^^ You go girl. Kloontje van Gaymielosquote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef moetjeniewete het volgende:
Okéé wat die jongens deden is écht overdreven !!die 'marokane' (als het tenminste marokane zijn want ttegenwoordig ziet men iedereen die lichtbruin is en krulletjes en 'wollah' zegt als een marokkaan)
zijnn da echt SUPERzielig als het waar is wat je zegt..Maar er zijn GENOEG marokanenn , die NIET zo zijnn , die, gwn rustig doen en Niett agressief zijn.. Niet meteen oordelen terwijll je ze niet eens kentt , zou ik zeggen !!
Mjah.. SUCCES Met de anderee 'marokane' dan.
Mooie kickquote:Op maandag 20 mei 2013 16:50 schreef 123eend het volgende:
Michielos kom met een nieuw verhaaltje alsjeblieft
zelfs na 300 topics kan er nog geen glimlach op mijn gezicht komen, misschien als ik mij voorstel hoe deze knul het aan de eettafel typt, met de laptop op zijn winkunde huiswerk en zijn moeder af en toe om ideetjes vraagt maar ze hem verteld dat hij de tafel op moet ruimenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...
Volgens mij heeft TS een of ander template voor al die op elkaar lijkende kut topics...
Waar hij het strijdtoneel, vechtkunsten/kampen en het slachtoffer in zet...
die eens niet die necroquote:
Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
Erg triest dat zulk gelijke verhalen zich best vaak voor doen. Maar daar mogen we niets van zeggen, want nationaliteit en cultuur = ras = racisme![]()
Ik zeg het eerlijk en noem me een miet, maar ik zou niet graag alleen nog gaan zwemmen of uitgaan met me vriendin.
Ik zal me wel aanstellen waarschijnlijk
Omdat ik graag je vagina wil zienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?
Frappant.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
[..]
Omdat ik graag je vagina wil zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |