Oh ik las net je berichtje en werd rood en toen wou de hele familie weten hoe en watquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wacht nog steeds tot ik mijn eigen logician in mijn schoen krijg
Thxquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh ik las net je berichtje en werd rood en toen wou de hele familie weten hoe en wat![]()
![]()
En bedankt he!![]()
![]()
* Knuffelzacht kruipt er in gedachte bijquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:09 schreef Logician het volgende:
[..]
ThxWas super gezellig, maar nu dooooooooooooooooooooooodop en morgen om 8u opstaan en kitty kitty halen dus ik ga in bed liggen met mijn nieuwe thee pot (ja ja heb een echte royal boch theepot gekregen
). En dan lekker kansloos "The deadzone" kijken
Goed oefenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, als je het een beetje kunt. Ik heb vaker zo'n spel geprobeerd, maar telkens als ik online ga word ik gewoon constant neergeknald door mensen die het al heeeeeel lang spelen. Ik heb daar het geduld niet voor denk ik. En de skills niet, blijkbaar.
Mooi dat het leuk was! En yay, Logi de theepotquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:09 schreef Logician het volgende:
[..]
ThxWas super gezellig, maar nu dooooooooooooooooooooooodop en morgen om 8u opstaan en kitty kitty halen dus ik ga in bed liggen met mijn nieuwe thee pot (ja ja heb een echte royal boch theepot gekregen
Nu wil ik het ook weten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh ik las net je berichtje en werd rood en toen wou de hele familie weten hoe en wat![]()
![]()
En bedankt he!![]()
![]()
Veel plezier met je theepot en Kz.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik haat het ook altijd als je moet poepen als je bij iemand logeert (bij bezoek kan ik het vaak wel zo plannen dat het thuis gebeurt). Het liefst dan maar anderhalve dag niet, maar dat hou je ook niet altijd volquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn toilet grenst aan de woonkamer en als je daar een potje gaat lopen schijten, dan hoor je dat dus perfect als je lekker TV zit te kijken enzo.. Meestal schijt ik direct nadat logées vertrokken zijn
.
Daar heb ik dus echt geen problemen mee. Iedereen doet het toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat het ook altijd als je moet poepen als je bij iemand logeert (bij bezoek kan ik het vaak wel zo plannen dat het thuis gebeurt). Het liefst dan maar anderhalve dag niet, maar dat hou je ook niet altijd vol.
Ik zat vanacht ineens af te vragen wat ze logician uiteindelijk aan familie heeft verteldquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen problemen mee. Iedereen doet het toch?
't Is alleen wel een beetje genant als de plee niet doortrekt
Automatische plees zijn irritantquote:Op zaterdag 5 december 2009 05:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zat vanacht ineens af te vragen wat ze logician uiteindelijk aan familie heeft verteld
[..]
thuis spoel ik wc altijd door alleen merk ik dat ik door schiphol verwend ben. Ik vergeet nog wel eens ergens anders door te trekken omdat op schiphol de wc's altijd automatisch gaat(op het moment dat ik de deur uit loop weet ik weer van OHJA!
)
Good pointquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Avey het volgende:
Hoe kom je uberhaupt bij dat soort mensen op je msn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |