geboekt mmm ik denk eind oktober maar kan ook begin november geweest zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Had je die vlucht ook in december geboekt? Of al ruimschoots eerder?
Het is inmiddels zo lang geleden dat de 1 cent fares er waren, dat zie die nu wel weer eens mogen doen.

Ik heb mijn vluchten in de zomer ook maar geboekt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Rupkeii het volgende:
Zijn er hier mensen die in de zomer wel eens met Ryan air hebben gevlogen (hoog seizoen).
Ik wil in die periode naar Portugal, heenvlucht kost nu 45,- en retourvlucht 62,-
Is het verstandig om nu al te boeken en klopt het dat de prijzen duurder worden naarmate je dichter in de buurt komt.
Of zou ik nog even kunnen wachten in de hoop dat ze goedkoper (aangeboden) worden

Bedankt voor je adviesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef DutchTrain het volgende:
Faro is één van de strandvakantiebestemmingen van Ryanair en die zie je in de zomer niet zo snel goedkoper worden. Gewoon betalen wat je het waard vindt en anders een andere bestemming zoeken

, een andere bestemming of datum behoort helaas niet tot de mogelijkheden
  , een andere bestemming of datum behoort helaas niet tot de mogelijkheden

Hoe kwam die persoon erbij dan dat er nog maar 4 stoelen waren? Als jij 5 stoelen kan boeken zijn ze toch alle 5 beschikbaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies
Ik wilde straks boeken, maar toen ik de namen in wilde vullen kwam iemand anders ermee dat er nog maar 4 stoelen waren (we zijn met 5 man). Als ik nu kijk krijg ik geen melding van te weinig stoelen, maar nu is het voort 90 euro per persoon (en daar komen dus nog koffers en administratiekosten bovenop). De tijd van de vlucht is hetzelfde als die van vanmiddag, dus was het dan het geval dat een vlucht van over 8 maanden vandaag al uitverkocht was, maar dat er tegelijk enkele mensen geannuleerd hebben waardoor er nu wel weer 5 plaatsen beschikbaar zijn?
Ik snap dr weinig meer van, een andere bestemming of datum behoort helaas niet tot de mogelijkheden
 ?
?

Ik kan het nu niet meer nakijken maar misschien heb ik dat toen over het hoofd gezien, of kun je dan ook niet verder gaan met je boeking als er te weinig stoelen zijn? De pagina was verlopen dus ik kon het ook niet proberen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef korting het volgende:
[..]
Hoe kwam die persoon erbij dan dat er nog maar 4 stoelen waren? Als jij 5 stoelen kan boeken zijn ze toch alle 5 beschikbaar?

Je alleen focussen op de vlucht zou ik niet doen. Let ook op de reis naar de vliegvelden toe, wat dat kost.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet meer nakijken maar misschien heb ik dat toen over het hoofd gezien, of kun je dan ook niet verder gaan met je boeking als er te weinig stoelen zijn? De pagina was verlopen dus ik kon het ook niet proberen.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie; nog even geduld hebben of voor ¤122 (zo duur is't inmiddels met alles erbij) boeken?

Vergeet geen visum aan te vragen! Is nog een heel gedoe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
Retour Lappeenranta in de zomer is 41 euro. Wordt vast een lang weekend St. Petersburg denk ik. En lekker lang licht daar dan.

Eindhoven - Faro op 6 augustus met transavia.com is ¤121,90 inclusief alles. Scheelt je op z'n minst een boardingscrum bij het instappen omdat je bij Ryanair geen plaatsen toegewezen krijgtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet meer nakijken maar misschien heb ik dat toen over het hoofd gezien, of kun je dan ook niet verder gaan met je boeking als er te weinig stoelen zijn? De pagina was verlopen dus ik kon het ook niet proberen.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie; nog even geduld hebben of voor ¤122 (zo duur is't inmiddels met alles erbij) boeken?

Weet ik, dank je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Vergeet geen visum aan te vragen! Is nog een heel gedoe.

http://www.ryanair.com/nl(...)IAA_STRIKE_20_JAN-GBquote:--------------------------------------------------------------------------------
RYANAIR FORCED TO CANCEL FLIGHTS ON 20 JAN DUE TO IAA STRIKE
ATC SEEK 6% PAYRISE DESPITE 25% FALL IN WORKLOAD
Due to industrial action by overpaid and underworked Air Traffic Controllers in Ireland, Ryanair has been forced to cancel 48 flights tomorrow (20th Jan) affecting over 6,000 passengers. Please see below the list of cancelled flights which were scheduled to operate to and from Dublin tomorrow (20th Jan).
Passengers affected by these cancelation should seeks compensation from IMPACT General Secretary Peter McLoone at tgriffin@impact.ie or on 00353-1- 8171529.
Traffic at Irish Airport fell 15% in 2009, and is set to fall further. ATC are seeking a 6% pay rise yet their worklaod has reduced by 25%. These overpaid air traffic controllers should agree to substantial pay cuts to reflect the reduced productivity being demanded of them at Irish airports this year.
TO REBOOK FREE ONLINE: Click on the link below to rebook to the same destination airport on an alternative flight free of charge, subject to availability. Customers can access this link up to the 22/01/2010 for travel on flights up to the 02/02/2010.
Click here to rebook your flight
TO APPLY FOR A REFUND ONLINE: Customers who are booked on any of the below flights, who wish to cancel and claim a full refund on the unused flight(s) can do so directly by clicking on the link below and entering the required details. Refunds will be processed in 20 working days back to the form of payment used to pay for the booking.
Click here to apply for a refund of a cancelled flight
Click here for the written notice setting out the rules for compensation and assistance in line with the Regulation EU Regulation (EC) No. 261/2004.

Je moet nu wel zelf een uitnodiging regelen. En nog 7 documenten als bewijslast overleggen dat je wel verzekerd bent, en weer teruggaat en zo ;-)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet ik, dank je.
Viel mee, weekje wachten en 35 euro (als ik het me goed herinner) betalen op de ambassade in Den Haag.

Dan zou dat veranderd zijn. De meeste hostels hebben die service meegenomen. Ik ben er niet bang voor. Eerst nog genoeg andere tripjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Je moet nu wel zelf een uitnodiging regelen. En nog 7 documenten als bewijslast overleggen dat je wel verzekerd bent, en weer teruggaat en zo ;-)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |