Ik had net een biseksuele vrouw van 21 uit Zweden die van Volleybal hieldquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Stranger: um.....
Stranger: cybersex?
Stranger: do u have webcam?.
Het leukste gesprek had ik toen ik begon met "Levicorpus!!"quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu een nieuw gesprek gestart. Het begint toch niet altijd met: m/f? where r u from? how old r u? etc
Nom!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had net een biseksuele vrouw van 21 uit Zweden die van Volleybal hieldEn vroeg of ik wilde cammen
Whehe ja mij heeft ze gedisconnect omdat ik mijn titties niet op de cam wilde laten zien hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom!
* Viking84 gaat nog eens connecten in de hoop dat zij die vrouw treft.
Ja geen ideequote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je heen Chico?Which reminds me!
*lokt Phaidra naar het topic met koekjes en een foto van Pompeï*
Ik wil Rometips van de kenner!
Merel heeft klassieke talen gestudeerdquote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: jij ook Romekenner?![]()
Ik wist niet meer wat je gestudeerd had, solly!
Wat hebben we toch gave studies allemaal!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel heeft klassieke talen gestudeerd.
oh wat tof!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel heeft klassieke talen gestudeerd.
Maakt ook niet uit hoor, ik vond 't leuk om even te doen alsof ik op m'n teentje getrapt wasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee maar no kidding, tips zijn vanuit alle hoeken welkom uiteraardIk ben nog nooit in Rome geweest dus ben echt een leek. Pompeï lijkt me ook gaaf
Eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Merel het volgende:
Maar weet je, als het de eerste keer is, moet je gewoon eerst lekker alle standaard toeristendingen gaan doen, dat hoort er gewoon bij!
Vaticaan! Trevi-fontein! Piazza Navona! Pantheon! Een stel oude kerken! (wat is dat san giovanni voor iets?)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
Dus hop hop, op naar het colosseum, het forum romanum, de san giovanni in laterano, de scala sancta en nog een heleboel meer wat ik vergeten ben.
Gewoon wat willekeurigs roepenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja geen idee. Meestal besluit ik met kerst wat ik ga doen in de zomervakantie en kreeg vandaag een reisgids binnen waarin meestal wel leuke dingen staan, maar dit jaar vind ik ze saai
.
Dat praten met vreemden kan ik echt niet. Ik heb een onderwerp oid nodig. Hoe saai.
Edit: dankje Merel!
O ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaticaan! Trevi-fontein! Piazza Navona! Pantheon! Een stel oude kerken! (wat is dat san giovanni voor iets?)
Oh dan zal ik er wel geweest zijn, ben ook bij de trap geweest. Heb je hem zelf ook beklommen? Op je knieen, op het hout dat over de tredes is gelegd (je mag de trap zelf neit aanraken), heel langzaam omhoog, het hout dat al een beetje gevormd is naar alle knieen die je voorgingen, en het gevoel dat het eigenlijk nét iets te lang duurt ... mja ik vond het wel apart.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja!.
San Giovanni is de voormalige pauselijke kerk van Rome. Schuin tegenover is de scala sancta en daar heb ik een foto gemaakt terwijl dat eigenlijk niet mag. Maar ik vond dat zo mooi: al die mensen op hun knieën op die trap die Jezus volgens de legende beklommen zou hebben.
Ohh je bent al bij 'mquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef AKnynke het volgende:
zo, vreetkick achter de rug. De verleidingen van Duitsland! Een halve bus pringles en een kwart blok ritter sport. Straks pannenkoeken bakken, als lief weer thuis is van een vergadering..
Nee, ik heb hem zelf niet beklommen: 1) duurt te lang, 2) vind ik respectloos als je dat als niet-gelovige doetquote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dan zal ik er wel geweest zijn, ben ook bij de trap geweest. Heb je hem zelf ook beklommen? Op je knieen, op het hout dat over de tredes is gelegd (je mag de trap zelf neit aanraken), heel langzaam omhoog, het hout dat al een beetje gevormd is naar alle knieen die je voorgingen, en het gevoel dat het eigenlijk nét iets te lang duurt ... mja ik vond het wel apart.
oh goeie tip! even afwassen en dan ga ik exact hetzelfde doenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig in bed tegen de verwarming aan met m'n ijsklompen en ik ga nu naar de verfilming van Coetzee's Disgrace kijken!(met John Malkovich).
Ook Disgrace van Coetzee?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh goeie tip! even afwassen en dan ga ik exact hetzelfde doen
Uhuhquote:
Ik hoef het cadeau niet, ik wil gewoon winnenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel origineel, wie krijgt er nou een februari een blad over de Sint?
Voelt goed hoor, ik had toen een sint polo t-shirt gewonnen 2 jaar geledequote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoef het cadeau niet, ik wil gewoon winnen
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je heen Chico?Which reminds me!
*lokt Phaidra naar het topic met koekjes en een foto van Pompeï*
Ik wil Rometips van de kenner!
waaromquote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele week zit ik gemiddeld op 1850 kcal... zonder drankjes.. Nou best netjes om niet af te vallen en niet aan te komen denk ik
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waaromeigenlijk?
Ik moet nog stemmen voor de sint-ava's en ik twijfel tussen Viking en PF
oh en ik heb honger trek. Handje kruidnootjes dan maarof toch maar een plakje kaas ofzo. *twijfelt verder*
*paast Uniekhoorn een zak pepernoten en een chocoladeletter U*quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]omdat het best eng is om extra's te nemen na zo lang dat niet doen
Trek??
plakjes tomaat snijden met wat basilicum en verse peper?
augurkje, al dan niet met ham?
plakjes komkommer?
plakje rookvlees met magere roomkaas en bieslook?
oh op die fiets. Ja kan me voorstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]omdat het best eng is om extra's te nemen na zo lang dat niet doen
Trek??
plakjes tomaat snijden met wat basilicum en verse peper?
augurkje, al dan niet met ham?
plakjes komkommer?
plakje rookvlees met magere roomkaas en bieslook?
Ja het gaat wel okee! Werk is vooralsnog leuk, ben al minder moe na thuiskomst.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj ik zie veel termen voorbij komen die ook in mn reisbureau-Rome-folders staan!![]()
Maakt keuzes maken weer es minder lastig
Ik kom binnenkort wel met specifiekere vragen op de proppen
![]()
Phaidra!Hoe is het missus!
Ik heb geZumbaat! Ging niet zo geweldig vond ik, want ik was wegens opgeblazen niet zo soepel en door verstopte luchtwegen was ik af en toe afgeleidMaarjaaaa zaterdagochtend rematch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lust alleen "M"quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*paast Uniekhoorn een zak pepernoten en een chocoladeletter U*
Zoooo!
hen je in je eentje alle pannetjes gebruikt?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje
T: plakjes rookworst
T: stukje osseworst met mosterd
T: plakjes zalm
T: 20 gram xtra pure choco
T: wodka, 20 gram gemengde noten
D: ribeye, ei, kaas, champignons, ui, paprika op m'n nieuwe gourmetstel dat wilde ik uitproberen.
Misschien straks nog wat meloen.
huuu ik las te snel ik dacht dat je wodka gemengd had met 20 gram notenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje
T: plakjes rookworst
T: stukje osseworst met mosterd
T: plakjes zalm
T: 20 gram xtra pure choco
T: wodka, 20 gram gemengde noten
D: ribeye, ei, kaas, champignons, ui, paprika op m'n nieuwe gourmetstel dat wilde ik uitproberen.
Misschien straks nog wat meloen.
Mwohhquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef Phaidra het volgende:
Wat je ook niet mag missen: Achter de San Giovanni in Lateranen zit een ronde kerk, de doopkerk, met allemaal fresco's van martelaren. Indrukwekkend! En de San Clemente, een kerk in drie lagen, met in de oudste laag een mitraeum uit de 3e eeuw. En natuurlijk de Capitolijnse musea niet vergeten. En die kerk met die nep-koepel (ben even de naam kwijt). Als je tijd hebt, ga naar Villa Borghese (veel bernini-beelden). Je moet van tevoren reserveren, maar dat kan ook als je er al bent. Villa Farnesina is ook prachtig (ook reserveren). Villa Spada is zonder reservering, ik weet niet meer zeker of de tuin gratis is, maar ook erg tof. De markten van Trajanus (vlakbij forum en zuil van trajanus) zijn iets minder toeristisch en geven een beeld van het dagelijks leven. En de catacomben rondom via appia zijn ook aanraders! Wij zijn dit jaar in de catacombe geweest van San Agnese, die was mooi, maar er is alleen een rondleiding in het italiaans...
Pompeii is leuk, maar ook erg toeristisch. Voor de mooiste huizen heb je een aparte reservering nodig, dat zou ik wel proberen. En Herculaneum is een mooi alternatief, daar is meer bewaard en minder druk. Natuurlijk ook wat kleiner... Net wat je belangrijker vindt.
Hotel: er zijn redelijk geprijsde hotels rondom termini en vanuit daar kan je heel makkelijk de bus of metro nemen als je niet te veel wil lopen. Niet de allergezelligste buurt, maar meestal prima voor de toerist.
Meer weet ik even niet...
Als de tentoonstelling in het Quirinaal er nog is over fresco's: zien!!! (Roma - pittura di un empero geloof ik) Die fresco's zijn bij hoge uitzondering uit het museum van napels vervoerd (zie je het voor je?), prachtig om ze samen te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja die is gaaf! Die bedoelde ik hierboven ook. Weet jij of je daar gratis bij kan? Het museumpje zelf is geloof ik wel betaald, maar de tuin weet ik niet meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Merel het volgende:
Wat ik altijd geweldig leuk vond om in Rome aan leerlingen te laten zien en waar ik nu zeker ook weer eventjes heen wil, is het perspectiefje in het Palazzo Spada
Dito, het smaakt best maar na afloop voel ik me een stinkend, plakkerig, opgeblazen roze biggetjequote:Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gourmetten![]()
alleen je haar gaat er zo van meuren vind ik. waar ik me al niet druk om maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna alle dingen uit je eerste stukje ben ik geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef Phaidra het volgende:
Wat je ook niet mag missen: Achter de San Giovanni in Lateranen zit een ronde kerk, de doopkerk, met allemaal fresco's van martelaren. Indrukwekkend! En de San Clemente, een kerk in drie lagen, met in de oudste laag een mitraeum uit de 3e eeuw. En natuurlijk de Capitolijnse musea niet vergeten. En die kerk met die nep-koepel (ben even de naam kwijt). Als je tijd hebt, ga naar Villa Borghese (veel bernini-beelden). Je moet van tevoren reserveren, maar dat kan ook als je er al bent. Villa Farnesina is ook prachtig (ook reserveren). Villa Spada is zonder reservering, ik weet niet meer zeker of de tuin gratis is, maar ook erg tof. De markten van Trajanus (vlakbij forum en zuil van trajanus) zijn iets minder toeristisch en geven een beeld van het dagelijks leven. En de catacomben rondom via appia zijn ook aanraders! Wij zijn dit jaar in de catacombe geweest van San Agnese, die was mooi, maar er is alleen een rondleiding in het italiaans...
Pompeii is leuk, maar ook erg toeristisch. Voor de mooiste huizen heb je een aparte reservering nodig, dat zou ik wel proberen. En Herculaneum is een mooi alternatief, daar is meer bewaard en minder druk. Natuurlijk ook wat kleiner... Net wat je belangrijker vindt.
Hotel: er zijn redelijk geprijsde hotels rondom termini en vanuit daar kan je heel makkelijk de bus of metro nemen als je niet te veel wil lopen. Niet de allergezelligste buurt, maar meestal prima voor de toerist.
Meer weet ik even niet...
Als de tentoonstelling in het Quirinaal er nog is over fresco's: zien!!! (Roma - pittura di un empero geloof ik) Die fresco's zijn bij hoge uitzondering uit het museum van napels vervoerd (zie je het voor je?), prachtig om ze samen te zien!
Valt mee. Ostia was zoals ik Rome verwacht had: een groot archeologisch park. En volgens mij kan je er ook de riolen in? Dat vonden veel van mijn groep echt leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
En als je van hopen stenen houdt moet je naar Ostia Antica gaan. Daar heb ik twee weken archeologisch onderzoek gedaan en ik ken er de weg op m'n duimpje, maar voor de gemiddelde toerist is het volgens mij heel saai
Nope. Maar wel 4!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
hen je in je eentje alle pannetjes gebruikt?
Ben je ook elke keer op een andere stoel gaan zitten?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Maar wel 4!Ik was er maar druk mee.
![]()
Ik vind mezelf best stoer dat ik toegeef in mijn eentje te gourmetten!
O god. De triestheid van dat beeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben je ook elke keer op een andere stoel gaan zitten?
Slaap lekker! En beterschaap!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Phaidra het volgende:
Ik ga naar bed, overige vragen over Rome mogen altijd per PM!![]()
Heb je geen fornuis nog?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb een gourmetpan, een frituurpan, een tostiijzer & een nespresso
Maar ik wil warme brinta
of
gebakken stokbroodje
of pasta of zo
maar daar heb ik net andere tools voor nodig!
Ik denk het best. Misschien dat het wat plat wordt. Maar who cares. Doe er kaas tussen, dan is het een tosti en dan moet het wel werken, anders kan je ze sue-en.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
Of zou je een afbakbrood kunnen bakken in een tostiijzer/grillpan!
nee geen stinkhaar?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef conleche het volgende:
En m'n haar stinkt niet. Dat is toch alleen met fondue zo.
Oh. dat heb ik ook nog niet. Een fonduepan.
Noem eens alle ingredienten op die je in huis hebt. Kijken of we wat in elkaar kunnen flanzen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nope, volgende maand weer![]()
Heb helaas ook geen kaas. Wel pindakaas
dan eerst brood bakken in het tosti-ijzer en daarna pindakaas eropquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nope, volgende maand weer![]()
Heb helaas ook geen kaas. Wel pindakaas
Was je in China? Leuk! Waar?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee geen stinkhaar?
oh ik krijg het echt niet voor elkaar, gourmetten zonder dat ik er daarna echt helemaal naar stink. Blurgh.
Maar misschien komt dat inderdaad wel door het hoge vlees gehalte als mijn (schoon)ouders gourmetten. Groenten stinkt allicht minder.
fondue, volgens mij heb ik nog nooit gefondued!![]()
of jawel in China wel maar in Nederland nog nooit.
meerdere keren maar laatste keer was te lang geleden alweer.quote:
Okee tof! Jouw man is toch ook Aziatisch? (Zo te zien op de foto, die je laatst postte). Of heeft het daar niets mee te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
meerdere keren maar laatste keer was te lang geleden alweer.
Voornamelijk in Beijing maar heb ook rondgereisd.
ik studeer chinees dus t is een beroepsafwijking
nah hij is half-indisch. Maar als mensen aan hem vragen "waar kom je vandaan?" antwoord hij met "Den Bosch!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Okee tof! Jouw man is toch ook Aziatisch? (Zo te zien op de foto, die je laatst postte). Of heeft het daar niets mee te maken?
Das lekker, vooral als het koud is. Maar erg zoet...eet maar brood!quote:
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah hij is half-indisch. Maar als mensen aan hem vragen "waar kom je vandaan?" antwoord hij met "Den Bosch!"
hij studeerde trouwens wel Japans haha.
ik was altijd al geinteresseerd in China, wist vrij jong al dat ik dit wilde en ik ben nog steeds heel blij met mn keuze. Je kunt er alleen geen hol mee als je niet in China wilt gaan wonen... maar goed, het blijft een mooie studie vind ik.
neen (quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellen
trouwens, ik heb dus wel in zo'n restaurant gewerkt ooit, lang laaaang geleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |