En raad je CF nu een kind aan?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Laureline het volgende:
Met een kind heb je ook de eerste jaren nooit meer last van slapeloosheid, ben je gewoon constant oververmoeidIk viel zodra ik kon overal in slaap!
Maar dat zal de oplossing niet zijn voor CF. Een boek naast het bed leggen en daar dan in gaan lezen bij slapeloosheid midden in de nacht helpt bij mij vaak wel, dan leid je in ieder geval je gedachten van de piekerroute af.
Wel origineel, wie krijgt er nou een februari een blad over de Sint?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
SPAMALERT!! Voor wie nog niet gestemd heeft:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Help Viking en Pief aan een Sintglossy!!! (wat een stomme prijs trouwens)
Liefquote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef conleche het volgende:
SPAMALERT!! Voor wie nog niet gestemd heeft:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Help Viking en Pief aan een Sintglossy!!! (wat een stomme prijs trouwens)
Dat heeft bijna niemand - daarom vind ik het ook zo'n rare verkiezing. Maar het zou alsnog tof zijn als je wint natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief.
Ik vind het wel leuk, zo'n Sintglossy, maar ik ga wel in gewetensnood komen als ik die glossy win, want ik heb de avatar niet zelf gemaakt.
Beter dan magnetronsloffen die arriveren als de mussen dead from the roof vallen!!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel origineel, wie krijgt er nou een februari een blad over de Sint?
In februari pas?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel origineel, wie krijgt er nou een februari een blad over de Sint?
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Beter dan magnetronsloffen die arriveren als de mussen dead from the roof vallen!!
Ja, logistiek gezien ging die actie niet helemaal top.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Beter dan magnetronsloffen die arriveren als de mussen dead from the roof vallen!!
Wicky wil na Sinterklaas graag een kerstmutsjequote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, logistiek gezien ging die actie niet helemaal top.
Hoop wel dat er dit jaar weer zoveel mensen meedoen met de kerst editie, want sint edtie is wat magertjes.
Wat is de prijs?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, logistiek gezien ging die actie niet helemaal top.
Hoop wel dat er dit jaar weer zoveel mensen meedoen met de kerst editie, want sint edtie is wat magertjes.
Vroeg een ll van mij vandaag ook: "Wat is de prijs? Want ik ga niet hard werken voor een gummetje!"quote:
"je werkt ook niet hard voor een materiële remuneratie, maar voor een augmentatie van het intrinsieke niveau van je kennis en vaardigheden" (bonusgummetjes als je alle woorden in deze zin kent, leerling)quote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeg een ll van mij vandaag ook: "Wat is de prijs? Want ik ga niet hard werken voor een gummetje!". Kreeg ze voor de grap een gummetje als prijs
(én marsepein, want ze was tweede geworden
).
Ik ben nog in onderhandeling met PR.quote:
Op dat punt faal zelfs ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
"je werkt ook niet hard voor een materiële remuneratie, maar voor een augmentatie van het intrinsieke niveau van je kennis en vaardigheden" (bonusgummetjes als je alle woorden in deze zin kent, leerling)
beloning toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dat punt faal zelfs ik.
renumeratie?
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dat punt faal zelfs ik.
renumeratie?
Haha, ik ben inderdaad ook van m'n slapeloosheid genezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Laureline het volgende:
Met een kind heb je ook de eerste jaren nooit meer last van slapeloosheid, ben je gewoon constant oververmoeidIk viel zodra ik kon overal in slaap!
't Klinkt in ieder geval lelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]misshcien is het wel een anglicisme, stiekem... idd. belonging of vergoeding.
Het is wel een Nederlands woord volgens mij, al wordt het niet echt vaak gebruikt.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]misshcien is het wel een anglicisme, stiekem... idd. belonging of vergoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |