Maar wel een Arcade... Die moet je echt niet willen.quote:
Tuurlijk wel, je kan er nu toch gewoon USB-stikkies aan hangen? Of anders koop je voor 2 tientjes een 20GB op marktplaats...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel een Arcade... Die moet je echt niet willen.
Maar kun je die USB sticks ook gebruiken om games te installeren? De geluidsoverlast is anders echt enormquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan er nu toch gewoon USB-stikkies aan hangen? Of anders koop je voor 2 tientjes een 20GB op marktplaats...
Of je hangt er voor 50 euro een externe HD van 250 gig aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan er nu toch gewoon USB-stikkies aan hangen? Of anders koop je voor 2 tientjes een 20GB op marktplaats...
Leuk en aardig, maar dan kan je slechts 16 GB gebruiken, dus is een beetje nutteloos...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Of je hangt er voor 50 euro een externe HD van 250 gig aan.
Hells yeah broeder! Je kan er alles mee wat je met een HDD ook kan! En wat betreft de geluidsoverlast, tja het is een stuk relaxter om te installeren inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar kun je die USB sticks ook gebruiken om games te installeren? De geluidsoverlast is anders echt enorm
Maar idd, een 2e hands 20GB kost ook geen drol meer. Ik hou de mijne om die reden gewoon
Dat was het plan inderdaad, gewoon een arcade + een 16gb stickje (voor vrienden van me).quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dan kan je slechts 16 GB gebruiken, dus is een beetje nutteloos...
[..]
Hells yeah broeder! Je kan er alles mee wat je met een HDD ook kan! En wat betreft de geluidsoverlast, tja het is een stuk relaxter om te installeren inderdaad
3 zelfs!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was het plan inderdaad, gewoon een arcade + een 16gb stickje (voor vrienden van me).
Is het ook mogelijk om 2 16gb stickjes te gebruiken?
Hells no, op de achterkant zit ook een USB poort, die vergeten veel mensenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dus met een usbhubbie ertussen?
Chill!
Zondag waarschijnlijk even langs de Makro dus
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells no, op de achterkant zit ook een USB poort, die vergeten veel mensen
Daarnaast kan je zoveel stickjes hebben liggen als je wilt, bij wijze van spreken heb je dr 50, maar je kan er maar 3 tegelijkertijd aan hebben hangen...
Ten eerste heb je dan continu lelijke sticks eruit steken, ten tweede heb je een lelijke witte 360.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
oh noesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ten eerste heb je dan continu lelijke sticks eruit steken, ten tweede heb je een lelijke witte 360.
Tsk ik heb een unieke Alan Wake faceplate dus die van mij is niet lelijk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ten eerste heb je dan continu lelijke sticks eruit steken, ten tweede heb je een lelijke witte 360.
Sommige mensen (zoals ik) vinden het lelijk om in een zwarte kast, met daarin een zwarte tv en een zwarte versterker, een witte Xbox te plaatsenquote:
echte mannen geven daar geen moer omquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige mensen (zoals ik) vinden het lelijk om in een zwarte kast, met daarin een zwarte tv en een zwarte versterker, een witte Xbox te plaatsen
Esthetisch geef ik er uiteraard ook niets om, maar mijn oog wordt telkens getrokken naar die witte vlek in de zwarte achtergrond, waardoor ik slechter presteer in games omdat ik niet de volle aandacht op de tv kan richten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
echte mannen geven daar geen moer om
Dan moet je net als ik zoveel rotzooi om je tv heen hebben dat het niet meer opvaltquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Esthetisch geef ik er uiteraard ook niets om, maar mijn oog wordt telkens getrokken naar die witte vlek in de zwarte achtergrond, waardoor ik slechter presteer in games omdat ik niet de volle aandacht op de tv kan richten.
tothegame.com is wel een erg betrouwbare bron volgens mij, maar je hebt gelijk, en die video staat er ook nog maar net op dus de kans dat hij is uitgesteld is klein.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
Okee
Maar hier stond 5/25/2010, 25 Mei dus en ik vind machinima betrouwbaarder dan de meeste pre-order sites (die laten vaak hun gok of de eerst bekende release datum staan). Nouja het loopt wel los.
Die vind ik behoorlijk schreeuwerig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsk ik heb een unieke Alan Wake faceplate dus die van mij is niet lelijk!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Pakkettenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Is het verschil tussen de Pro en de Arcade echt alleen de kleur en de harde schijf en hoe duur is zo'n hardeschijf, nieuw/tweedehands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |