12 weekjes, nu ben ik ze gewend v.a dag 1 van de tijd dat ik kittenopvang was, dus zal wel heel groot zijn voor mequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Logi, hoe oud is dat beestje?
Wat iedereen zegt 7 gewoon doen of anders Loving anabellequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:58 schreef Qebbel het volgende:
Vrijdag yay![]()
![]()
Vanavond zie ik de girlfriend weer!![]()
Seven, zoals al gezegd: de film Imagine Me & You! Dan krijg je wel zin om te zoenen. Wel irritant zeg dat dat andere meisje er de hele tijd bij bleef.
Tja, die krijgen dan nu te horen dat ze het mis hadden, hoe je ook je best doet, voor jou geen plaats in de hemel, homo!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij is er toch echt een hele grote groep relihomo's hoor.....
...en als je haar ontmoet vanavond gelijk de tong erin, dan snapt ze tenminste waar het op staat en gaan we niet weer de hele avond over koetjes en kalfjes. Kwestie van context zetten. Jij kunt dat wel, denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat iedereen zegt 7 gewoon doen of anders Loving anabelleSucces
Loving Annabelle moet ik ook nog steeds kijken. Mijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat iedereen zegt 7 gewoon doen of anders Loving anabelleSucces
Maar het gaat om Sevenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...en als je haar ontmoet vanavond gelijk de tong erin, dan snapt ze tenminste waar het op staat en gaan we niet weer de hele avond over koetjes en kalfjes. Kwestie van context zetten. Jij kunt dat wel, denk ik.
Zolang mijn inet het volhoudt wel!quote:
HEY!quote:
Daarom is het des te belangrijk dat je direct aan het begin van de date je intenties duidelijk maakt. ANders kun je beiden vol verwachting de hele avond gezllig blijven praten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
HEY!
![]()
Ik kan dat supergoed, maar zij gaat gewoon graag aan een tafel zitten drinken en dan is het lastiger om het sexueel frame neer te zetten.
Ja, maar zij weten allang dat ze niet bij de hemelpoort met open armen worden opgewacht, want dat staat in de Bijbel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij is er toch echt een hele grote groep relihomo's hoor.....
En wie is A? Alicey?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarom is het des te belangrijk dat je direct aan het begin van de date je intenties duidelijk maakt. ANders kun je beiden vol verwachting de hele avond gezllig blijven praten.
Tenminste, zo heb ik het bij A. aangepakt. Mss kan die zeggen hoe dat overkwam, maar heel veel doet dat er niet toe, gegeven het bereikte resultaat
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Zolang mijn inet het volhoudt wel!
Moet alleen nu eigenlijk heel druk aan het opruimen zijn omdat om 18u mijn hele huis volzit ivm sinterklaas
Het werkt wel, maar alleen maar omdat ik verliefd op je was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarom is het des te belangrijk dat je direct aan het begin van de date je intenties duidelijk maakt. ANders kun je beiden vol verwachting de hele avond gezllig blijven praten.
Tenminste, zo heb ik het bij A. aangepakt. Mss kan die zeggen hoe dat overkwam, maar heel veel doet dat er niet toe, gegeven het bereikte resultaat
Lol for some reason kreeg ik hier een enorme giechelfit vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wel uitrekenen of ze weer ongesteld moet worden
...natuurlijk, maar dat wil je toch ook weten? Uitgaande van het feit dat je al eens in bed gelegen hebt enzo...Het zou veemd zijn als iedere vrouw direct voor mijn charmes zou vallen als ik die een beetje enthousiast opdrong.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het werkt wel, maar alleen maar omdat ik verliefd op je was.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wel uitrekenen of ze weer ongesteld moet worden
Wat dat aangaat is het een goede test inderdaad. Je hebt daarna wel duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef SingleCoil het volgende:
...natuurlijk, maar dat wil je toch ook weten? Uitgaande van het feit dat je al eens in bed gelegen hebt enzo...Het zou veemd zijn als iedere vrouw direct voor mijn charmes zou vallen als ik die een beetje enthousiast opdrong.
Nee, er hoeft wmb idd geen empirisch onderzoek naar gedaan te worden..quote:Ook niet goed voor onze relatie, denk ik, als ik dat uit ging proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |