abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75636825
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef -Mo- het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
Hoi MEHO alles kitserts achter de ritsertssssssssss

Zielug hè voor Dex
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:23:29 #289
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75636883
Trouwens wel een foutje ontdekt?

Hij krijgt dat voicemail berichtje zodra hij thuiskomt, maar zou hij die niet eerder moeten krijgen?
The line is a dot to you!
pi_75637126
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef kepler het volgende:

Hij krijgt dat voicemail berichtje zodra hij thuiskomt, maar zou hij die niet eerder moeten krijgen?
Misschien toch een droom? Ik denk overigens dat die creepy buurman het heeft gedaan. Gewoon, omdat het kan.
pi_75637288
quote:

Had ik ook al bedacht, maar misschien had hij z'n telefoon uit staan terwijl hij op jacht was naar Trinity?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_75637364
Wat een ziek einde, damn... nou kan ik helemaal al niet meer wachten op seizoen 5!! nu net de laatste gekeken...
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_75637400
Ontroerend einde, Rita had moeten blijven leven
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:47:28 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75637472
Slecht einde. De hele tijd gaat het over het uitbannen van zijn darkside, en Rita is dé persoon daarvoor. Nu die dood is komt het met Dexter ook niet meer goed. Volgend seizoen slaat 'ie door, en gaat Dex er zelf aan. Einde serie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75637765
Even een pagina of 4/5 doorgelezen in dit topic. Die theorieën, hilarisch ! Wel enorm vervelend dat we nu zo lang moeten wachten.. zucht. Meesterlijk einde trouwens. Niet zo zeer dat het heel erg complex is, maar wel een grote wending, in veel series schrijven ze zulke personages niet uit het verhaal. Mooi.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75637847
Ik had trouwens half verwacht dat Debra de kill-room zou vinden waarin Dex dan bezig was met Trinity. Had me wel een leuke manier geleken waarop ze d'r achter zou komen
pi_75637860
Nou ja, Rita is waarschijnlijk de prijs die Dexter moet betalen voor de slordigheid die hij heeft getoond in the arthur mitchell zaak.
pi_75637876
Dat einde .

Ik denk overigens dat Harrison Rita heeft doodgemaakt .
Amen.
pi_75638068
quote:

Ken je het principe van voicemail?
pi_75638132
Poeh wat een einde, had ik niet zien aankomen, zeker niet in vergelijking met de vorige finales. Rita was soms best vervelend maar inderdaad, dood is ook wel erg dood gelijk :/ Helaas nog erg lang wachten, binnenkort maar eens hele seizoen met een vriend opnieuw kijken
pi_75638143
Toch he, als die Rita niet zo nodig om de haverklap moest bellen, dan was ze niet dood geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')