjes klem te rijden op de dichtsbijzijnde boom dus ik begrijp Tiger (Cheetah voor zijn vrienden) heel goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een voyeur zijn om zoiets te (willen) weten![]()
Nee, ik wil het ook graag weten. Alles. Ook van de schoonmoeder en de brancard - toch een raadselachtige ontwikkeling in een raadselachtig verhaal. Die schoonmoeder houdt me ernstig bezig. Hartklachten? Is het tot een handgemeen gekomen, met de moeder van Tiger? Ik vind het ook zo interessant dat die twee moeders bij hen inwonen; had dat niet een teken aan de wand moeten zijn? Niet om het één of ander, maar je ligt toch anders in bed als je weet dat achter de linker slaapkamerwand (abrikooskleurig geverfd, gok ik) je schoonmoeder in de Libelle ligt te lezen, terwijl achter de rechter muur je eigen moeder een dikke laag nachtcrème staat op te brengen
Ik heb altijd begrepen dat de schoonouders er waren vanwege Thanksgiving en dat ze daarom bleven slapen. Niet dat ze daar permanent wonen. Maar dat heb ik dan waarschijnlijk verkeerd begrepenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een voyeur zijn om zoiets te (willen) weten![]()
Nee, ik wil het ook graag weten. Alles. Ook van de schoonmoeder en de brancard - toch een raadselachtige ontwikkeling in een raadselachtig verhaal. Die schoonmoeder houdt me ernstig bezig. Hartklachten? Is het tot een handgemeen gekomen, met de moeder van Tiger? Ik vind het ook zo interessant dat die twee moeders bij hen inwonen; had dat niet een teken aan de wand moeten zijn? Niet om het één of ander, maar je ligt toch anders in bed als je weet dat achter de linker slaapkamerwand (abrikooskleurig geverfd, gok ik) je schoonmoeder in de Libelle ligt te lezen, terwijl achter de rechter muur je eigen moeder een dikke laag nachtcrème staat op te brengen
Hij doet 't met Paayquote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
TIGER’S RUMOURED WOMEN:
10. Unidentified Alleged Mistress No. 10. is reported in a UK paper to be a “sex-addicted cougar.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |