ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Bart het volgende:
Pure en Lego Batman-bundel ¤4,99 bij de BCC
In principe een goede aanbieding, maar als je een xbox360 koopt zonder harde schijf krijg je daar uiteindelijk wel spijt van. Demo's, xbox live arcade games, downloadable content, backwards compatibility, wil je allemaal echt niet missenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Bertje_NL het volgende:
Ik ben van plan om vandaag een 360 te kopen, beste aanbieding die ik tot nu toe heb gezien is de Arcade met Banjo Kazooie, Pure en Lego Batman voor 139,99 bij de Dixons, iemand nog een betere of is dit de beste aanbieding op dit moment?
[Xbox 360 # 466] Waar we aftellen naar 2010!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stoppen met slowchatten! Dit topic is bedoelt voor prijzen, voor SC hebben we een apart topic.
dat is niet de SC topic.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[Xbox 360 # 466] Waar we aftellen naar 2010!
Bij Gave Actie voor ¤22.00 excl. ¤6,85 verzendkostenquote:Inclusief 3 volledige vintage games downloadbaar via xbox live (ter waarde van 20 euro).
De Arcade Stick word via een kabel aangesloten met de XBOX 360.
Tevens de mogelijkheid om je Xbox Live Headset op de Arcade Stick aan te sluiten, zodat je ook tijdens het online gamen met je vrienden kunt blijven praten.
was idd iets te snelquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand al iets ontvangen van bcc of een reactie gehad oid? denk dat ik ze morgen maar ga bellen.
Dit las ik gister op het got forum.quote:[message=33231150,noline]EcoR schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:42[/message]:
Update voor de Lego Batman / Pure bestellers:
Net eindelijk iemand aan de telefoon gekregen naar wederom erg lang in de wacht hangen. Volgens de telefoniste waren de spellen niet op voorraad, maar zijn ze we besteld en moeten ze 'een dezer dagen' toch wel binnenkomen.
Na mijn uitleg dat het hier om een actie van een restpartij ging en er waarschijnlijk te veel bestellingen zijn geplaatst tegen het aantal spellen dat nog op voorraad was, wist ze me toch te melden dat in het systeem is aangegeven dat de spellen besteld zijn...![]()
Niet veel wijzer dus, kan zij natuurlijk ook niets aan doen, maar echt veel duidelijker is het nu niet geworden. Ik wacht het nog een weekje af, als er volgende week nog niets binnen is ga ik wel weer bellen om te zien wat er dan geregeld kan worden...
Ff een update, credits gaan naar ene badboydingesquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dit las ik gister op het got forum.
Ik heb het spel LEGO Batman nog te koop, Pure wil ik houden.quote:Ruud2001 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59
BCC - Lego Batman / Pure update
Heb vandaag ook even gebeld om te vragen hoe het zit. Wachttijd viel gelukkig mee (<3 min). Ordernummer doorgegeven en ik kreeg de melding dat de order is geannuleerd. Dus ik geef aan dat ik wel betaald heb en vraag hoe het zit. Vrouw die ik aan de lijn had, ging even contact opnemen met de webshop-afdeling om te vragen hoe het zit en wat blijkt: alle bestellingen worden geannuleerd en geld wordt teruggestort. Spel wordt niet geleverd! Vandaag krijg ik als het goed is nog een bevestiging per mail van de annulering en het geld wordt binnen 5-10 dagen op mijn rekening teruggestort. Spellen zou niet geleverd zijn aan BCC o.i.d.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Bart het volgende:
Pure en Lego Batman-bundel ¤4,99 bij de BCC
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je de laatste paar postjes gelezen?
op hun site heb ik t zelfde probleem als bij FRSquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
Bij Van Leest ook meerdere games voor 10 euro per stuk, waaronder Battlefield Bad Company, Ninja Gaiden 2, en GRID.
(Voor de PS3 lag er trouwens o.a. MGS4)
Net ff getest, werkt goed op Firefox 3.5.7. Met wat probeer je hem te openen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op hun site heb ik t zelfde probleem als bij FRS![]()
zie ook freerecordshop in de url staan
Misschien lig het wel aan je beveiliging software.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die heb ik ook, in safari werkt t ook niet en op een andere pc ook niet.
Ik vind wolverine voor de xbox360 niet eens via de zoekfunctie van van leest?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
het gekke is dat ik andere dingen wel gewoon kan bestellen, alleen die 2 spellen niet
op frs eerst ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind wolverine voor de xbox360 niet eens via de zoekfunctie van van leest?
via handmatig zoeken vind ik hem wel, maar het bestel knopje is weg, ik kan alleen op de wenslijst zetten. Blijkbaar uitverkocht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op frs eerst ook nietje moet alle games bekijken en dan sorteren op prijs. er zit ergens een foutje hoop dat ze m snel fixen.
Ik zoek deze spel nu voor mijn makker maar hij is bij online frs 60 euro. Betekent dit dat hij niet meer 40 is bij de winkel zelf of zijn de online en de winkelprijs niet hetzelfde? Weet iemand dat? Het gaat over call of duty modern warfare 2...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Elegy het volgende:
Is in alle FRS'en zoMooie kerstaanbieding in elk geval
Was een aanbieding, is dus voorbij. Kijk anders even op budgetgaming.nl waar je hem het goedkoopst kan krijgen!quote:Op maandag 25 januari 2010 07:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zoek deze spel nu voor mijn makker maar hij is bij online frs 60 euro. Betekent dit dat hij niet meer 40 is bij de winkel zelf of zijn de online en de winkelprijs niet hetzelfde? Weet iemand dat? Het gaat over call of duty modern warfare 2...
Al gekeken....quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was een aanbieding, is dus voorbij. Kijk anders even op budgetgaming.nl waar je hem het goedkoopst kan krijgen!
Pond is wel flink omhoog gegaan dus het verschil is nog best groot eigenlijk, en er komt 1 pond verzendkosten per product bij. Maar alsnog goede prijzen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen vandaag bij Zavvi:
Forza Motorsport 3 £ 17,95
Dirt 2 £ 14,95
Far Cry 2 £ 8,95
Let op, prijzen in pond! Maar scheelt niet veel t.o.v. de euro
ik wil far cry 2, maar nergens een Order buttonquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen vandaag bij Zavvi:
Forza Motorsport 3 £ 17,95
Dirt 2 £ 14,95
Far Cry 2 £ 8,95
Let op, prijzen in pond! Maar scheelt niet veel t.o.v. de euro
Ik kende die site nog niet maar dat lijkt het goedkoopste ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:39 schreef Mert het volgende:
Xboxlive voor 12 maanden nog steeds het goedkoopst bij Xbox2Go??
Deze week bij veel mediamarkten voor 200eu in de aanbieding. Ik weet niet wat voor harde schijf je hebt maar de arcade is bij veel mediamarkten 111eu deze week. Dus als je je harde schijf groot genoeg vindt is dat lekker goedkoopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Pronk het volgende:
Iemand enig idee waar ik op dit moment het beste een nieuwe Elite kan scoren?
Mijn Premium is aan vervanging toe.
dude ik schrikken, want ik had zo een nieuwe gehaald...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze week bij veel mediamarkten voor 200eu in de aanbieding. Ik weet niet wat voor harde schijf je hebt maar de arcade is bij veel mediamarkten 111eu deze week. Dus als je je harde schijf groot genoeg vindt is dat lekker goedkoop
Check het weekoverzicht op budgetgaming.nl welke mediamarkten meedoen
Sorry mijn foutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
dude ik schrikken, want ik had zo een nieuwe gehaald...
maar je info klopt niet
arcade alleen donderdag ergens bij Haarlem voor 111 euro
elite is 199 bij een aantal filialen, maar die liggen allemaal minstens 100 km hier vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |