hmmm...vind je het vervelend als mensen zeggen dat je er als een pot uitziet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
krijg smsje van iemand.... die voor haar ex bedoeld is met "die pot van de beveiliging" (ik dus) dus sms terug erm die stuurde je naar mij. Krijg ik terug ach maakt niet uit ze vroeg net toch al wie je was dus ik maar terug gestuurd erg aardig praat je dus niet over mij maar ach![]()
moet zij nodig zeggen... ze ziet er mannelijker uit dan ik
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:02 schreef Logician het volgende:
Nou fijne avond iedereen, mijn ouders/kinderen/etc. komen over 5min dus ik ga afsluiten en sinterklaas vieren, tot morgen!![]()
War doe jij voor de Thalys dan? Ik zit er een keer of 6 in de week inquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moet morgen eigenlijk werken, vanaf maandag 5-daagse cursus voor Thalys.![]()
Twee baantjes is teveel van het goeie eigenlijk.
neuh maar je moet niet aardig in mijn gezicht doen en dan zo achter mijn rug om smsen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...vind je het vervelend als mensen zeggen dat je er als een pot uitziet?
Ja hoor, wat een biatch. Maar 'Die pot van de beveiliging' zou ik niet al teveel waarde aan hechten, het klinkt niet zo vriendelijk maar zo te horen is die andere chick net een vent en dan komt het er ook op onsubtiele wijze uit. Het verklaart ook de reactie 'Ach, maakt toch niet uit'. Beter had je teruggestuurd dat je het niet tof vindt om zo genoemd te worden. Veel directer, werkt toch beter bij mannen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
krijg smsje van iemand.... die voor haar ex bedoeld is met "die pot van de beveiliging" (ik dus) dus sms terug erm die stuurde je naar mij. Krijg ik terug ach maakt niet uit ze vroeg net toch al wie je was dus ik maar terug gestuurd erg aardig praat je dus niet over mij maar ach![]()
moet zij nodig zeggen... ze ziet er mannelijker uit dan ik
Koffie en thee rondbrengen. Welk traject?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
War doe jij voor de Thalys dan? Ik zit er een keer of 6 in de week in
Oeh, lekker is dat altijd hè? Tijdje logée gehad en dan zo opgelucht dat je weer je eigen ding kunt doen enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa huis weer voor mijzelf (2 nachtjes en dan weer 1nachtje een loge)![]()
sinds zaterdag iemand in mijn huis gehad
MW2 is echt de shitquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:48 schreef Avey het volgende:
Ik heb Modern Warfare 2 voor m'n vriendin gekocht, voor morgen.Doen niets officieels maar ik wilde toch wel wat doen eigenlijk.
deed het grotendeels toch wel... maar een lekkere gare ruft op de bank doe je dan weer nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh, lekker is dat altijd hè? Tijdje logée gehad en dan zo opgelucht dat je weer je eigen ding kunt doen enzo.
Oh?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
deed het grotendeels toch wel... maar een lekkere gare ruft op de bank doe je dan weer niet
Rotterdam-brussel.maar ik herken je niet van je Fobo...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Koffie en thee rondbrengen. Welk traject?
Precies, die dingen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
deed het grotendeels toch wel... maar een lekkere gare ruft op de bank doe je dan weer niet
Ik doe een ander traject en maandag is pas mijn eerste werkdag. Maar je werkt dus in Brussel en je woont in Rotterdam?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Rotterdam-brussel.maar ik herken je niet van je Fobo...
Mijn toilet grenst aan de woonkamer en als je daar een potje gaat lopen schijten, dan hoor je dat dus perfect als je lekker TV zit te kijken enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat lukt niet altijd, zeker als je het van ellende al uren hebt opgehouden.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:02 schreef Logician het volgende:
Nou fijne avond iedereen, mijn ouders/kinderen/etc. komen over 5min dus ik ga afsluiten en sinterklaas vieren, tot morgen!![]()
Ik doe een project in Brussel waar ik al een paar jaar bij betrokken ben, de ene keer wat heftiger dan de andere keer. Op dit moment bijna full-time, maar ik kan gelukkig wel 2-3 dagen per week thuis werken, De andere dagen pak ik dus de thalys. Gelukkig gaat die ná volgende week op de hispeedlijn rijden en dan doe je er nog maar een uurtje over.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik doe een ander traject en maandag is pas mijn eerste werkdag. Maar je werkt dus in Brussel en je woont in Rotterdam?
Zie PM.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik doe een project in Brussel waar ik al een paar jaar bij betrokken ben, de ene keer wat heftiger dan de andere keer. Op dit moment bijna full-time, maar ik kan gelukkig wel 2-3 dagen per week thuis werken, De andere dagen pak ik dus de thalys. Gelukkig gaat die ná volgende week op de hispeedlijn rijden en dan doe je er nog maar een uurtje over.
Maar ik doe dat al heel lang en dan ken je de meeste mensen die aan boord werken wel.
Welk traject doe jij dan?
Lijkt me ook leuk, als je het een beetje kunt. Ik heb vaker zo'n spel geprobeerd, maar telkens als ik online ga word ik gewoon constant neergeknald door mensen die het al heeeeeel lang spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
MW2 is echt de shit![]()
Heb hem voor de 360, zo gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |