abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75921045
KJ en Tierrr Ook ik vind het heel begrijpelijk.

Update van mijn kant: nog steeds niks.
pi_75931492
Even een kort berichtje van mij:

Nienna, je houdt het spannend! Misschien toch een heel mooi en bijzonder kerstcadeautje?
Hoe dan ook, veel sterkte de komende dagen.

Ik heb al een week spotting, dus mijn menstruatie zit eraan te komen.
Vol moed 2010 in...en weer opnieuw beginnen.

Ik verheug me in ieder geval op de streepjesregen 4 januari dames!!!!

Mijsje, heel veel succes morgen! En jij ook sterkte de komende dagen..

En voor iedereen die het nodig heeft: Dikke knuffel!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75959171
Isla, ik hoop dat het niet doorzet en anders dat je meteen in het nieuwe jaar zwanger bent!

Ik heb vanochtend weer getest met de digitale CB: niet zwanger.

Bijna een week overtijd en ik weet het ff niet meer.
Vanmiddag boodschappen doen en ik twijfel of ik nieuwe testen ga halen.
En als ik ze haal, weer de digitale of dan een gewone om te kijken of die eventueel een heel licht tweede streepje geeft?
Mijn lichaam houdt me aardig voor de gek in ieder geval, want gister was ik ook behoorlijk misselijk en vreemd smaakje in mijn mond.
Niet leuk dit
pi_75959249
Hoi dames!

Ik heb me ook even bewust een beetje afzijdig gehouden van dit topic, was er ook een beetje teveel mee bezig en de toestanden van vorige maand waren natuurlijk ook niet al te prettig.
Maar inmiddels zit ik ~denk ik~ weer in de vruchtbare periode en dan begint het toch wel weer te kriebelen om hier weer een kijkje te komen nemen. Jammer dat er nog geen nieuwe zwangerschappen zijn, al is het bij Nienna wel spannend!
Welkom ook aan de nieuwelingen!

4 januari is wel een spannende dag zo... bij mij is die datum trouwens wel een beetje op de gok hoor
  woensdag 23 december 2009 @ 10:05:56 #230
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959303
-Nienna- als je de stick uit de digi-test haalt staan daar dan 2 strepen op? En als dat zo is, hoe donker zijn deze? (foto)

Zelf zou ik na een week overtijd (hoe zeker ben je van je eisprong?) misschien de hoop laten varen, maar een analoge test kan natuurlijk nooit kwaad. De Clearblue met het plusje is altijd wel gevoelig. Kruidvat 2 voor 5 is ook goed te doen...

succes meis
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75959463
Isla, jammer... hopelijk heb je in 2010 meer geluk!

nienna, wat flugel zegt. Ik zou ook even analoog testen. Vervelend zo, lijkt me.
pi_75959542
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:01 schreef -Nienna- het volgende:
Isla, ik hoop dat het niet doorzet en anders dat je meteen in het nieuwe jaar zwanger bent!

Ik heb vanochtend weer getest met de digitale CB: niet zwanger.

Bijna een week overtijd en ik weet het ff niet meer.
Vanmiddag boodschappen doen en ik twijfel of ik nieuwe testen ga halen.
En als ik ze haal, weer de digitale of dan een gewone om te kijken of die eventueel een heel licht tweede streepje geeft?
Mijn lichaam houdt me aardig voor de gek in ieder geval, want gister was ik ook behoorlijk misselijk en vreemd smaakje in mijn mond.
Niet leuk dit
Ow Nienna Als je nog een keer wil testen, dan zou ik geen digitale nemen. Ze zijn zo duur. Gewoon 2 voor 5 euro bij de kruidvat

Misschien komt het nog?? Ik hoop het zo voor je dat je zwanger ben Ik duim gewoon nog even door !
pi_75959575
Hai Mardis
4 januari wordt inderdaad spannend!

Flugeltje, er was geen tweede streepje te zien (zondag heb ik daar niet op gelet).
En ik ben ook niet echt zeker van mijn eisprong.

Cycli tot nu toe: 31-35-36-32-33, dus echt super regelmatig is het niet.
pi_75959650
Nog even aan toevoegen: mijn NOD was berekend op het gemiddelde daarvan...op dag 33.
Vandaag is dag 40.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:18:02 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959688
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef -Nienna- het volgende:
Hai Mardis
4 januari wordt inderdaad spannend!

Flugeltje, er was geen tweede streepje te zien (zondag heb ik daar niet op gelet).
En ik ben ook niet echt zeker van mijn eisprong.

Cycli tot nu toe: 31-35-36-32-33, dus echt super regelmatig is het niet.
Je zou het analoog kunnen proberen, maar als zelfs op de digistick geen tweede streepje zichtbaar is durf ik eigenlijk wel te stellen dat er geen spoortje HCG in je urine zit momenteel.... Je zit inmiddels wel op je langste cyclus ooit begrijp ik. Misschien is het dan tijd om naar de dokter te gaan. (kan het misschien zijn dat je onbewust de boel ophoudt nu ivm alle emotionele verwikkelingen onlangs?)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75959840
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je zou het analoog kunnen proberen, maar als zelfs op de digistick geen tweede streepje zichtbaar is durf ik eigenlijk wel te stellen dat er geen spoortje HCG in je urine zit momenteel.... Je zit inmiddels wel op je langste cyclus ooit begrijp ik. Misschien is het dan tijd om naar de dokter te gaan. (kan het misschien zijn dat je onbewust de boel ophoudt nu ivm alle emotionele verwikkelingen onlangs?)
Ik vind eerlijk gezegd een weekje overtijd nog wat te kort om richting huisarts te gaan, denk dat hij toch zegt dat ik nog even wat langer moet afwachten.
En wat betreft emoties, dat denk ik niet...ongeveer een week nadat mijn vader is overleden moest ik ook ongesteld worden en toen zat ik echt vol wat betreft emoties en toen werd ik het zelfs voor het eerst op mijn NOD dag zelf.

En pze en C-A, dank jullie wel
pi_75959866
Ow Nienna, ik had jouw post gemist... balen zeg, dat de test weer negatief is.
Ik zou, als ik jou was, morgenochtend voor de zekerheid nog even testen met een analoge test, maar het ziet er niet al te hoopvol uit natuurlijk. Balen dat je nu dan ineens zo'n lange cyclus hebt... Dan denk je het eindelijk een beetje te kunnen inschatten...
pi_75959906
Bah, die onzekerheid is maar niets Nienna.
Maar je zou niet de eerste zijn die pas (heel) laat een tweede streepje plast hè.
Ik duim heel hard voor je.

Hoi dames die wat minder vaak langskomen.
Gezellig als jullie toch zo af en toe even langswippen.
pi_75960016
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef Mardis het volgende:
. Balen dat je nu dan ineens zo'n lange cyclus hebt... Dan denk je het eindelijk een beetje te kunnen inschatten...
Dat gevoel is het inderdaad vooral nu! Je denkt dat je het een beetje kunt inschatten en dan nu dit.

Thnx Kolonia (alhoewel ik zelf niet meer duim nu hoor )
pi_76012435
Hier dag 28 en nog niet ongesteld. Had toch wel verwacht dat het al zover zou zijn. Vanmorgen wakker geworden van enorme buikpijn maar tot nu toe nog helemaal niks. Gisteravond wel enorm chagrijnig geweest wat ik meestal een dag van te voren heb.

Moet zeggen dat ik het nog een beetje vreemd vind zo in de eerste maand. Normaal ben je er helemaal niet mee bezig en ondanks dat ik zeker weet dat ik gewoon ongesteld ga worden is het toch spannend .
pi_76013596
Het is inderdaad spannend snoopy, helemaal zo de eerste keer zonder pil
pi_76013914
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Snoopy27 het volgende:
Hier dag 28 en nog niet ongesteld. Had toch wel verwacht dat het al zover zou zijn. Vanmorgen wakker geworden van enorme buikpijn maar tot nu toe nog helemaal niks. Gisteravond wel enorm chagrijnig geweest wat ik meestal een dag van te voren heb.

Moet zeggen dat ik het nog een beetje vreemd vind zo in de eerste maand. Normaal ben je er helemaal niet mee bezig en ondanks dat ik zeker weet dat ik gewoon ongesteld ga worden is het toch spannend .
Heel herkenbaar en je moet ook weer wennen aan je lichaam.. althans dat idee heb ik.
Al moet ik zeggen ben nu 1,5 maand pilloos.. maar een jaar aan de pil geweest en daarvoor 8jaar ong. pilloos geweest. en juist nu heb ik zoiets.. of ik wordt binnen 1 a 2 dagen knetter ongesteld of misschien toch zwanger? allemaal rare krampen, zere borsten, moe etc.. ik ga uit van het 1e hoor.. kan echt nooit niet in 1 keer bingo zijn denk ik dan
Maargoed ongi zou pas rond 4 januari zijn.. toch vreemd.

En dat maakt alles irritant zeg maar
pi_76015084
Ja inderdaad ik moet ook weer wennen aan mijn lichaam. Vooral mijn emoties zijn soms lastig onder controle te houden hahaha. En de buikpijn is ook nieuw. Had met de pil geen last van kwaaltjes zeg maar.

Ach, we wachten maar geduldig af wat er gebeurd.....
pi_76043439
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:13:12 #245
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76043496
Ik hoop hier op regen deze kerst
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76046779
Fijne dagen allemaal, dat we allemaal maar snel een cadeautje mogen verwachten
pi_76046893
Merry Christmas everyone!

Mijn kerstcadeautje is niet gekomen. Had het ook wel verwacht.

Lief Modje mag mijn NOD naar 23 januari?

Nienna, Tierr, ook geen kerstcadeautje dus... Samen vol goede moed het nieuwe jaar in.

Kus voor alle dames hier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:03:14 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76047248
jammer IslaB.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76048023
Isla, wat jammer, meid

Geen kerstcadeautje hier inderdaad, maar ook nog steeds niet ongesteld.
Wel last van veel witte afscheiding...wie weet heb ik nu pas mijn eisprong
8 dagen overtijd nu, raar lichaam, het zal nog steeds wel ontpillen zijn.
pi_76049289
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef IslaBonita het volgende:
Nienna, Tierr, ook geen kerstcadeautje dus... Samen vol goede moed het nieuwe jaar in.
Ik had ook geen kerstcadeautje verwacht hoor... zit nu op dag 17 en dus te wachten op een eisprong. Maar nu: bloed. Van de eisprong? Cyclus in de war? Wie zal het zeggen... afwachten maar...

Balen dat jij ongi bent geworden.... nouja, nieuw jaar nieuwe kansen!!

Nienna, raar hoor... ik blijf voor je duimen...

En verder voor iedereen: fijne kerst!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')