Nee, maar dat is nog een tik van een tijd dat ik een notebook had waar de . kapot van wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Thomas, ben jij een fan van ! ofzo? Serieus, jij gebruikt dat ding echt veel en soms komt het (op mij) vrij fout / gemeen over...
Wil je daar iets mee zeggen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ach ik praat tenminste niet ook in msn gesprekken in fok smileys...
Nee, maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen?
Ik ben trouwens geslaagd!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat laatste is een steek onder water of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nog een tik van een tijd dat ik een notebook had waar de . kapot van wasdus daarom, ach ik praat tenminste niet ook in msn gesprekken in fok smileys...
Gefeliciteerd!quote:
Feliquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Niet voor een kookcursus?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef existenz het volgende:
Weer tijd voor een paar bierjtes vanavond!
Oja, jij bent een man hèquote:
Die ligt nog in de winkel denk ikquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die ligt nog in de winkel denk ik
Een lamp die je aan doet (en 3 standen hebt) d.m.v. een vak aanrakenquote:
Aah, touch"dimmer" noemen we dat hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een lamp die je aan doet (en 3 standen hebt) d.m.v. een vak aanraken
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aah, touch"dimmer" noemen we dat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |