abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75269365
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan huur ik wel een flamencodanseres en een stel mariachi's.

burgerlijk van je
pi_75269412
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

burgerlijk van je
De vogeltjesdans is inderdaad het toppunt van tegendraadsheid, humor en originaliteit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75269443
Als ik zo om mij heen kijk is de Nederlandse man toch succesvoller dan de Nederlandse vrouw, als het om relaties &/of bijkomende voordelen gaat. Behalve die gamers dan, maar die hebben gelukkig nog de computer en torrentsites.
pi_75269488
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef Kabolter het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk is de Nederlandse man toch succesvoller dan de Nederlandse vrouw, als het om relaties &/of bijkomende voordelen gaat. Behalve die gamers dan, maar die hebben gelukkig nog de computer en torrentsites.
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen het makkelijkst in bed te krijgen de grootste sletten ter wereld.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 4 december 2009 @ 03:00:12 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75270845
Om dan nog even over die burgerlijkheid te beginnen. Nederlandse mannen hebben een chronisch gebrek aan passie of een flinke steekvlam in hun donder. Ze laten zich zelden volledig gaan. Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij. Vergeleken met tropischer culturen, laten ze maar 75% zien van waar mannen toe in staat zijn. Die irrationele zuiderse passie heeft voor- en nadelen maar ik kan me goed voorstellen dat dát juist in Nederlandse mannen voor burgerlijkheid aangezien wordt. Maar dan komen we weer op het punt emoties tonen en de Nederlandse man die zijn emoties te uitbundig vertoont, wordt direct versleten als homoseksueel of metroseksueel.
Resistance is futile.
pi_75271029
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:00 schreef Seven. het volgende:
Om dan nog even over die burgerlijkheid te beginnen. Nederlandse mannen hebben een chronisch gebrek aan passie of een flinke steekvlam in hun donder. Ze laten zich zelden volledig gaan. Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij. Vergeleken met tropischer culturen, laten ze maar 75% zien van waar mannen toe in staat zijn. Die irrationele zuiderse passie heeft voor- en nadelen maar ik kan me goed voorstellen dat dát juist in Nederlandse mannen voor burgerlijkheid aangezien wordt. Maar dan komen we weer op het punt emoties tonen en de Nederlandse man die zijn emoties te uitbundig vertoont, wordt direct versleten als homoseksueel of metroseksueel.
Zelf val ik hier ook wel onder, maar dat is eerder omdat jezelf compleet emotioneel laten gaan vaak zelfdestructief is. Als ik na de eerste date al doodleuk op tafel gooi dat ik de dame ik kwestie leuk vind, of dezelfde minuut nog loop terug te smsen of bij elk klein momentje mijn jaloezie laat merken, reken maar dat ik dan niet beter af ben. Een beetje stoïcijns omgaan met alle levensperikelen lijkt me niets minder dan wijs.

Onthoud trouwens ook dat wanneer mannen hun emoties uiten, deze vaak niet begrepen worden door vrouwen. Dit omdat zij dit op een andere manier doen. Wanneer de man iets romantisch doet voor een vrouw (in zijn ogen), kan dat door de vrouw in kwestie worden weggezet als 'creepy', 'eng' of 'vreemd' gedrag.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2009 03:55:42 ]
pi_75271048
quote:
Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij.
Nou,..
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:08:16 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75271077
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zelf val ik hier ook wel onder, maar dat is eerder omdat jezelf compleet emotioneel laten gaan vaak zelfdestructief is. Als ik na de eerste date al doodleuk op tafel gooi dat ik de dame ik kwestie leuk vind, of dezelfde minuut nog loop terug te smsen of bij elk klein momentje mijn jaloezie laat merken, reken maar dat ik dan niet beter af ben. Een beetje stoïcijns omgaan met alle levensperikelen lijkt me niets minder dan wijs.

Onthoud trouwens ook dat wanneer mannen hun emoties uiten, deze vaak niet begrepen worden door vrouwen. Dit omdat zij dit op een andere manier doen. Wanneer de man iets romantisch doet voor een vrouw (in zijn ogen), kan dat door de vrouw in kwestie worden weggezet als 'creepy', 'eng' of 'vreemd' gedrag.
Allemaal logisch. Ik zeg ook niet dat het persé nadelen heeft ten opzichte van temperamentvolle mannen, hè? Nederlandse mannen zijn in dat opzicht makkelijker, er zijn gewoon minder extremen in de uiting van het gevoelsleven en als men de conclusie voorspelbaarder/burgerlijker daaraan wil verbinden, dan moet men dat zelf maar weten. Ik vind dat Nederlandse mannen dat compenseren met een goed gevoel voor humor en sterker ontwikkeld relativeringsvermogen bijvoorbeeld.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:10:05 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75271088
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 03:57 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Nou,..
Nuance: Nederlandse mannen kunnen wel enorm geil zijn natuurlijk. Maar mannen met een zuiderlijk temperamentje tillen dat nét een niveautje hoger doordat ze tijdens seks ook expressiever zijn (generaliserend, gaat zeker niet voor elke man op). Maar het is niet gezegd dat Nederlandse mannen dus niet geil genoeg zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:16:01 #260
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75271120
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Allemaal logisch. Ik zeg ook niet dat het persé nadelen heeft ten opzichte van temperamentvolle mannen, hè? Nederlandse mannen zijn in dat opzicht makkelijker, er zijn gewoon minder extremen in de uiting van het gevoelsleven en als men de conclusie voorspelbaarder/burgerlijker daaraan wil verbinden, dan moet men dat zelf maar weten. Ik vind dat Nederlandse mannen dat compenseren met een goed gevoel voor humor en sterker ontwikkeld relativeringsvermogen bijvoorbeeld.
Dat is toch gewoon een algemeen kenmerk van Nederlanders (en niet alleen beperkt tot NL-ers) en geldt net zo goed voor NL-se vrouwen?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:19:00 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75271134
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:16 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon een algemeen kenmerk van Nederlanders (en niet alleen beperkt tot NL-ers) en geldt net zo goed voor NL-se vrouwen?
Toch dansen Nederlandse vrouwen net zo uitbundig (hetzij met wat minder souplesse) dan de exotischer dames.
Resistance is futile.
pi_75271193
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, je postte het wel in een topic genaamd 'Wat is er mis met Nederlandse mannen?'. Dus ik ging er beetje vanuit dat het een klacht was. Verder vind ik het geen vreemde observaties of zo.
pi_75271207
Overigens ben ik het wel met je eens dat de Nederlandse mannen (en vrouwen ook in mijn ogen) een stuk minder 'expressief' of extravert zijn in tegenstelling tot de exotische types. Toch vind ik dat niet per se slechter; zelf ben ik wel voor die wat nuchtere houding. Al is het soms verfrissend om eens die wat passionele of emotioneel geladen houding te zien.
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:52:37 #264
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75271243
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Toch dansen Nederlandse vrouwen net zo uitbundig (hetzij met wat minder souplesse) dan de exotischer dames.
Volgens mij zit daar in het algemeen nog wel een paar niveautjes verschil tussen anders. Behalve dat is de gemiddelde Nederlandse vrouw op veel vlakken natuurlijk ook een stukje nuchterder en ingetogener dan laten we zeggen de gemiddelde Mediterraanse vrouw. Daar is verder niets mis mee, maar het is nogal een gevalletje 'de pot verwijt de ketel' als NL-vrouwen NL-mannen een gebrek aan passie gaan verwijten lijkt me...
Fotoboek
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:54:06 #265
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75271247
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:36 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik het wel met je eens dat de Nederlandse mannen (en vrouwen ook in mijn ogen) een stuk minder 'expressief' of extravert zijn in tegenstelling tot de exotische types. Toch vind ik dat niet per se slechter; zelf ben ik wel voor die wat nuchtere houding. Al is het soms verfrissend om eens die wat passionele of emotioneel geladen houding te zien.
Eens, een mix van verschillende culturen om je heen hebben is om die reden juist zo boeiend en houdt de boel lekker afwisselend. .
Fotoboek
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:19:49 #266
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75272818
Mannen geilen op alles wat een kut heeft en vrouwen geilen niet op alles wat een lul heeft.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:40:15 #267
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75273275
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Suisse het volgende:
Mannen geilen op alles wat een kut heeft en vrouwen geilen niet op alles wat een lul heeft.

Nou dank je
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75274013
wat er mis is met nederlandse mannen? euh
ze kunnen niet versieren je moet HUN altijd versieren

verder is er niet zoveel mis met de nederlandse man imo, meer de 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit die de meeste nederlanders er op nahouden is een grote afknapper
pi_75274451
quote:
Goed punt. Hay que torear!

pi_75274559
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed punt. Hay que torear!

Inderdaad, het lijkt net alsof in Nederland het hebben van emoties taboe is. Dat geld overigens niet alleen voor de mannen hoor, het is wederom dat doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

ohja ik had nog een punt, ik merk dat sommige nederlandse mannen nog niet zo goed kunnen omgaan met het feit dat vrouwen hedendaags toch wat meer hun eigen plan trekken, zelf werk zoeken enzo... en die importeren dan een bruidje uit verweggistan. Dan denk ik altijd dat t een beetje slappe zakken zijn die niet tegen zo'n moderne zelfverzekerde vrouw opkan.

Maar verder zijn Nederlandse mannen echt okee, meestal zijn ze best lief voor hun vriendinnetje ook. Ik vind dat wij het als Nederlandse vrouwen best getroffen hebben.

Ze kunnen soms alleen wel soms hun status ophangen aan hun enorme flatscreen tv, ik heb niks met materialisme. Wel met mooie kleren. Aziatische mannen kunnen zich beter kleden, en sommige negers ook (niet die gangstah types, maar die net geklede negers in pak of merkkleding)
pi_75274811
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Inderdaad, het lijkt net alsof in Nederland het hebben van emoties taboe is. Dat geld overigens niet alleen voor de mannen hoor, het is wederom dat doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

ohja ik had nog een punt, ik merk dat sommige nederlandse mannen nog niet zo goed kunnen omgaan met het feit dat vrouwen hedendaags toch wat meer hun eigen plan trekken, zelf werk zoeken enzo... en die importeren dan een bruidje uit verweggistan. Dan denk ik altijd dat t een beetje slappe zakken zijn die niet tegen zo'n moderne zelfverzekerde vrouw opkan.

Maar verder zijn Nederlandse mannen echt okee, meestal zijn ze best lief voor hun vriendinnetje ook. Ik vind dat wij het als Nederlandse vrouwen best getroffen hebben.

Ze kunnen soms alleen wel soms hun status ophangen aan hun enorme flatscreen tv, ik heb niks met materialisme. Wel met mooie kleren. Aziatische mannen kunnen zich beter kleden, en sommige negers ook (niet die gangstah types, maar die net geklede negers in pak of merkkleding)
Nederlanders (zowel mannen als vrouwen) kleden zich veel beter dan Duitsers. Dat is echt een enorm verschil.

Verder kleden Nederlanders zich helemaal niet slecht, maar ze maken geen of weinig onderscheid tussen uitgaanskleding en dagelijkse kleding. In andere culturen kleedt men zich overdag minder dan de Nederlander, maar met uitgaan doft men zich juist meer op.

Ik ben zelf veel passievoller en emotioneler ingesteld dan de meeste Nederlanders (vandaar mijn voorkeur voor Spanje en Latijns-Amerika) en had een scharrel die "mij zo leuk vond omdat ik zo niet-Nederlands was". Grappig, want in veel dingen (directheid, harde grappen, etc.) ben ik juist echt typisch Nederlands.

Die vlakheid (niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk is Nederland vlak) vind ik ook niks. Mijn vrienden zijn dan ook niet zo, maar een groot deel van de Nederlandse man is wel zo idd. Van de vrouwen precies zo trouwens. Ik val juist op veel emotionelere, passionelere vrouwen. Dat betekent meer ruzie, maar ook betere seks.

pi_75275343
Ja, de klacht dat Nederlanders slecht gekleed gaan heb ik ook nooit begrepen. Als ik zo om me heen kijk vind ik iedereen juist heel verzorgd. Er zijn echt landen waar bijvoorbeeld lelijke witte grote gympen met klitteband of 'makkelijke wandelgympen' (altijd wit) overal onder aan getrokken wordt, ziet er niet uit! Gewoon zo'n wortelachtige spijkerbroek erop en dan met heuptasje en een windjack. Nou, zo ben ik Nederlanders al 'n tijdje niet meer tegen gekomen hoor, zelfs jassen zijn hier enigzins modieus bij iedereen.
pi_75275712
Oh, leuk, kleding!
Daar heb ik dus geen kaas van gegeten, he?
Ik draag sindskort gewoon wat ik zelf tof vind.
Meestal geen merkkleding, maar wel wat duurdere spijkerbroeken (niet met wijde pijpen, die vind ik vreselijk) en shirts of truien van de WE.
Overhemden heb ik de pest aan, en stropdassen trek ik ook niet.
Schoenen altijd Le Coq, omdat die gewoon lekker zitten.
Geen kettingen ofzo, wel dure horloges, maar liever niet al te grote patshorloges.
En meestal bruine of zwarte sokken, omdat wit not done is.
Dan als jas, afhankelijk van het weer natuurlijk, het liefst een zwarte halflange herenjas.

Ik gooi het altijd op casual, maar heb ik daar gelijk in? Ik zie mensen wel eens kijken alsof ik me uitsloverig kleed, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
pi_75275928
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Lamon. het volgende:
Oh, leuk, kleding!
Daar heb ik dus geen kaas van gegeten, he?
Ik draag sindskort gewoon wat ik zelf tof vind.
Meestal geen merkkleding, maar wel wat duurdere spijkerbroeken (niet met wijde pijpen, die vind ik vreselijk) en shirts of truien van de WE.
Overhemden heb ik de pest aan, en stropdassen trek ik ook niet.
Schoenen altijd Le Coq, omdat die gewoon lekker zitten.
Geen kettingen ofzo, wel dure horloges, maar liever niet al te grote patshorloges.
En meestal bruine of zwarte sokken, omdat wit not done is.
Dan als jas, afhankelijk van het weer natuurlijk, het liefst een zwarte halflange herenjas.

Ik gooi het altijd op casual, maar heb ik daar gelijk in? Ik zie mensen wel eens kijken alsof ik me uitsloverig kleed, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
goed punt van die Nederlandse mannen. Ook al patsen ze met hun flatscreen, ze hebben in ieder geval niet van die kilo's goud om hun nek hangen

en wat heeft iedereen toch tegen witte sokken????????? Dat kwam een paar jaar geleden ineens, dat dat niet meer kon. Sokken zie je meestal toch niet, als je afknapt op witte sokken ben je gewoon oppervlakkig! Mij boeit t echt niet als mn lief witte sokken aanheeft. Maarja, das dan ook geen 'typische nederlandse man'
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:14:14 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75275964
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

goed punt van die Nederlandse mannen. Ook al patsen ze met hun flatscreen, ze hebben in ieder geval niet van die kilo's goud om hun nek hangen
Of gouden tanden, echt hoe erg kan je "debiel" uit willen stralen? met je broek onder je reet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75276022
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Of gouden tanden, echt hoe erg kan je "debiel" uit willen stralen? met je broek onder je reet .
gouden tanden
dat is net zoiets als doen alsof je je arm hebt gebroken en met een nepmitella gaat lopen. Of een paar jaar geleden had je die trend onder de negers dat je een pleister op je gezicht moest plakken.... WAAROM??
maarja, dat zijn ook meestal geen typische hollandse mannen, die je met gouden tanden ziet lopen, gelukkig.
pi_75276179
quote:

[..]

en wat heeft iedereen toch tegen witte sokken????????? Dat kwam een paar jaar geleden ineens, dat dat niet meer kon. Sokken zie je meestal toch niet, als je afknapt op witte sokken ben je gewoon oppervlakkig! Mij boeit t echt niet als mn lief witte sokken aanheeft. Maarja, das dan ook geen 'typische nederlandse man'
Witte sokken steken af als je zwarte of bruine schoenen hebt met daarboven op een blauwe spijkerbroek.
Doe eens lief!
pi_75276305
quote:
Ik zou er niet op afknappen en kan me er ook niets bij voorstellen, maar aangezien het mij niet boeit welke kleur sokken ik aantrek, lijkt het me nogal nutteloos om toch witte sokken te gaan dragen, als iedereen zeikt dat het niet kan..
Ze zijn net zo makkelijk aan te trekken als ze zwart zijn.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:25:16 #279
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75276326
Ik doe gewoon witte sokken aan wanneer ik dat wil. Vind het meestal ook helemaal niet 'storend' staan ofzo. Als mensen zich er wel aan storen, is dat hen probleem.
pi_75276440
Ik heb niet eens witte sokken.

Alleen maar donkergrijze. Ideaal, dan grijp je nooit mis.

pi_75276514
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik zou er niet op afknappen en kan me er ook niets bij voorstellen, maar aangezien het mij niet boeit welke kleur sokken ik aantrek, lijkt het me nogal nutteloos om toch witte sokken te gaan dragen, als iedereen zeikt dat het niet kan..
Ze zijn net zo makkelijk aan te trekken als ze zwart zijn.
Ik knap alleen af op de mens in de witte sokken als die sokken aanblijven tijdens de sex
pi_75276517
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet eens witte sokken.

Alleen maar donkergrijze. Ideaal, dan grijp je nooit mis.
Ik zwarte en bruine.
Als ik bruine schoenen aan heb, doe ik zwarte sokken aan, en omgekeerd.
Is er een beetje ingeslopen.
pi_75276603
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik knap alleen af op de mens in de witte sokken als die sokken aanblijven tijdens de sex
Sowieso sokken aanhouden tijdens de seks Lange kousen mogen dan weer wel
Doe eens lief!
pi_75276648
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto's en voetbal, altijd veel meer van geweten dan mijn vriendjes, die daar eigenlijk helemaal niet zo in geinteresseerd waren. TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal. Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Kan daar echt kwaad van worden. Mijn vader doet dat ook altijd. Wij zijn allebei heel erg autogek, maar met mij kan hij het het daar gewoon nooit over hebben. Maar als er een vriend van mij bij is, dan praten ze over niks anders .

Dit is waar, maar als je gewoon blijft doorhameren komt t wel hoor. Ik hou heel erg van mixen (dj-en) en meestal is muziek maken ook iets dat gezien word als een 'mannen' ding, zeker als er zoveel knopjes en schuifjes bij komen kijken. Soms is het inderdaad wel dat je raar word aangekeken als blijkt dat je het heel goed kan, maar als ze eraan gewend zijn, kun je echt wel met ze meepraten. Tegenwoordig vinden mn mannelijke vrienden het juist leuk dat ik ze overtref in sommige kunstjes, en dan gaan ze er bij andere mannen over opscheppen dat 'die vriendin van mij kan zo goed mixen'
vinden ze het juist leuk dat je iets kan wat zij ook kunnen, geeft voor hun ook een meer gelijkwaardig idee, denk ik.
pi_75276694
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Sowieso sokken aanhouden tijdens de seks Lange kousen mogen dan weer wel
hahaha ook zoiets. Als het winter is en mn vriend en ik hebben koude voeten laten we echt wel onze sokken aan... tsja, zo koud he. Ik kijk toch niet naar zn voeten. Overrated trend vind ik het.
pi_75276855
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

hahaha ook zoiets. Als het winter is en mn vriend en ik hebben koude voeten laten we echt wel onze sokken aan... tsja, zo koud he. Ik kijk toch niet naar zn voeten. Overrated trend vind ik het.
Dat is omdat je je vertrouwd voelt bij elkaar.
Als man moet je echt bij de eerste keer met iemand niet je sokken aanhouden volgens mij hoor.
Of je moet expres risico willen lopen, dat er nooit een tweede keer komt...
Maar misschien valt het mee, ik doe ze toch maar liever uit, just to be sure..
pi_75276909
quote:

[..]

Voor mij is het echt gewoon not done, niet een trend. Voor mij is de glans eraf als ik seks met iemand heb die sokken aanhoudt omdat ze het anders koud heeft.
Maar goed, iedereen zo zijn voorkeuren he
Doe eens lief!
pi_75276934
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is omdat je je vertrouwd voelt bij elkaar.
Als man moet je echt bij de eerste keer met iemand niet je sokken aanhouden volgens mij hoor.
Of je moet expres risico willen lopen, dat er nooit een tweede keer komt...
Maar misschien valt het mee, ik doe ze toch maar liever uit, just to be sure..
haha, en daar zeg je het al, precies hetgene wat niet leuk is aan NL vrouwen... zo veeleisend
pi_75276968
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Voor mij is het echt gewoon not done, niet een trend. Voor mij is de glans eraf als ik seks met iemand heb die sokken aanhoudt omdat ze het anders koud heeft.
pi_75277015
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

WTF, zo'n klein dingetje en de glans is er al af? Misschien moet ik mn vorige post nog eens herzien
haha nee hoor, ik heb al 6 jaar een relatie, en we maken het vaak genoeg spannend met dingetjes hoor, maarja, voor een vlugge wip in de kou... tsja...

(ik heb snel koude voeten, zal het wel aanliggen)
pi_75277034
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

haha, en daar zeg je het al, precies hetgene wat niet leuk is aan NL vrouwen... zo veeleisend
Mooi zo, dan zijn we in 5 posts in een topic over wat er mis met Nederlandse mannen is, ook weer tot de conclusie gekomen, dat het aan de Nederlandse vrouwen ligt.
pi_75277048
quote:

[..]

Oftewel, jij bent net zo Nederlands en "saai" als wat jij Nederlandse mannen verwijt...

Heel Nederlands trouwens; dat opgeheven vingertje over anderen en het zelf net zo hard doen.

pi_75277072
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oftewel, jij bent net zo Nederlands en "saai" als wat jij Nederlandse mannen verwijt...

Heel Nederlands trouwens; dat opgeheven vingertje over anderen en het zelf net zo hard doen.
Ik ben dan ook geen Nederlandse vrouw
Nouja, kwartje NL dan...

Maar uh... sokjes aanhouden in bed maakt mij saai? Wie weet wat voor dingen ik wel allemaal voor opensta, lol
pi_75277108
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen Nederlandse vrouw
Nouja, kwartje NL dan...
Juist wel, zo blijkt.

Wat ben je voor 3/4 dan?

pi_75277138
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Some-Lady het volgende:

[..]
Maar uh... sokjes aanhouden in bed maakt mij saai? Wie weet wat voor dingen ik wel allemaal voor opensta, lol
vertel!
Doe eens lief!
pi_75277200
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist wel, zo blijkt.

Wat ben je voor 3/4 dan?
Voornamelijk Javaans-Indonesisch, plus nog wat andere dingen, schots, duits, joods, japans. Dat laatste schaamt mijn Indo familie zich voor, dus ze noemen het maar chinees. Maargoed
pi_75277323
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Voornamelijk Javaans-Indonesisch, plus nog wat andere dingen, schots, duits, joods, japans. Dat laatste schaamt mijn Indo familie zich voor, dus ze noemen het maar chinees. Maargoed
Japanners waren dan ook niet zo heel lief tegen de Indonesiers in de 2e wereld oorlog... Mijn oma ondervindt er nu nog steeds problemen door...We hebben toendertijd zelfs The Last Samurai af moeten zetten omdat ze niet tegen die stemmen kon
Doe eens lief!
pi_75277532
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Japanners waren dan ook niet zo heel lief tegen de Indonesiers in de 2e wereld oorlog... Mijn oma ondervindt er nu nog steeds problemen door...We hebben toendertijd zelfs The Last Samurai af moeten zetten omdat ze niet tegen die stemmen kon
kan me wel voorstellen, concentratie kamp Semarang zaten ze, maargoed we gaan nu heel erg offtopic
en ik moet werken
pi_75277649
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

kan me wel voorstellen, concentratie kamp Semarang zaten ze, maargoed we gaan nu heel erg offtopic
en ik moet werken
Ik ook maar ik zit in een creatieve blokkering nu
Doe eens lief!
pi_75278813
Er is niks mis met Nederlandse mannen. Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')