Oh, zag je die? Deed het hier niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef AMDB het volgende:
Emmy voor Litghow, unaniem, kan niet anders.
edit: waarom veranderde je het plaatje? vorige was toffer
Laat 'm in NL gepakt worden, 3 jaar gevangenis en 2 jaar TBS, dus dan hebben we gewoon weer een nieuw seizoen na een jaar!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef .aeon het volgende:
tvp
Ik denk niet dat Dexter ooit gepakt wordt, dat zou echt het einde betekenen.
jawel, alleen ben bang dat het daarna in prison break veranderdquote:Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef .aeon het volgende:
tvp
Ik denk niet dat Dexter ooit gepakt wordt, dat zou echt het einde betekenen.
GMTAquote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jawel, alleen ben bang dat het daarna in prison break veranderd
Ik denk het wel, zoveel vertrouwen heb ik wel in de schrijvers. Sterker nog, ik denk dat je dat over nog wel meer afleveringen kan spreidenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef kepler het volgende:
Ik hoop zeker dat hij gepakt wordt, sterker nog ik hoop dat hij de doodstraf krijgt
Dat zou namelijk echt fantastische TV opleveren voor 2 (ongeveer) afleveringen. Iedereen die erachter komt dat Dexter eigenlijk een monster is, maar toch op een positieve manier.
Ik ben alleen bang dat dit nooit zal gebeuren...
Nooit boos? Binnen 5 minuten in S01E01 heeft hij al een woedeuitbarsting.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, angst kent hij ook niet, althans niet totdat hij besefte dat anderen zijn gezin kwaad konden doen. Maar boos en bang was hij in seizoen 1 nooit, die angst kent hij niet. Liefde leert hij nu ook pas, dat zegt ie wel eens tegen Harry (zichzelf) dat hij ongelijk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |