ik had mij geen mooier cadeautje kunnen voorstellen, zal een stuk minder eenzaam ook zijn overdag met zo'n kleine kruimel, plus als ik weer ooit kan werken is Guus dan niet alleen
 ik had mij geen mooier cadeautje kunnen voorstellen, zal een stuk minder eenzaam ook zijn overdag met zo'n kleine kruimel, plus als ik weer ooit kan werken is Guus dan niet alleen  

LIIIIEEEEEFF!!!!!
 LIIIIEEEEEFF!!!!! )
)

. Liefst zou ik bij haar aankloppen om te kunnen praten over die frustraties
 . Liefst zou ik bij haar aankloppen om te kunnen praten over die frustraties   .
 .

Maar goed, is ze hetero of is dat nog maar de vraag? En hebben jullie lichamlijk contact? En kreeg je samenzweerderige blikken van d'r toen dat meisje bleef hangen?
 Maar goed, is ze hetero of is dat nog maar de vraag? En hebben jullie lichamlijk contact? En kreeg je samenzweerderige blikken van d'r toen dat meisje bleef hangen?

Zelfde nog, studie, vozen, aanklooienquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:38 schreef wonderer het volgende:
Heya, lang geleden, hoe is het met jou?

quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Je bent nooit alleen
Jee, dit topic heeft allemaal nieuwe kostgangers. Ik ben van vroegerMaar goed, is ze hetero of is dat nog maar de vraag? En hebben jullie lichamlijk contact? En kreeg je samenzweerderige blikken van d'r toen dat meisje bleef hangen?

quote:

quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:31 schreef wonderer het volgende:
Je had 'r gewoon moeten zoenen, buurmeisje of geen buurmeisje

Och, over het algemeen beschouwd zal ik niet klagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zelfde nog, studie, vozen, aanklooien
En met jou?
 Het kan veel erger.
 Het kan veel erger.

Agossiequote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Logician het volgende:

Leuk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik (en Guus) krijgen een sinterklaas cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!

Hij is rood en pluizig en ook een main coon net als Guusje en komt als het goed is v.a zaterdag hier wonen

Bij deze alvast een preview!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

VRIJDAG!
 VRIJDAG!   

Dat is zo kut he, als je helemaal klam bent en je bed ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 05:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
en bah... zwaar kut geslapen, veels te vroeg weer op. Kon niet in slaap komen, was onrustig om een 1 of andere reden.... en daarna snachts 100x zwetend en koud wakker geworden. Op gegeven moment maar een shirtje aangetrokken omdat mijn bed vochtig was waar ik wilde liggen
 .
.

Bijna weekend! Jeuj.
 Bijna weekend! Jeuj.  

vond jij die scenes in bloemenwinkel ook zo cool dat mannen liepen voor planten die bepaalde dingen zeiden... "brake up plant" en dat soort dingen? Ik vond dat gruwlijk grappig hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:58 schreef Qebbel het volgende:
Vrijdag yay

Vanavond zie ik de girlfriend weer!
Seven, zoals al gezegd: de film Imagine Me & You! Dan krijg je wel zin om te zoenen. Wel irritant zeg dat dat andere meisje er de hele tijd bij bleef.

Imagine Me & You is supercute ook. Maar seriously, heeft niemand hier Saving Face gezien?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:58 schreef Qebbel het volgende:
Vrijdag yay

Vanavond zie ik de girlfriend weer!
Seven, zoals al gezegd: de film Imagine Me & You! Dan krijg je wel zin om te zoenen. Wel irritant zeg dat dat andere meisje er de hele tijd bij bleef.

Ja, hilarisch! En zij is zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vond jij die scenes in bloemenwinkel ook zo cool dat mannen liepen voor planten die bepaalde dingen zeiden... "brake up plant" en dat soort dingen? Ik vond dat gruwlijk grappig haha
 . Met die bloemen krijg je bijna zelf zin om zo'n zaakje te beginnen. Bij mij om de hoek zit ook een bloemenwinkeltje wat gerund wordt door 2 lesbo's. Hier in de buurt worden ze ook wel de bloempotten genoemd
. Met die bloemen krijg je bijna zelf zin om zo'n zaakje te beginnen. Bij mij om de hoek zit ook een bloemenwinkeltje wat gerund wordt door 2 lesbo's. Hier in de buurt worden ze ook wel de bloempotten genoemd  !
! Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Brittie het volgende:
[..]
Imagine Me & You is supercute ook. Maar seriously, heeft niemand hier Saving Face gezien?
Hierbij even wat schaamteloze propaganda: http://www.sonyclassics.com/savingface/
 !! Lijkt me echt een hele leuke film! Thanks! Ga meteen kijken of ik 'm ergens kan krijgen!
!! Lijkt me echt een hele leuke film! Thanks! Ga meteen kijken of ik 'm ergens kan krijgen!

lol @ die bloempottenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, hilarisch! En zij is zo. Met die bloemen krijg je bijna zelf zin om zo'n zaakje te beginnen. Bij mij om de hoek zit ook een bloemenwinkeltje wat gerund wordt door 2 lesbo's. Hier in de buurt worden ze ook wel de bloempotten genoemd
!
[..]
Nooit van gehoord!! Lijkt me echt een hele leuke film! Thanks! Ga meteen kijken of ik 'm ergens kan krijgen!

Ik zou je wel willen adviseren echt de originele dvd te halen, want er zijn scenes die in het Chinees zijn dus je hebt echt ondertiteling nodig
 Ik zou je wel willen adviseren echt de originele dvd te halen, want er zijn scenes die in het Chinees zijn dus je hebt echt ondertiteling nodig  Ik heb de dvd gekocht bij Savannah Bay in Utrecht maar je kunt hem vast ook wel ergens bestellen online. It's totally worth the money
 Ik heb de dvd gekocht bij Savannah Bay in Utrecht maar je kunt hem vast ook wel ergens bestellen online. It's totally worth the money  

!!
!! 

.
.

Ja, 'k had 'm ook alweer gespot, overal op het internet trouwens. Toch best jammer weer van zo'n man. Maar ik zal er geen nacht wakker van liggen. Bovendien valt met die mensen toch niet te discussieren, dus dat heb ik allang opgegeven. Laat ze lekker gaan biechten voor een vrijbrief naar de "hemel" (of even wat geld aflossenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef lezzer het volgende:
Homo's komen niet in de hemel, geile priesters wel
 ), maar laat mij daar maar lekker buiten!
), maar laat mij daar maar lekker buiten!  

Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, 'k had 'm ook alweer gespot, overal op het internet trouwens. Toch best jammer weer van zo'n man. Maar ik zal er geen nacht wakker van liggen. Bovendien valt met die mensen toch niet te discussieren, dus dat heb ik allang opgegeven. Laat ze lekker gaan biechten voor een vrijbrief naar de "hemel" (of even wat geld aflossen), maar laat mij daar maar lekker buiten!

Ja me too. Maar kijk uit! Want "alles wat God heeft gezegd staat in de Bijbel en is waar"quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat dus.
Word er echt moe van, dat soort lui

O ja, hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja me too. Maar kijk uit! Want "alles wat God heeft gezegd staat in de Bijbel en is waar"

lekker naar huis!
 lekker naar huis!

Haha! Nu nog gedicht en cadeautjes.
 Haha! Nu nog gedicht en cadeautjes.

Ach, het is wel mooi dat het een enkeling is die zoiets roept en dat zijn bazen er meteen bovenop duiken om te melden dat het niet het standpunt van de kerk is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef lezzer het volgende:
Homo's komen niet in de hemel, geile priesters wel

Daarom! Who cares? En daarnaast willen wij niet eens naar de "hemel" met hen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef SingleCoil het volgende:
De meeste homo's die ik ken geloven toch niet in God dus veel kwaad kan het niet...

Zal er alles aan doen om daarvoor te zorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef Brittie het volgende:
die gaat echt een superthuis bij je krijgen Logi

volgens mij is er toch echt een hele grote groep relihomo's hoor.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef SingleCoil het volgende:
De meeste homo's die ik ken geloven toch niet in God dus veel kwaad kan het niet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |