abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 december 2009 @ 18:24:09 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75620920
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Blijkbaar is er iets mis met jullie audio ofzo. Dit is het voicemailbericht van Rita:
[..]


ah ja, dat verklaard waarom ze niet in de taxi zaten
The line is a dot to you!
  maandag 14 december 2009 @ 18:32:55 #202
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75621219
Zijn jullie dom ofzo? Dat de baby omgeven wordt door bloed, betekent niet dat Trinity de levensgeschiedenis van Dexter achterhaald en dunnetjes overgedaan heeft.

Na de vermissing van een tienjarige continueert het moordcyclus van Trinity met een badkuip-moord van een vrouw met kinderen. Tada, laat dat nou Dexters vrouw zijn. De kinderen blijven bij deze moord ongedeerd. Het 'toeval' wil dat Harrison in de buurt van zijn moeder komt te zitten. Het water gevuld met bloed loopt over. Harrison wordt omgeven met bloed. Dexter krijgt een associatie met zijn eigen jeugd.

Niet teveel achter zoeken, levenlozen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75621339
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef Ghaazi het volgende:
Zijn jullie dom ofzo? Dat de baby omgeven wordt door bloed, betekent niet dat Trinity de levensgeschiedenis van Dexter achterhaald en dunnetjes overgedaan heeft.

Na de vermissing van een tienjarige continueert het moordcyclus van Trinity met een badkuip-moord van een vrouw met kinderen. Tada, laat dat nou Dexters vrouw zijn. De kinderen blijven bij deze moord ongedeerd. Het 'toeval' wil dat Harrison in de buurt van zijn moeder komt te zitten. Het water gevuld met bloed loopt over. Harrison wordt omgeven met bloed. Dexter krijgt een associatie met zijn eigen jeugd.

Niet teveel achter zoeken, levenlozen.
De badkuipmoord was toch altijd een alleenstaande vrouw? De val was de moeder.
pi_75621494
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef KoekjesTwister het volgende:

[..]

Doe eens niet zo aggresief!
Niet meer dan terecht, die toon. Wat een idiote theorieën weer zeg. Trinity heeft Rita niet vermoord, het was een hele nieuwe moordenaar, die toevallig op precies die dag op precies dezelfde wijze als Trinity mensen vermoordt, en daar toevallig Rita voor uitkiest.
Oh nee, Dexter zelf heeft Rita vermoord, want....ja. Iets met licht en donker en eigenlijk geen flauw idee waar de serie over gaat maar hey, het klinkt wel leuk en heus, ik heb ook inzicht in dit soort dingen heur!

Teringjantje.

Maar goed, de aflevering dus. Jeetje mina, dat einde zag ik niet aankomen. Ik heb me af en toe zitten ergeren aan Rita dit seizoen, maar kom op, dood is ook zo dood . Ik heb de hele aflevering bij wijze van spreken op het puntje van m'n stoel doorgebracht, het was écht goed gedaan. Ik dacht dat Debra wel meer vraagtekens bij zijn aanwezigheid in de garage zou stellen, en dat ook duidelijk zou zijn dat het gezin van Trinity hem kent als Kyle. Hij zou zich daar dan uit moeten praten door te zeggen dat hij zelf een onderzoekje had gedaan ofzo? Zou nog lastig worden, maar ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt, in de zin van Debra die dingen gaat vermoeden.

Volgens mij kan het twee kanten op met Dexters persoonlijkheid: of hij wordt milder en gaat de kinderen verdedigen van nog meer evil-doing van zijn hand, of hij slaat door. Ik ben in ieder geval benieuwd wat er met de kinderen gaat gebeuren, en hoe ze uit gaan leggen waarom Trinity Rita heeft gepakt, zonder achter de band tussen Dexter en Arthur te komen.

Mên, wat een seizoen.
pi_75622039
Misschien heeft de buurman het gedaan? Ja, ik weet het bijna zeker, ga maar na
anonieme razernist
pi_75622056
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, Dexter zelf heeft Rita vermoord, want....ja. Iets met licht en donker en eigenlijk geen flauw idee waar de serie over gaat maar hey, het klinkt wel leuk en heus, ik heb ook inzicht in dit soort dingen heur!

Teringjantje.
Je bent te zielig om nog op te reageren, echt waar. Is het die tijd van de maand weer?
  maandag 14 december 2009 @ 19:04:39 #207
1234 HiZ
Istanbullu
pi_75622476
Wie zegt dat het einde niet het gevolg is van een enorm toeval?
pi_75622784
Ik had echt een gruwelijke hekel aan Rita, maar toch zonde dat ze er niet meer is
pi_75623436
Ik mocht Rita niet zo, maar bij dit einde zat ik toch wel van "Duuuuuuude, what the f*ck?!" Had het totaal niet aan zien komen, had een mooie afsluiting verwacht. Zo'n einde en dan nog moeten wachten tot september, grr
pi_75623534
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef .aeon het volgende:

[..]

Je bent te zielig om nog op te reageren, echt waar. Is het die tijd van de maand weer?
Je tweede zin ondermijnt je eerste zin een tikje, nietwaar?

Nou heb ik niet in de toekomst gekeken heur, dus er bestaat een kans dat je gelijk hebt, maar dan alleen als de schrijvers een B-filmpje teveel hebben gekeken tijdens het schrijven én alcohol direct in hun aders hebben gespoten.

Maar goed, speculeer lekker verder. Misschien komt er wel een crossover met CSI en komt Grissom terug van z'n pensioen en lost het op met een wijze blik in zijn ogen terwijl de camera richting de ondergaande zon draait!
  maandag 14 december 2009 @ 19:43:47 #211
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75624085
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je tweede zin ondermijnt je eerste zin een tikje, nietwaar?

Nou heb ik niet in de toekomst gekeken heur, dus er bestaat een kans dat je gelijk hebt, maar dan alleen als de schrijvers een B-filmpje teveel hebben gekeken tijdens het schrijven én alcohol direct in hun aders hebben gespoten.

Maar goed, speculeer lekker verder. Misschien komt er wel een crossover met CSI en komt Grissom terug van z'n pensioen en lost het op met een wijze blik in zijn ogen terwijl de camera richting de ondergaande zon draait!
Aha, in het laatste geval hebben de kakkerlakken het gedaan denk ik.

Maar ik snap eigenlijk niet eens hoe er twijfel kan bestaan over wie Rita vermoord heeft... Geweldige aflevering was het sowieso. Ik vond het eerst een beetje slap dat het nu ineens toch redelijk makkelijk ging voor Dexter om Trinity te vermoorden, maar toen kwam het echte einde van de aflevering nog... Wow.
  maandag 14 december 2009 @ 19:52:53 #212
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75624535
Dat einde maakte een hoop goed, zeg. Wat een gezeik allemaal. Duidelijk voor mij niet het beste seizoen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75624764
Wat een aflevering, jammer dat Rita weg is heel erg jammer

En in dit interview wordt het nog even duidelijk uitgelegd als er nog onduidelijkheden waren.
http://ausiellofiles.ew.c(...)firms-timeline-goof/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  maandag 14 december 2009 @ 19:58:45 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75624828
Het begint trouwens steeds meer op de boeken te lijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen spoilers voor mensen die de boeken nog willen lezen
The line is a dot to you!
  maandag 14 december 2009 @ 20:06:48 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75625221
Wat ik wel een tikje vreemd vind, is Harrison die blijkbaar uren achter elkaar op hetzelfde plekje in het bloed blijft zitten. Lijkt me niet...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75625311
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef wonderer het volgende:
Wat ik wel een tikje vreemd vind, is Harrison die blijkbaar uren achter elkaar op hetzelfde plekje in het bloed blijft zitten. Lijkt me niet...
We hebben 'm toch nog niet zien kruipen of lopen? Zo oud issie ook nog niet.
  maandag 14 december 2009 @ 20:12:25 #217
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75625467
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We hebben 'm toch nog niet zien kruipen of lopen? Zo oud issie ook nog niet.
was de 1-jarige verjaardag van die baby een flashback of -forward? want dan kan een baby wel kruipen
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 14 december 2009 @ 20:13:38 #218
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75625529
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We hebben 'm toch nog niet zien kruipen of lopen? Zo oud issie ook nog niet.
Dan moet Trinity hem dus in de badkamer op de vloer hebben gezet. Expres. Terwijl hij geen idee had van Dexters verleden en de symboliek dus niet aan hem besteed is.

One way or the other, het klopt gewoon niet. Ook dat het bad tot de rand toe gevuld is, klopt niet, tenzij hij een andere MO heeft gebruikt (als hij zelf in het bad heeft gezeten, net als bij de moord in de eerste aflevering, zou er veel minder water in het bad moeten zitten). Sowieso heeft hij iets vreemds moeten doen om Rita in bad te krijgen want ze kwam alleen d'r ID oppikken dus lijkt me niet dat zij ook nog even een bad zou gaan nemen.

Het klinkt me allemaal net iets te veel "oh dit is een leuk einde, boeit niet dat het niet echt kan"
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 14 december 2009 @ 20:14:29 #219
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75625575
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef bodylotion het volgende:

[..]

was de 1-jarige verjaardag van die baby een flashback of -forward? want dan kan een baby wel kruipen
Volgens mij kan een baby wel kruipen als ie kan zitten, maar ik weet niet zoveel van baby's
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75625627
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef bodylotion het volgende:

[..]

was de 1-jarige verjaardag van die baby een flashback of -forward? want dan kan een baby wel kruipen
Flash-forward, lijkt me hè. Hij zegt erbij 'maybe one day from now, I'll be rid of the dark passenger'.
  maandag 14 december 2009 @ 20:18:25 #221
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75625763
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens mij kan een baby wel kruipen als ie kan zitten, maar ik weet niet zoveel van baby's
Nope, eerst zitten en later kruipen.
pi_75625844
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan moet Trinity hem dus in de badkamer op de vloer hebben gezet. Expres. Terwijl hij geen idee had van Dexters verleden en de symboliek dus niet aan hem besteed is.

One way or the other, het klopt gewoon niet. Ook dat het bad tot de rand toe gevuld is, klopt niet, tenzij hij een andere MO heeft gebruikt (als hij zelf in het bad heeft gezeten, net als bij de moord in de eerste aflevering, zou er veel minder water in het bad moeten zitten). Sowieso heeft hij iets vreemds moeten doen om Rita in bad te krijgen want ze kwam alleen d'r ID oppikken dus lijkt me niet dat zij ook nog even een bad zou gaan nemen.

Het klinkt me allemaal net iets te veel "oh dit is een leuk einde, boeit niet dat het niet echt kan"
Meh, dat is allemaal haske makkelijk te verklaren. Natuurlijk is Rita niet eerst zelf in bad gegaan, denk je dat de vorige vrouwen die Arthur vermoord hebben gewoon in bad lagen en niet raar opkeken toen hij erbij kwam zitten? Waarschijnlijk gebruikt hij net als bij de kinderen chloroform en worden ze wakker in bad met hem erachter. Dat water is simpel te verklaren door een kraan die nog een beetje open staat. En Arthur heeft geen interesse in het kind waarschijnlijk, en zal niet de moeite hebben genomen om 'm in z'n wieg neer te leggen ofzo.

En nee, kinderen kunnen niet kruipen als ze al zitten.

Ik vind het juist een goede finale, en snap de meeste vraagtekens die erbij gezet worden niet .
  maandag 14 december 2009 @ 20:27:50 #223
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75626212
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
En Arthur heeft geen interesse in het kind waarschijnlijk, en zal niet de moeite hebben genomen om 'm in z'n wieg neer te leggen ofzo.
Harrison komt daar echt niet vanzelf. En Rita zal hem niet in de badkamer op de vloer hebben gezet als ze haar ID komt ophalen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 14 december 2009 @ 20:30:10 #224
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75626296
In de allereerste scene dit seizoen zie je toch dat Trinity met het slachtoffer in bad stapt (met wurgkoord, dat wel)?
The line is a dot to you!
  maandag 14 december 2009 @ 20:36:54 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75626559
Ik vind het trouwens als finale an sich (qua onverwachtheid en opening naar het volgende seizoen) wel goed, alleen sloppy writing.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')