Ow Niennaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:01 schreef -Nienna- het volgende:
Isla, ik hoop dat het niet doorzet en anders dat je meteen in het nieuwe jaar zwanger bent!
Ik heb vanochtend weer getest met de digitale CB: niet zwanger.
Bijna een week overtijd en ik weet het ff niet meer.
Vanmiddag boodschappen doen en ik twijfel of ik nieuwe testen ga halen.
En als ik ze haal, weer de digitale of dan een gewone om te kijken of die eventueel een heel licht tweede streepje geeft?
Mijn lichaam houdt me aardig voor de gek in ieder geval, want gister was ik ook behoorlijk misselijk en vreemd smaakje in mijn mond.
Niet leuk dit
 Als je nog een keer wil testen, dan zou ik geen digitale nemen. Ze zijn zo duur. Gewoon 2 voor 5 euro bij de kruidvat
 Als je nog een keer wil testen, dan zou ik geen digitale nemen. Ze zijn zo duur. Gewoon 2 voor 5 euro bij de kruidvat 
 Ik duim gewoon nog even door !
 Ik duim gewoon nog even door !

Je zou het analoog kunnen proberen, maar als zelfs op de digistick geen tweede streepje zichtbaar is durf ik eigenlijk wel te stellen dat er geen spoortje HCG in je urine zit momenteel.... Je zit inmiddels wel op je langste cyclus ooit begrijp ik. Misschien is het dan tijd om naar de dokter te gaan. (kan het misschien zijn dat je onbewust de boel ophoudt nu ivm alle emotionele verwikkelingen onlangs?)quote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef -Nienna- het volgende:
Hai Mardis
4 januari wordt inderdaad spannend!
Flugeltje, er was geen tweede streepje te zien (zondag heb ik daar niet op gelet).
En ik ben ook niet echt zeker van mijn eisprong.
Cycli tot nu toe: 31-35-36-32-33, dus echt super regelmatig is het niet.

Ik vind eerlijk gezegd een weekje overtijd nog wat te kort om richting huisarts te gaan, denk dat hij toch zegt dat ik nog even wat langer moet afwachten.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je zou het analoog kunnen proberen, maar als zelfs op de digistick geen tweede streepje zichtbaar is durf ik eigenlijk wel te stellen dat er geen spoortje HCG in je urine zit momenteel.... Je zit inmiddels wel op je langste cyclus ooit begrijp ik. Misschien is het dan tijd om naar de dokter te gaan. (kan het misschien zijn dat je onbewust de boel ophoudt nu ivm alle emotionele verwikkelingen onlangs?)

Dan denk je het eindelijk een beetje te kunnen inschatten...
  Dan denk je het eindelijk een beetje te kunnen inschatten...

Dat gevoel is het inderdaad vooral nu! Je denkt dat je het een beetje kunt inschatten en dan nu dit.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef Mardis het volgende:
. Balen dat je nu dan ineens zo'n lange cyclus hebt...Dan denk je het eindelijk een beetje te kunnen inschatten...
 )
 )

.
 .

Heel herkenbaar en je moet ook weer wennen aan je lichaam.. althans dat idee heb ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Snoopy27 het volgende:
Hier dag 28 en nog niet ongesteld. Had toch wel verwacht dat het al zover zou zijn. Vanmorgen wakker geworden van enorme buikpijn maar tot nu toe nog helemaal niks. Gisteravond wel enorm chagrijnig geweest wat ik meestal een dag van te voren heb.
Moet zeggen dat ik het nog een beetje vreemd vind zo in de eerste maand. Normaal ben je er helemaal niet mee bezig en ondanks dat ik zeker weet dat ik gewoon ongesteld ga worden is het toch spannend.

Merry Christmas everyone!
 Merry Christmas everyone!   

Ik had ook geen kerstcadeautje verwacht hoor... zit nu op dag 17 en dus te wachten op een eisprong. Maar nu: bloed. Van de eisprong? Cyclus in de war? Wie zal het zeggen... afwachten maar...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef IslaBonita het volgende:
Nienna, Tierr, ook geen kerstcadeautje dus... Samen vol goede moed het nieuwe jaar in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |