omroep brabant is weer is langzaam met nieuws. nog niks op de sitequote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wow, hoor net dat er een gewapende overval is gepleegd op de Lidl bij mij onder het appartement en dat de dader zou zijn neergeschoten door de politie! Mijn vriendin mag nu het huis niet uit... Hoop dat ik er straks wel in kan...
Advertentie op kamernet.nl zetten, advertentie op markplaats zetten.. vooral in het voorjaar komen er vaak weer nieuw op te starten studentenhuizen vrij. Hou kamernet.nl in de gaten, mocht je ineens drie kamers op hetzelfde adres zien staan: meteen bellen als er een nummer bijstaat en informeren, dikke kans dat het een nieuw studentenhuis is. Ook kun je aan de manier waarop de advertentie is geschreven vaak zien of het door een student of huisbaas is geschrevenquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef rrrrrrrr1 het volgende:
Hey,
Ik vraag me af wat de mogelijkheden zijn als je in Tilburg met 2 á 3 studenten op kamers wil, dus in hetzelfde huis of appartement bij voorkeur voor een aantal jaar..
Zo'n huis vinden is echt heel erg lastig volgensmij.. en je kan zelden lang blijven zitten dan denk ik. Zijn er niet organisaties die wat grotere plekken verhuren, dus niet slechts 1 kamer?
Kan iemand me hier wat wijzer mee maken?
Dat klopt ja... Daar heb ik nog wel eens spookbeelden van...quote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gaat weer lekker daar![]()
Maar goed, liever een neergeschoten overvaller dan dat akkefietje van vorig jaar.
http://www.brabantsdagbla(...)terij-in-Tilburg.ecequote:Weer overval op drogisterij in Tilburg
maandag 07 december 2009 | 10:24 | Laatst bijgewerkt op: maandag 07 december 2009 | 10:29
Tekstgrootte
TILBURG - Nog onbekende mannen hebben maandagmorgen een gewapende overval gepleegd op drogisterij Trekpleister aan de Korvelseweg in Tilburg.
Bij de overval is geschoten. De politie is hard op zoek naar de daders. Een deel van de Korvelseweg is afgesloten. De laatste tijd worden opvallend veel drogisterijen in de regio overvallen.
Ja dat is vreemd want die is dus gesloten tot ongeveer 13.00 uur...quote:Op maandag 7 december 2009 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)terij-in-Tilburg.ece
inderdaad haha, zijn veel winkels op de maandag.quote:Op maandag 7 december 2009 10:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat is vreemd want die is dus gesloten tot ongeveer 13.00 uur...
quote:Agenten beschieten overvaller in Tilburg
Moord - Schietpartij
maandag, 07 december 2009 11:41
Meerdere agenten hebben maandagochtend in Tilburg een overvaller beschoten. De man is geraakt in zijn been en naar het ziekenhuis gebracht. Een politiewoordvoerder heeft dat gemeld. Bij de overval is volgens buurtbewoners een keer of acht geschoten. Of er meer daders betrokken waren bij de overval is nog niet bekend.
Een deel van de Korvelseweg, vanaf de Korveldwarsstraat, is afgesloten. De laatste tijd worden opvallend veel drogisterijen in de regio overvallen.
Ze praten nog over drogisterij, maar op de foto zie je alleen de Lidl.quote:
http://bit.ly/8rLQ5D toch trekpleister, maar goed het schijnt dat mijn buurman een paar kogelgaten in zijn auto heeft zitten!quote:Op maandag 7 december 2009 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze praten nog over drogisterij, maar op de foto zie je alleen de Lidl.
Eerste plaatje doet het niet ?quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Alle bordjes waar iets ligt...
[ afbeelding ]
en een paar gaten in de muur erbij!
2de doet ook niet meer hahaquote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja zie het... zal straks even fiksen!
aparte manier van wakker wordenquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja vriendin zit thuis opgesloten en kan dat dus doen! Die werd wakker geschoten vanmorgen!
Zij mag zeker niet naar buiten.. is ze ook al verhoord?quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja vriendin zit thuis opgesloten en kan dat dus doen! Die werd wakker geschoten vanmorgen!
*iets met kip en een nek*quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Die gast op foto 5 krijgt geen koude handen
Nee nog niet, denk dat er nog wel buurtonderzoek zal komen, maar eerst doen ze meestal forensisch en dan pas buurtonderzoek!quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Zij mag zeker niet naar buiten.. is ze ook al verhoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |