abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77012086
http://ryanair.com/nl/goe(...)-belgie-turin-italie

Boekingsperiode: din 19 jan. 10 - don 21 jan. 10
Reisperiode: din 2 feb. 10 - don 25 mrt. 10
Reisdagen: Mon - Sun (subject to availability)
Reserveren: 14 Days
Periodieke onderbreking: vri 12 mrt. 10 - don 18 mrt. 10 from/to Ireland
pi_77012582
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Had je die vlucht ook in december geboekt? Of al ruimschoots eerder?

Het is inmiddels zo lang geleden dat de 1 cent fares er waren, dat zie die nu wel weer eens mogen doen.
geboekt mmm ik denk eind oktober maar kan ook begin november geweest zijn
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_77018334
Ik heb zelf nog nooit met Ryanair gevlogen, maar op 7 augustus wil ik met 4 vrienden richting Faro vliegen. Tot nu toe was de goedkoopste vlucht vanaf Maastricht (Weeze, Brussel en EHV waren duurder) 50 euro, maar straks was het 100 euro en nu 75 voor een enkele reis (terug gaan we via Lissabon). Is de kans groot dat deze vlucht goedkoper zal worden (ong. 50 euro of minder)? Tis niet heel veel geld maar ik heb zo'n gevoel dat het wel goedkoper kan gezien enkele ervaringen hier!
pi_77018605
Faro is één van de strandvakantiebestemmingen van Ryanair en die zie je in de zomer niet zo snel goedkoper worden. Gewoon betalen wat je het waard vindt en anders een andere bestemming zoeken
pi_77020825
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Rupkeii het volgende:
Zijn er hier mensen die in de zomer wel eens met Ryan air hebben gevlogen (hoog seizoen).

Ik wil in die periode naar Portugal, heenvlucht kost nu 45,- en retourvlucht 62,-
Is het verstandig om nu al te boeken en klopt het dat de prijzen duurder worden naarmate je dichter in de buurt komt.
Of zou ik nog even kunnen wachten in de hoop dat ze goedkoper (aangeboden) worden
Ik heb mijn vluchten in de zomer ook maar geboekt.
Ga er niet op gokken dat ze veel goedkoper zullen worden En 107,- euro + 2x15,- euro = 137,- voor een retourtje Portugal in het hoogseizoen is niet zo heel duur.

Heb wel eens veel goedkoper gevlogen (lees; bijna gratis) met Ryan Air, maar dat was niet in het hoogseizoen naar een van de populairste vakantiebestemmingen.
pi_77020985
Retour Lappeenranta in de zomer is 41 euro. Wordt vast een lang weekend St. Petersburg denk ik. En lekker lang licht daar dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77023245
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef DutchTrain het volgende:
Faro is één van de strandvakantiebestemmingen van Ryanair en die zie je in de zomer niet zo snel goedkoper worden. Gewoon betalen wat je het waard vindt en anders een andere bestemming zoeken
Bedankt voor je advies

Ik wilde straks boeken, maar toen ik de namen in wilde vullen kwam iemand anders ermee dat er nog maar 4 stoelen waren (we zijn met 5 man). Als ik nu kijk krijg ik geen melding van te weinig stoelen, maar nu is het voort 90 euro per persoon (en daar komen dus nog koffers en administratiekosten bovenop). De tijd van de vlucht is hetzelfde als die van vanmiddag, dus was het dan het geval dat een vlucht van over 8 maanden vandaag al uitverkocht was, maar dat er tegelijk enkele mensen geannuleerd hebben waardoor er nu wel weer 5 plaatsen beschikbaar zijn?

Ik snap dr weinig meer van , een andere bestemming of datum behoort helaas niet tot de mogelijkheden
pi_77023738
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies

Ik wilde straks boeken, maar toen ik de namen in wilde vullen kwam iemand anders ermee dat er nog maar 4 stoelen waren (we zijn met 5 man). Als ik nu kijk krijg ik geen melding van te weinig stoelen, maar nu is het voort 90 euro per persoon (en daar komen dus nog koffers en administratiekosten bovenop). De tijd van de vlucht is hetzelfde als die van vanmiddag, dus was het dan het geval dat een vlucht van over 8 maanden vandaag al uitverkocht was, maar dat er tegelijk enkele mensen geannuleerd hebben waardoor er nu wel weer 5 plaatsen beschikbaar zijn?

Ik snap dr weinig meer van , een andere bestemming of datum behoort helaas niet tot de mogelijkheden
Hoe kwam die persoon erbij dan dat er nog maar 4 stoelen waren? Als jij 5 stoelen kan boeken zijn ze toch alle 5 beschikbaar ?
pi_77024187
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef korting het volgende:

[..]

Hoe kwam die persoon erbij dan dat er nog maar 4 stoelen waren? Als jij 5 stoelen kan boeken zijn ze toch alle 5 beschikbaar ?
Ik kan het nu niet meer nakijken maar misschien heb ik dat toen over het hoofd gezien, of kun je dan ook niet verder gaan met je boeking als er te weinig stoelen zijn? De pagina was verlopen dus ik kon het ook niet proberen.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie; nog even geduld hebben of voor ¤122 (zo duur is't inmiddels met alles erbij) boeken?
pi_77024548
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Ik kan het nu niet meer nakijken maar misschien heb ik dat toen over het hoofd gezien, of kun je dan ook niet verder gaan met je boeking als er te weinig stoelen zijn? De pagina was verlopen dus ik kon het ook niet proberen.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie; nog even geduld hebben of voor ¤122 (zo duur is't inmiddels met alles erbij) boeken?
Je alleen focussen op de vlucht zou ik niet doen. Let ook op de reis naar de vliegvelden toe, wat dat kost.

Daarbij: skyscanner.nl Ff checken daar.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_77024931
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
Retour Lappeenranta in de zomer is 41 euro. Wordt vast een lang weekend St. Petersburg denk ik. En lekker lang licht daar dan.
Vergeet geen visum aan te vragen! Is nog een heel gedoe.
pi_77024953
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Eindhoven - Faro op 6 augustus met transavia.com is ¤121,90 inclusief alles. Scheelt je op z'n minst een boardingscrum bij het instappen omdat je bij Ryanair geen plaatsen toegewezen krijgt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_77025022
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Vergeet geen visum aan te vragen! Is nog een heel gedoe.
Weet ik, dank je.

Viel mee, weekje wachten en 35 euro (als ik het me goed herinner) betalen op de ambassade in Den Haag.

dinsdag 19 januari 2010 @ 21:45:12 #264
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77029425
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

RYANAIR FORCED TO CANCEL FLIGHTS ON 20 JAN DUE TO IAA STRIKE
ATC SEEK 6% PAYRISE DESPITE 25% FALL IN WORKLOAD

Due to industrial action by overpaid and underworked Air Traffic Controllers in Ireland, Ryanair has been forced to cancel 48 flights tomorrow (20th Jan) affecting over 6,000 passengers. Please see below the list of cancelled flights which were scheduled to operate to and from Dublin tomorrow (20th Jan).

Passengers affected by these cancelation should seeks compensation from IMPACT General Secretary Peter McLoone at tgriffin@impact.ie or on 00353-1- 8171529.

Traffic at Irish Airport fell 15% in 2009, and is set to fall further. ATC are seeking a 6% pay rise yet their worklaod has reduced by 25%. These overpaid air traffic controllers should agree to substantial pay cuts to reflect the reduced productivity being demanded of them at Irish airports this year.

TO REBOOK FREE ONLINE: Click on the link below to rebook to the same destination airport on an alternative flight free of charge, subject to availability. Customers can access this link up to the 22/01/2010 for travel on flights up to the 02/02/2010.

Click here to rebook your flight

TO APPLY FOR A REFUND ONLINE: Customers who are booked on any of the below flights, who wish to cancel and claim a full refund on the unused flight(s) can do so directly by clicking on the link below and entering the required details. Refunds will be processed in 20 working days back to the form of payment used to pay for the booking.

Click here to apply for a refund of a cancelled flight

Click here for the written notice setting out the rules for compensation and assistance in line with the Regulation EU Regulation (EC) No. 261/2004.
http://www.ryanair.com/nl(...)IAA_STRIKE_20_JAN-GB

lol, due to overpayed and underworked. Meestal is het andersom bij stakers

Dit weekend voor noppes retour geweest naar Stockholm. Was weer prima geregeld
pi_77029502
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet ik, dank je.

Viel mee, weekje wachten en 35 euro (als ik het me goed herinner) betalen op de ambassade in Den Haag.
Je moet nu wel zelf een uitnodiging regelen. En nog 7 documenten als bewijslast overleggen dat je wel verzekerd bent, en weer teruggaat en zo ;-)
pi_77129645
* .aeon is aan het wachten op een tripje London voor ~1 euro
pi_77130854
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Je moet nu wel zelf een uitnodiging regelen. En nog 7 documenten als bewijslast overleggen dat je wel verzekerd bent, en weer teruggaat en zo ;-)
Dan zou dat veranderd zijn. De meeste hostels hebben die service meegenomen. Ik ben er niet bang voor. Eerst nog genoeg andere tripjes.

pi_77135647
Ik wil na de zomer naar Londen, vanaf Weeze is vrijdagochtend heen, zondagavond terug nu 30 euro retour. Voor deze populaire tijden zal het niet veel goedkoper meer worden of wel? Is er iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_77136045
in het weekend zijn er vrijwel nooit aanbiedingen, zomer of geen zomer. 30 euro retour lijkt me niet slecht.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:31:39 #270
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77145465
¤30 = doen.

Iedereen wil op zulke dagen reizen. Dat wordt niet meer goedkoper denk ik
pi_77193119
Wij hebben 2 ticket voor a.s dinsdag Weeze-Sevilla die we niet gaan gebruiken, schoonvader ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. het is vast niet mogelijk om een ander ermee te laten vliegen denk ik. Naam wijzigen zal wel niet mogelijk zijn.....
pi_77193787
Voor wanneer is het? Misschien interesse als het kan
pi_77194734
Kan niet.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 24 januari 2010 @ 03:22:18 #274
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_77200341
Nope, naam veranderen lukt niet, datum veranderen voor je geboekte vlucht is makkelijker, kost je EUR 25 (tenzij kort van tevoren wijzigen, want als de prijzen op de website duurder zijn, doen ze het niet). Ze garanderen de laagste prijs voor een vlucht van A naar B, that's it!
The best firms advertise the least...
pi_77202683
Volgens mij kan het niet naam wijzigewn, alhoewel het zonde is als de tickets niet gebruikt worden. Het is dus een enkele reis voor a,.s dinsdag 26-1 naar Sevilla. Onze terug vlucht is vanaf Faro, maar mogelijk kunnen we daar zelf nog iets mee, is pas over 3 weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')