abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75260171
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Same here. Als het echt koud is buiten mis ik de gaskachels wel moet ik eerlijk zeggen. Loeihete handen en voeten binnen de minuut
Ik had op mijn andere kamer nog zo'n ministraalkacheltje bij m'n voeten staan .
pi_75261271
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Same here. Als het echt koud is buiten mis ik de gaskachels wel moet ik eerlijk zeggen. Loeihete handen en voeten binnen de minuut
dat weer wel dan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75264230
Tvp maar weer.
full stops and exclamation marks
  donderdag 3 december 2009 @ 22:38:46 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75264883
Goedenavond!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75268004
Truste allemaal.. denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal . Snif.
pi_75269430
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Guard het volgende:
Weekend

Morgen maar vrij genomen, omdat ik nog moet klotteren en omdat ik anders meer verlofuren overhoud dan dat ik mee mag nemen naar volgend jaar
al je vakantie dagen zijn 5 jaar geldig. max 5 ofzo meenemen is onzin!
pi_75270657
je moederrrr
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_75271573
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Truste allemaal.. denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal . Snif.
Succes
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

bij ons blijven ze ook gewoon geldig
Ik ga komend jaar met 2 extra weken vakantie in
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_75271963
pi_75272169
ochtend
Ik luister NL-Talig
pi_75272382
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Succes ermee
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:19:58 #112
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75276159
Zal heus wel goed zijn gegaan zusje. Morgen btw!
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75277468
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *ril*
pi_75277573
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef styliste het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *ril*
geeft fleece deken
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:02:13 #115
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75277673
Zusje heeft het vast heel goed gedaan
pi_75278965
ik ben bezig met mijn sinterklaas gedicht, hoe lang moet zoiets zijn?
Ik heb nu 1 kantje, eigenlijk vind ik dat niet genoeg maar ik heb niet zo veel inspiratie meer...
pi_75279092
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:39 schreef styliste het volgende:
ik ben bezig met mijn sinterklaas gedicht, hoe lang moet zoiets zijn?
Ik heb nu 1 kantje, eigenlijk vind ik dat niet genoeg maar ik heb niet zo veel inspiratie meer...
5 regels
Ik luister NL-Talig
pi_75279223
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:45 schreef styliste het volgende:

[..]

oh dan! *ctrl A Del*
ik deed ook maar altijd 5 regels
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:49:36 #120
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75279286
* Stuurloos luistert Yes-R & Brace - 21 Vragen
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75282081
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ik maak ze anders nooit op (ik heb er dan ook teveel), en als ik ze maar blijf meenemen worden het er alleen maar meer...
pi_75284257
Pfew, blij dat ik daar vanaf ben.. ik mocht als eerste presenteren.. eng, maar wel fijn, je kan er maar vanaf zijn. Ging best goed, Engelse mevrouw vond m'n engels "very fluent" (vind ik totaal niet, daarom was ik zo zenuwachtig, maar fijn om te horen ).

0,5 punt in da pocket!
pi_75284283
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfew, blij dat ik daar vanaf ben.. ik mocht als eerste presenteren.. eng, maar wel fijn, je kan er maar vanaf zijn. Ging best goed, Engelse mevrouw vond m'n engels "very fluent" (vind ik totaal niet, daarom was ik zo zenuwachtig, maar fijn om te horen ).

0,5 punt in da pocket!
Goed zo meid Nu weekend vieren
Ik luister NL-Talig
pi_75284515
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef hetzusjevan het volgende:

0,5 punt in da pocket!

En wat Crazy zegt
pi_75284753
Jaa, lekker weekend, vanavond naar Anouk! En ik moet nog een Sinterklaasgedicht voor zondag.. pff, moet ik echt even aan beginnen nu .
pi_75284987
anouk
die is gaaf
Ik luister NL-Talig
pi_75285375
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa, lekker weekend, vanavond naar Anouk! En ik moet nog een Sinterklaasgedicht voor zondag.. pff, moet ik echt even aan beginnen nu .
Gelukkig geen gedichten bij ons, maar moet nog wel de kado's inpakken... daar ben ik heel slecht in, meestal eindigt het als een vormeloze bal inpakpapier, met teveel plakband erop..
pi_75285741
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Gelukkig geen gedichten bij ons, maar moet nog wel de kado's inpakken... daar ben ik heel slecht in, meestal eindigt het als een vormeloze bal inpakpapier, met teveel plakband erop..
Een "per ongeluk-plakbandsurprise" dus... Ik zou er een schaar in stoppen.
pi_75286208
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Een "per ongeluk-plakbandsurprise" dus... Ik zou er een schaar in stoppen.
Hehehehe

Je zou ook zeggen dat ik er wel rekening mee zou houden met het kopen van kado's. Gewoon boeken kopen of iig iets wat in een doos zit. Maar nee ik koop dan weer engeltjes-van-aardewerk-als-waxinelicht-houders, met uitstekende vleugels en zo.... Handig hoor, dat wordt weer een ramp
pi_75286567
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik maak ze anders nooit op (ik heb er dan ook teveel), en als ik ze maar blijf meenemen worden het er alleen maar meer...
www.uitbetalen.nl
pi_75286697
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

www.uitbetalen.nl
Nee dank je ik sponsor de Nederlandse staat al genoeg
pi_75286775
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee dank je ik sponsor de Nederlandse staat al genoeg
Want? Je betaald echt geen meer belasting, wel op die specifieke salarisstrook, maar bij je opgave wordt dat gewoon verrekend! Bijzonder tarief bestaat niet!
pi_75287285
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Want? Je betaald echt geen meer belasting, wel op die specifieke salarisstrook, maar bij je opgave wordt dat gewoon verrekend! Bijzonder tarief bestaat niet!
uitbetalen van vakantiedagen wordt gewoon belast hoor, het maakt immers deel uit van je inkomen.
Als ik ze niet laat uitbetalen (maar opneem) heb ik dat extra inkomen niet, en betaal ik daar geen belasting over.
OK dan heb ik ook geen extra inkomen, maar ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik gewoon dat stukje extra inkomen niet perse nodig heb. In dit geval is een vrije dag om inkopen te gaan doen als het niet zo druk is als op een koopavond of in het weekend me meer waard dan dat extra inkomen
pi_75287300
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Sinds ik bij den Blokkert werk ben ik master-inpakster, hehe .
pi_75287406
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:17 schreef Guard het volgende:

[..]

uitbetalen van vakantiedagen wordt gewoon belast hoor, het maakt immers deel uit van je inkomen.
Als ik ze niet laat uitbetalen (maar opneem) heb ik dat extra inkomen niet, en betaal ik daar geen belasting over.
OK dan heb ik ook geen extra inkomen, maar ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik gewoon dat stukje extra inkomen niet perse nodig heb. In dit geval is een vrije dag om inkopen te gaan doen als het niet zo druk is als op een koopavond of in het weekend me meer waard dan dat extra inkomen
Dat klopt, maar meeste mensen denken nog steeds dat vakantiedagen volgens bijzonder tarief gaan, natuurlijk betaal je belasting, maar als je je dagen niet opneemt en dan toch "gedwongen" wordt dat te doen is het alleen maar lastig, je "moet" vrij nemen, dan ga je weer geld uitgeven en dan ben je dus ook nog meer geld kwijt! Zoals je dus gedaan hebt!

Waarom ik het zei is dat je meestal op de desbetreffende loonstrook even in een hoger tarief komt, maar dat dus kan compenseren op het einde van het jaar, zeker als je nog wat aftrekposten hebt!
pi_75287424
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:18 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Welke Blokker werk jij dan?
pi_75287445
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:18 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Daar heb ik vandaag mijn sint-inpakpapier gehaald
pi_75287459
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Hehehehe

Je zou ook zeggen dat ik er wel rekening mee zou houden met het kopen van kado's. Gewoon boeken kopen of iig iets wat in een doos zit. Maar nee ik koop dan weer engeltjes-van-aardewerk-als-waxinelicht-houders, met uitstekende vleugels en zo.... Handig hoor, dat wordt weer een ramp
Tip: stop het in een doosje en pak het daarna in
pi_75287538
Mijn vriendin vertelde vorige week dat ze vrüger bij Douglas werkte part-time en toen ook op inpak les is geweest, thuis lintjes moesten vouwen en weet al niet meer!

Krijg wel altijd alles netjes ingepakt, dus dat voordeel is er dan wel van!
pi_75287614
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Of doe er eerst heel veel krantenpapier omheen.. . Ik werk bij een Blokkert in de buurt van Nijmegen, kennen jullie niet .

Haha, Tommy, ik had laatst een vrouwtje die vroeg of ik er geen lintjes omheen wou doen. Ik zo: "eh, dat doen ze alleen bij de Douglas hoor.." .
pi_75287663
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar meeste mensen denken nog steeds dat vakantiedagen volgens bijzonder tarief gaan, natuurlijk betaal je belasting, maar als je je dagen niet opneemt en dan toch "gedwongen" wordt dat te doen is het alleen maar lastig, je "moet" vrij nemen, dan ga je weer geld uitgeven en dan ben je dus ook nog meer geld kwijt! Zoals je dus gedaan hebt!

Waarom ik het zei is dat je meestal op de desbetreffende loonstrook even in een hoger tarief komt, maar dat dus kan compenseren op het einde van het jaar, zeker als je nog wat aftrekposten hebt!
ik ben gelukkig niet de meeste mensen
Bovendien heb ik niet meer geld uitgegeven dan ik normaal zou doen, die kado's zou ik anders toch gekocht hebben, vanvond na 18.00 u.
Gelukkig heb ik op mijn werk nog wel wat andere mogelijkheden om verlofuren in te zetten, zoals een extra pensioenstorting. Tuurlijk betaal ik dan daar belasting over als ik mijn pensioen ga ontvangen, maar ik mag toch hopen dat het dan behaalde rendement over die extra storting groter is dan de heffing
pi_75287696
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Guard het volgende:

[..]

ik ben gelukkig niet de meeste mensen
Bovendien heb ik niet meer geld uitgegeven dan ik normaal zou doen, die kado's zou ik anders toch gekocht hebben, vanvond na 18.00 u.
Gelukkig heb ik op mijn werk nog wel wat andere mogelijkheden om verlofuren in te zetten, zoals een extra pensioenstorting. Tuurlijk betaal ik dan daar belasting over als ik mijn pensioen ga ontvangen, maar ik mag toch hopen dat het dan behaalde rendement over die extra storting groter is dan de heffing
Zou ik niet meer vanuit gaan ;-)! Goud kopen is het devies!
pi_75287754
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat had ik inmiddels ook al bedacht ja, had nog een mooi doosje liggen waar het inpaste (compleet met van die piepschuimkorrels, dus ook een beetje bescherming voor het aardewerk).
pi_75287810
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zou ik niet meer vanuit gaan ;-)! Goud kopen is het devies!
Ik zit bij het ABP, en die kopen tegenwoordig rechten op muzieknummers als belegging, zo goed als goud
pi_75287832
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zit bij het ABP, en die kopen tegenwoordig rechten op muzieknummers als belegging, zo goed als goud
Ja dat is waar, maar ligt er even aan wat er gaat gebeuren natuurlijk bedoel wie koopt die nummers van Jackson over 10 jaar nog !
pi_75287934
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar ligt er even aan wat er gaat gebeuren natuurlijk bedoel wie koopt die nummers van Jackson over 10 jaar nog !
kopen? niemand koopt nog muziek
Nou ja er zijn nog wel eerlijke mensen op deze planeet die nog wel cd's enzo kopen
pi_75288128
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Guard het volgende:

[..]

kopen? niemand koopt nog muziek
Nou ja er zijn nog wel eerlijke mensen op deze planeet die nog wel cd's enzo kopen
Nou dat is niet waar, koop ook nog wel eens wat muziek, je moet er ook wat voor over hebben!
pi_75288289
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nou dat is niet waar, koop ook nog wel eens wat muziek, je moet er ook wat voor over hebben!
Zeker, een mooi cd-tje is toch altijd leuk om te hebben, al maken ze het soms wel erg bont met de prijzen...
Ik vind 19.99 voor een cd toch wel wat aan de dure kant....
pi_75288465
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Zeker, een mooi cd-tje is toch altijd leuk om te hebben, al maken ze het soms wel erg bont met de prijzen...
Ik vind 19.99 voor een cd toch wel wat aan de dure kant....
iTunes, Dance Tunes, Amazon!
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:18:35 #150
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75289274
Thomas, ben jij een fan van ! ofzo? Serieus, jij gebruikt dat ding echt veel en soms komt het (op mij) vrij fout / gemeen over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')