Wie noem jij gek?quote:
Wat liep je dan te zeuren?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha-ha!
Ik in principe wel.
Morgen heb ik geen les namelijk.
Nou, dat ik morgen toch geen weekend heb.quote:
Moet je dan nog wel naar school?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, dat ik morgen toch geen weekend heb.
Hoi en doei dan maarquote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Xaryna het volgende:
Ben thuis, moet over 10-- nee 5 minuten weg.
*buffelt eten naar binnen*
Auw, tong verbrand
Nee, vanwege Sinterklaas moet je met school gaan schaatsen of fitnessen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je dan nog wel naar school?
Is beter dan dat je de hele dag saai op school moet zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, vanwege Sinterklaas moet je met school gaan schaatsen of fitnessen.
Heb maar voor fitnessen gekozen, dan kan ik meteen door naar huis fietsen, ipv nog een half uur met de bus terug moeten rijden.En ik heb al drie jaar verplicht moeten schaatsen
Nee, want ik zou maar tot één uur school hebben op een normale dag. Vanwege die activiteiten tot twee uur.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is beter dan dat je de hele dag saai op school moet zitten
Ga je op zwarte-pieten-gymnastiek?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, vanwege Sinterklaas moet je met school gaan schaatsen of fitnessen.
Heb maar voor fitnessen gekozen, dan kan ik meteen door naar huis fietsen, ipv nog een half uur met de bus terug moeten rijden.En ik heb al drie jaar verplicht moeten schaatsen
Doegquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef Trevland het volgende:
* Trevland is ook al weer wegbis later
![]()
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga je op zwarte-pieten-gymnastiek?
[..]
Doeg
Wellesquote:
Stom hoor, dat is het leukste.quote:
Geschminkt met een panty aan je als een aap gedragen?quote:
Nee man, apenkooien.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geschminkt met een panty aan je als een aap gedragen?
Ja, dat was op de basisschool zo. Maar daar zit ik dus niet meer op, ook al zou je dat wel denken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee man, apenkooien.
Zonder shmink, trouwens.
Oh kut, ik moet weg
Weekend klinkt beter, dan heb ik nog het idee dat ik toch wat moet doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |