Nee, maar dat is nog een tik van een tijd dat ik een notebook had waar de . kapot van wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Thomas, ben jij een fan van ! ofzo? Serieus, jij gebruikt dat ding echt veel en soms komt het (op mij) vrij fout / gemeen over...
Wil je daar iets mee zeggen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ach ik praat tenminste niet ook in msn gesprekken in fok smileys...
Nee, maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen?
Ik ben trouwens geslaagd!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat laatste is een steek onder water of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nog een tik van een tijd dat ik een notebook had waar de . kapot van wasdus daarom, ach ik praat tenminste niet ook in msn gesprekken in fok smileys...
Gefeliciteerd!quote:
Feliquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
[..]
Niet voor een kookcursus?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef existenz het volgende:
Weer tijd voor een paar bierjtes vanavond!
Oja, jij bent een man hèquote:
Die ligt nog in de winkel denk ikquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die ligt nog in de winkel denk ik
Een lamp die je aan doet (en 3 standen hebt) d.m.v. een vak aanrakenquote:
Aah, touch"dimmer" noemen we dat hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een lamp die je aan doet (en 3 standen hebt) d.m.v. een vak aanraken
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aah, touch"dimmer" noemen we dat hier
tjah dacht ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze op tijd naar bed zouden gaan met een drukke dag als vandaag in het vooruitzicht
Leuk, wij vieren morgen sint bij schoonzusje, eerst kinderfeest en daarna dobbelen. En wat doet de rest van Fok!kend Tilburg?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Is lang geleden dat ik sinterklaas gevierd heb maar vanavond gaat het dan toch gebeuren.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk, wij vieren morgen sint bij schoonzusje, eerst kinderfeest en daarna dobbelen. En wat doet de rest van Fok!kend Tilburg?
de bofkontenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vandaag op t laatste moment alle kdootjes gehaald en vanaaf mogen de kids ze uitpakken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vandaag op t laatste moment alle kdootjes gehaald en vanaaf mogen de kids ze uitpakken
Rebus!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe noem je zo'n puzzel met plaatjes.. dat je bijv. een "den" afgebeeld ziet staan en dan "-n" zodat je "De" moet invullen? Snappen jullie wat ik bedoel? Ik kom niet op de naam..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
GezelligHeb jij nog "gelovers"?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wel 3
Nou ja... 1 "echte" ( 6 jaar)
1 "beginner" 3 jaar
en 1 "aankomende" ( bijna 2 jaar)
en dan nog 2 hulpjes! ( 12 en 13)
Zij hadden de kadootjes voor de deur gezet en hard op het raam gebonst toen ze hun fiets achterom gingen zetten![]()
Kleinste is nu naar bed en de rest is zoooooooooo lief aa het spelen ( en moeten eik ook naar bed, want morgenochtend om 8 uur zwemles)
Tja dan moet je toch gaan denken aan dingen als Rotsvast of Direct Wonenquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef rrrrrrrr1 het volgende:
Hey,
Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn als je in Tilburg met 2 á 3 studenten op kamers wil, dus in hetzelfde huis of appartement bij voorkeur voor een aantal jaar..
Zo'n huis vinden is echt heel erg lastig volgensmij.. en je kan zelden lang blijven zitten dan denk ik. Zijn er niet organisaties die wat grotere plekken verhuren, dus niet slechts 1 kamer?
Kan iemand me hier wat wijzer mee maken?
Vooral op korte termijn zijn dat idd waarschijnlijk de enige opties, of je moet stinkend veel geluk hebben met een particulier appquote:Op zondag 6 december 2009 11:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja dan moet je toch gaan denken aan dingen als Rotsvast of Direct Wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |