quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan huur ik wel een flamencodanseres en een stel mariachi's.
De vogeltjesdans is inderdaad het toppunt van tegendraadsheid, humor en originaliteit.quote:
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen het makkelijkst in bed te krijgen de grootste sletten ter wereld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef Kabolter het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk is de Nederlandse man toch succesvoller dan de Nederlandse vrouw, als het om relaties &/of bijkomende voordelen gaat. Behalve die gamers dan, maar die hebben gelukkig nog de computer en torrentsites.
Zelf val ik hier ook wel onder, maar dat is eerder omdat jezelf compleet emotioneel laten gaan vaak zelfdestructief is. Als ik na de eerste date al doodleuk op tafel gooi dat ik de dame ik kwestie leuk vind, of dezelfde minuut nog loop terug te smsen of bij elk klein momentje mijn jaloezie laat merken, reken maar dat ik dan niet beter af ben. Een beetje stoïcijns omgaan met alle levensperikelen lijkt me niets minder dan wijs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:00 schreef Seven. het volgende:
Om dan nog even over die burgerlijkheid te beginnen. Nederlandse mannen hebben een chronisch gebrek aan passie of een flinke steekvlam in hun donder. Ze laten zich zelden volledig gaan. Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij. Vergeleken met tropischer culturen, laten ze maar 75% zien van waar mannen toe in staat zijn. Die irrationele zuiderse passie heeft voor- en nadelen maar ik kan me goed voorstellen dat dát juist in Nederlandse mannen voor burgerlijkheid aangezien wordt. Maar dan komen we weer op het punt emoties tonen en de Nederlandse man die zijn emoties te uitbundig vertoont, wordt direct versleten als homoseksueel of metroseksueel.
Nou,..quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:00 schreef Seven. het volgende:
Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij.
Allemaal logisch. Ik zeg ook niet dat het persé nadelen heeft ten opzichte van temperamentvolle mannen, hè? Nederlandse mannen zijn in dat opzicht makkelijker, er zijn gewoon minder extremen in de uiting van het gevoelsleven en als men de conclusie voorspelbaarder/burgerlijker daaraan wil verbinden, dan moet men dat zelf maar weten. Ik vind dat Nederlandse mannen dat compenseren met een goed gevoel voor humor en sterker ontwikkeld relativeringsvermogen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zelf val ik hier ook wel onder, maar dat is eerder omdat jezelf compleet emotioneel laten gaan vaak zelfdestructief is. Als ik na de eerste date al doodleuk op tafel gooi dat ik de dame ik kwestie leuk vind, of dezelfde minuut nog loop terug te smsen of bij elk klein momentje mijn jaloezie laat merken, reken maar dat ik dan niet beter af ben. Een beetje stoïcijns omgaan met alle levensperikelen lijkt me niets minder dan wijs.
Onthoud trouwens ook dat wanneer mannen hun emoties uiten, deze vaak niet begrepen worden door vrouwen. Dit omdat zij dit op een andere manier doen. Wanneer de man iets romantisch doet voor een vrouw (in zijn ogen), kan dat door de vrouw in kwestie worden weggezet als 'creepy', 'eng' of 'vreemd' gedrag.
Nuance: Nederlandse mannen kunnen wel enorm geil zijn natuurlijk. Maar mannen met een zuiderlijk temperamentje tillen dat nét een niveautje hoger doordat ze tijdens seks ook expressiever zijn (generaliserend, gaat zeker niet voor elke man op). Maar het is niet gezegd dat Nederlandse mannen dus niet geil genoeg zijn.quote:
Dat is toch gewoon een algemeen kenmerk van Nederlanders (en niet alleen beperkt tot NL-ers) en geldt net zo goed voor NL-se vrouwen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Allemaal logisch. Ik zeg ook niet dat het persé nadelen heeft ten opzichte van temperamentvolle mannen, hè? Nederlandse mannen zijn in dat opzicht makkelijker, er zijn gewoon minder extremen in de uiting van het gevoelsleven en als men de conclusie voorspelbaarder/burgerlijker daaraan wil verbinden, dan moet men dat zelf maar weten. Ik vind dat Nederlandse mannen dat compenseren met een goed gevoel voor humor en sterker ontwikkeld relativeringsvermogen bijvoorbeeld.
Toch dansen Nederlandse vrouwen net zo uitbundig (hetzij met wat minder souplesse) dan de exotischer dames.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een algemeen kenmerk van Nederlanders (en niet alleen beperkt tot NL-ers) en geldt net zo goed voor NL-se vrouwen?
Nou ja, je postte het wel in een topic genaamd 'Wat is er mis met Nederlandse mannen?'. Dus ik ging er beetje vanuit dat het een klacht was. Verder vind ik het geen vreemde observaties of zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Allemaal logisch. Ik zeg ook niet dat het persé nadelen heeft ten opzichte van temperamentvolle mannen, hè? Nederlandse mannen zijn in dat opzicht makkelijker, er zijn gewoon minder extremen in de uiting van het gevoelsleven en als men de conclusie voorspelbaarder/burgerlijker daaraan wil verbinden, dan moet men dat zelf maar weten. Ik vind dat Nederlandse mannen dat compenseren met een goed gevoel voor humor en sterker ontwikkeld relativeringsvermogen bijvoorbeeld.
Volgens mij zit daar in het algemeen nog wel een paar niveautjes verschil tussen anders. Behalve dat is de gemiddelde Nederlandse vrouw op veel vlakken natuurlijk ook een stukje nuchterder en ingetogener dan laten we zeggen de gemiddelde Mediterraanse vrouw. Daar is verder niets mis mee, maar het is nogal een gevalletje 'de pot verwijt de ketel' als NL-vrouwen NL-mannen een gebrek aan passie gaan verwijten lijkt me...quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toch dansen Nederlandse vrouwen net zo uitbundig (hetzij met wat minder souplesse) dan de exotischer dames.
Eens, een mix van verschillende culturen om je heen hebben is om die reden juist zo boeiend en houdt de boel lekker afwisselend.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:36 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik het wel met je eens dat de Nederlandse mannen (en vrouwen ook in mijn ogen) een stuk minder 'expressief' of extravert zijn in tegenstelling tot de exotische types. Toch vind ik dat niet per se slechter; zelf ben ik wel voor die wat nuchtere houding. Al is het soms verfrissend om eens die wat passionele of emotioneel geladen houding te zien.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Suisse het volgende:
Mannen geilen op alles wat een kut heeft en vrouwen geilen niet op alles wat een lul heeft.
Goed punt. Hay que torear!quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:00 schreef Seven. het volgende:
Om dan nog even over die burgerlijkheid te beginnen. Nederlandse mannen hebben een chronisch gebrek aan passie of een flinke steekvlam in hun donder. Ze laten zich zelden volledig gaan. Ze zijn zelden buiten zinnen van woede of enorm geil of ontzettend blij. Vergeleken met tropischer culturen, laten ze maar 75% zien van waar mannen toe in staat zijn. Die irrationele zuiderse passie heeft voor- en nadelen maar ik kan me goed voorstellen dat dát juist in Nederlandse mannen voor burgerlijkheid aangezien wordt. Maar dan komen we weer op het punt emoties tonen en de Nederlandse man die zijn emoties te uitbundig vertoont, wordt direct versleten als homoseksueel of metroseksueel.
Inderdaad, het lijkt net alsof in Nederland het hebben van emoties taboe is. Dat geld overigens niet alleen voor de mannen hoor, het is wederom dat doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:
Nederlanders (zowel mannen als vrouwen) kleden zich veel beter dan Duitsers. Dat is echt een enorm verschil.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt net alsof in Nederland het hebben van emoties taboe is. Dat geld overigens niet alleen voor de mannen hoor, het is wederom dat doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
ohja ik had nog een punt, ik merk dat sommige nederlandse mannen nog niet zo goed kunnen omgaan met het feit dat vrouwen hedendaags toch wat meer hun eigen plan trekken, zelf werk zoeken enzo... en die importeren dan een bruidje uit verweggistan. Dan denk ik altijd dat t een beetje slappe zakken zijn die niet tegen zo'n moderne zelfverzekerde vrouw opkan.
Maar verder zijn Nederlandse mannen echt okee, meestal zijn ze best lief voor hun vriendinnetje ook. Ik vind dat wij het als Nederlandse vrouwen best getroffen hebben.
Ze kunnen soms alleen wel soms hun status ophangen aan hun enorme flatscreen tv, ik heb niks met materialisme. Wel met mooie kleren. Aziatische mannen kunnen zich beter kleden, en sommige negers ook (niet die gangstah types, maar die net geklede negers in pak of merkkleding)
goed punt van die Nederlandse mannen. Ook al patsen ze met hun flatscreen, ze hebben in ieder geval niet van die kilo's goud om hun nek hangenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Lamon. het volgende:
Oh, leuk, kleding!
Daar heb ik dus geen kaas van gegeten, he?
Ik draag sindskort gewoon wat ik zelf tof vind.
Meestal geen merkkleding, maar wel wat duurdere spijkerbroeken (niet met wijde pijpen, die vind ik vreselijk) en shirts of truien van de WE.
Overhemden heb ik de pest aan, en stropdassen trek ik ook niet.
Schoenen altijd Le Coq, omdat die gewoon lekker zitten.
Geen kettingen ofzo, wel dure horloges, maar liever niet al te grote patshorloges.
En meestal bruine of zwarte sokken, omdat wit not done is.
Dan als jas, afhankelijk van het weer natuurlijk, het liefst een zwarte halflange herenjas.
Ik gooi het altijd op casual, maar heb ik daar gelijk in? Ik zie mensen wel eens kijken alsof ik me uitsloverig kleed, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
Of gouden tanden, echt hoe erg kan je "debiel" uit willen stralen? met je broek onder je reetquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
goed punt van die Nederlandse mannen. Ook al patsen ze met hun flatscreen, ze hebben in ieder geval niet van die kilo's goud om hun nek hangen
gouden tandenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gouden tanden, echt hoe erg kan je "debiel" uit willen stralen? met je broek onder je reet.
Witte sokken steken af als je zwarte of bruine schoenen hebt met daarboven op een blauwe spijkerbroek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
goed punt van die Nederlandse mannen. Ook al patsen ze met hun flatscreen, ze hebben in ieder geval niet van die kilo's goud om hun nek hangen
en wat heeft iedereen toch tegen witte sokken????????? Dat kwam een paar jaar geleden ineens, dat dat niet meer kon. Sokken zie je meestal toch niet, als je afknapt op witte sokken ben je gewoon oppervlakkig! Mij boeit t echt niet als mn lief witte sokken aanheeft. Maarja, das dan ook geen 'typische nederlandse man'
Ik zou er niet op afknappen en kan me er ook niets bij voorstellen, maar aangezien het mij niet boeit welke kleur sokken ik aantrek, lijkt het me nogal nutteloos om toch witte sokken te gaan dragen, als iedereen zeikt dat het niet kan..quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef Some-Lady het volgende:
en wat heeft iedereen toch tegen witte sokken????????? Dat kwam een paar jaar geleden ineens, dat dat niet meer kon. Sokken zie je meestal toch niet, als je afknapt op witte sokken ben je gewoon oppervlakkig! Mij boeit t echt niet als mn lief witte sokken aanheeft. Maarja, das dan ook geen 'typische nederlandse man'
Ik knap alleen af op de mens in de witte sokken als die sokken aanblijven tijdens de sexquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou er niet op afknappen en kan me er ook niets bij voorstellen, maar aangezien het mij niet boeit welke kleur sokken ik aantrek, lijkt het me nogal nutteloos om toch witte sokken te gaan dragen, als iedereen zeikt dat het niet kan..
Ze zijn net zo makkelijk aan te trekken als ze zwart zijn.
Ik zwarte en bruine.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet eens witte sokken.
Alleen maar donkergrijze. Ideaal, dan grijp je nooit mis.
Sowieso sokken aanhouden tijdens de seksquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik knap alleen af op de mens in de witte sokken als die sokken aanblijven tijdens de sex
Dit is waar, maar als je gewoon blijft doorhameren komt t wel hoor. Ik hou heel erg van mixen (dj-en) en meestal is muziek maken ook iets dat gezien word als een 'mannen' ding, zeker als er zoveel knopjes en schuifjes bij komen kijken. Soms is het inderdaad wel dat je raar word aangekeken als blijkt dat je het heel goed kan, maar als ze eraan gewend zijn, kun je echt wel met ze meepraten. Tegenwoordig vinden mn mannelijke vrienden het juist leuk dat ik ze overtref in sommige kunstjes, en dan gaan ze er bij andere mannen over opscheppen dat 'die vriendin van mij kan zo goed mixen'quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto'sen voetbal, altijd veel meer van geweten dan mijn vriendjes, die daar eigenlijk helemaal niet zo in geinteresseerd waren. TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal.
Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Kan daar echt kwaad van worden. Mijn vader doet dat ook altijd. Wij zijn allebei heel erg autogek, maar met mij kan hij het het daar gewoon nooit over hebben. Maar als er een vriend van mij bij is, dan praten ze over niks anders.
hahaha ook zoiets. Als het winter is en mn vriend en ik hebben koude voeten laten we echt wel onze sokken aan... tsja, zo koud he. Ik kijk toch niet naar zn voeten. Overrated trend vind ik het.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Sowieso sokken aanhouden tijdens de seksLange kousen mogen dan weer wel
Dat is omdat je je vertrouwd voelt bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
hahaha ook zoiets. Als het winter is en mn vriend en ik hebben koude voeten laten we echt wel onze sokken aan... tsja, zo koud he. Ik kijk toch niet naar zn voeten. Overrated trend vind ik het.
Voor mij is het echt gewoon not done, niet een trend. Voor mij is de glans eraf als ik seks met iemand heb die sokken aanhoudt omdat ze het anders koud heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
hahaha ook zoiets. Als het winter is en mn vriend en ik hebben koude voeten laten we echt wel onze sokken aan... tsja, zo koud he. Ik kijk toch niet naar zn voeten. Overrated trend vind ik het.
haha, en daar zeg je het al, precies hetgene wat niet leuk is aan NL vrouwen... zo veeleisendquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is omdat je je vertrouwd voelt bij elkaar.
Als man moet je echt bij de eerste keer met iemand niet je sokken aanhouden volgens mij hoor.
Of je moet expres risico willen lopen, dat er nooit een tweede keer komt...
Maar misschien valt het mee, ik doe ze toch maar liever uit, just to be sure..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Voor mij is het echt gewoon not done, niet een trend. Voor mij is de glans eraf als ik seks met iemand heb die sokken aanhoudt omdat ze het anders koud heeft.
Maar goed, iedereen zo zijn voorkeuren he
WTF, zo'n klein dingetje en de glans is er al af? Misschien moet ik mn vorige post nog eens herzienquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Voor mij is het echt gewoon not done, niet een trend. Voor mij is de glans eraf als ik seks met iemand heb die sokken aanhoudt omdat ze het anders koud heeft.
Maar goed, iedereen zo zijn voorkeuren he
Mooi zo, dan zijn we in 5 posts in een topic over wat er mis met Nederlandse mannen is, ook weer tot de conclusie gekomen, dat het aan de Nederlandse vrouwen ligt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
haha, en daar zeg je het al, precies hetgene wat niet leuk is aan NL vrouwen... zo veeleisend
Oftewel, jij bent net zo Nederlands en "saai" als wat jij Nederlandse mannen verwijt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oftewel, jij bent net zo Nederlands en "saai" als wat jij Nederlandse mannen verwijt...![]()
Heel Nederlands trouwens; dat opgeheven vingertje over anderen en het zelf net zo hard doen.
Juist wel, zo blijkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Nederlandse vrouw
Nouja, kwartje NL dan...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Maar uh... sokjes aanhouden in bed maakt mij saai? Wie weet wat voor dingen ik wel allemaal voor opensta, lol
Voornamelijk Javaans-Indonesisch, plus nog wat andere dingen, schots, duits, joods, japans. Dat laatste schaamt mijn Indo familie zich voor, dus ze noemen het maar chinees. Maargoedquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist wel, zo blijkt.![]()
Wat ben je voor 3/4 dan?
Japanners waren dan ook niet zo heel lief tegen de Indonesiers in de 2e wereld oorlog... Mijn oma ondervindt er nu nog steeds problemen door...We hebben toendertijd zelfs The Last Samurai af moeten zetten omdat ze niet tegen die stemmen konquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Voornamelijk Javaans-Indonesisch, plus nog wat andere dingen, schots, duits, joods, japans. Dat laatste schaamt mijn Indo familie zich voor, dus ze noemen het maar chinees. Maargoed
kan me wel voorstellen, concentratie kamp Semarang zaten ze, maargoed we gaan nu heel erg offtopicquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Japanners waren dan ook niet zo heel lief tegen de Indonesiers in de 2e wereld oorlog... Mijn oma ondervindt er nu nog steeds problemen door...We hebben toendertijd zelfs The Last Samurai af moeten zetten omdat ze niet tegen die stemmen kon
Ik ook maar ik zit in een creatieve blokkering nuquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen, concentratie kamp Semarang zaten ze, maargoed we gaan nu heel erg offtopic
en ik moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |